Bräute 2013 |
|
1 .. 177 .. 352 353 354 355 356 .. 2057 .. 3757
|
|
|
|
09.07.12 21:09
Lula
|
Re: Bräute 2013
Härzlech Wilkomme bi üs, Mime
Was heisst de so haub bim Atrag? Bi gad nit sicher, aber i ha gmeint, du chasch zVega hürote u das ir Schwiz lah anerkenne. Viellech wäri ja das öbis?
I würdi aus erschts mau Datum, Kirche u Pfarrer, Apero, Resti, Fotograf u DJ... Ja i merke gad, de hesch scho sehr viu... Chunnt haut druf a, was öich wichtig isch, u wo Dir weit fiire - aso je nach Beliebtheit si de haut Dienstleister rasch wäg...
Wie isch das eigentli mit BE/AG. Wohnet dr nit zämä?
|
|
|
09.07.12 22:41
LucyLu
|
Hallo Mime, ich heiß dich da i oisere Rundi Au na herzlich Willkomme und Achtung: s'Forum macht süchtig! Gell liebi Fraue...
Zu dinere Frag Wege de Tipss, wie d'Lula scho schriebt chunnts hält druf ah was für euch s'Wichtigst isch. Isch es Datum, dass es genau die Chile isch oder isch euch das egal hauptsächlich die Location muss es sih?! Wenn ihr wüsset wellä Punkt für euch s'Wichtigste isch denn chamer uf das Ufbaue. Z.b mir isch s'Datum ganz wichtig gsi denn hämer ä Location gsuecht wo a dem Datum na z'ha isch, denn de Fotograph, Musig, DJ etc. Ich wär eifach bi nütem en Kompromiss ihgange will mir wennt am 6.7.13 Hürate. Anderi gits dene isch s'Datum glich hauptsach sie chönnt denn DIE Location ha ode DE Fotograf bueche und denn nehmets halt das Datum wo na frei isch....Ich hoffe chumsch drus was ich meine, Sorry, isch Mega schwierig zum schriebe.
Wichtig sind sicher mal i erste Linie: -was stellet ihr eui vor? -Budget!!! -Datum -i wellem Umfang findet d'Hochziit statt? (Ahzahl Gäst Apero, Fest etc.) -Location -Chile, Pfarrer -Fotograf -Musig / DJ / Ulterhalter
So, hoffe ha dir ächli chönne helfe... Sust eifach Frage!
Grüessli
|
|
|
09.07.12 22:44
Mime
|
Hallo Lula Hihi, ja er haut nid gfragt: "wosch mi hürate?" oder so, sondern:"wenn hürate mer jtz?" u da's sither klar isch, isch das haut dr atrag gsi... bruche eh ke ring da ig bim schaffe kei schmuck ade häng cha träge. (ehering wird de natürlech e usnahm, do muessi mer de öppis überlege). ui nei, vegas chunnt nid i frag... sorry, aber do muesser haut düre, e schöni fiir im chreis vo üsne liebe. sooo schlimm wird das doch nid. sini cousine hett letschts jahr ghürate u zersch ou nid würklech wöue, wüu sech denne aues um si dräit. aber a däm tag hett si nur gstrahlet und isch sooo glücklech gsi. jo und AG/BE hani haut ineto, wüumer einlech im AG wohne u si, aber i chume ursprünglech us BE u wür haut gärn i dere chile hürate, woni touft und konfirmiert worde bi. chli kompliziert... Mime
|
|
|
09.07.12 22:47
Mime
|
Hallo LucyLu Merci vüu mou. hmm, äbe d chile isch mer no wichtig und dr monet. und über s budget müessemer nomou rede... LG Mime
|
|
|
|
09.07.12 22:57
Reebee
|
hallo mädels, wie war euer wochenende? den montag gut überstanden :)
ich habe heute nochmal mit meiner TZ gemailt, leider ist keine einsicht da, im gegenteil. es werden alte kamellen aufgewärmt und es hagelt nur vorwürfe von ihrer seite aus. ich habe ihr gesagt, dass wenn wir keine lösung finden, ich wohl oder übel eine andere TZ suchen werde. jetzt herrscht funkstille. ich gebe ihr jetzt mal einen moment, um alles nochmal zu überdenken, aber ewig kann ich auch nicht auf ihre entscheidung warten. naja :( dafür hat sich alles mit meiner mam wieder eingerenkt. sie war nicht sauer und fand das verhalten meiner TZ auch unmöglich.
Zuletzt bearbeitet am 09.07.12 22:57
|
|
|
|
10.07.12 08:26
Reebee
|
@snet laaaange geschichte ;) kurze fassung: sie hat sich bei der brautkleidanprobe unmöglich verhalten, hat dauernd an mir rumgenörgelt (fahrstil, gewicht) und ich hab ihr dann per mail die meinung gegeigt. das ist jetzt die zweite runde... :(
|
|
|
|
1 .. 177 .. 352 353 354 355 356 .. 2057 .. 3757
|