| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1771 .. 3539 3540 3541 3542 3543 .. 3650 .. 3757
26.11.14 11:24
elea 

Re: Bräute 2013

himbi mer tönt au wechtele, das machts vell eifach. mer schribe sogar eusi wönsch uf, das macht nomol eifacher :)
wi wiit besch denn jetzt i dim aktuelle Zyklus grad?

26.11.14 11:27
Jea 
Re: Bräute 2013

huhu ihr hübsche, klink mi au wiedermal chli i... :)
wie gahts eu so? han also scho s meischte mitgläse aber nöd alles... :)

betreffend gschänkli, mir i eusere familie macheds eso, dass mir eus gägesiitig "events" schänke oder ähnlichs... es isch so, dass mir e grossi und sehr spezielli familie sind, wo eifach alli unterdesse igseh händ, dass ziit s schönschte gschänk isch. drum tüend mir au gägesiitig immer wieder sache plane und die letschte jahr sind so ächti viel erlebnis zämächo. ellei das jahr simer mit dä junge (also gschwüsterti, cousin/cousine inkl. partner, ohni chind) einisch inere berghütte gsi, einisch mit dä ganze familie also mit chind und eltere, ide lenzerheide, einisch am titisee, usw. oder dänn gömer zämä go divertimento oder marco rima oder ähnlichs luege... oder mer schänke dä alte d schlagernacht oder halt so sache... :)
gitt da ja tuuuusig möglichkeite! und das macht eigentli au allne mega spass... ich mein, au wänn mers nur mal zum znacht iladet (zuesätzlich, zu däm wo mer sich eh scho gseht) isch das scho viel, wänn mer dänn sälber chochet und alles (bsp. )

aber das isch halt nöd jedermanns sach... mim schatz hani letscht jahr ufs 5 jöhrige zbsp. e 2 stüdigi fahrt mitme lamborghini gschänkt... chunt halt immer chli ufd interesse ah, aber ich finde halt sache, wo mer chan zämä mache immer no am schönschte. mir händ au ufghört, eifach usem prinzip enand öppis z schänke... wänn mer nünt gseht oder eim nix gschieds in sinn chunt, gitts halt au eifach mal nix... (hätts auscho gäh, aber eher sältener)

bi manne, je nach alter, wär zbsp. au e wii oder whiskey degustation öppis, oder bier braue, oder go-kart fahre, und und und :)

26.11.14 11:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmmm also normalerwiis hani en zyklus vo 35 täg und hüt isch tag 32. mis app meint mini mens würd am sunntig cho. ich fühl mi zwar sehr unschwanger (guet, ich weiss ja au nöd, wie mer sich schwanger würd fühle ), aber me weiss ja nie. und halt mit usgang und so wiiter am samstig abig gangi lieber uf nummer sicher.

26.11.14 11:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech ha au grad mini Wonschliste gmacht! =)

Mer tüend zum Glöck ned lösle, fende das ergendwie chli doof...also ech persönlech!
Bitte ned fausch verstoh!

Ohh Himbi, gloube de Interio hed grad Stühl 4 för 3 oder so....hani im Radio ghört gha!

26.11.14 11:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha canoa, genau wäg dere aktion chaufed mers au grad die wuche. mir nämed au extra 8 stüehl anstatt 6, denn händ mer grad no zwei reserve falls mer mal gäst händ.

26.11.14 11:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sehr guet! =) Mer hend au 8 Stühl, zwe im Schlofzimmer fört Chleider ond zwe im Büro ond 4 i de Chochi! =)

26.11.14 11:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha du öb lösle oder nöd muess jede für sich entscheide, ich find für eus persönlich isches e gueti sach. ich ha mis mami zoge und schenk ihre defür öpis grössers, das findi eigentlich no schön. wenn mer nur eis gschänkli macht hät mer chli es grössers budget ;-)

min maa chunnt natürli glich öpis separats über. und im kollegechreis händ mer au es lösli zoge und im büro tüend mer wichtle, das findi no witzig. sött mal langsam afange plane :-)

26.11.14 11:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch so, also mini älter Schwöster wet au lösle aber mer andere ned!
=) Klar hed mer grössers Budget aber ech luege eigentlech nie ufs Gäld bi de Gschänkli! =)

Wasi mim Ma schänke weissi no ned genau, ha ehm jo es risigs Geborigschänk gmacht...darum werds eher öbis chliners!

Wichtle fendi mega cool, aber be eus im Büro ging das ned, do schaffet lieber jede gägenand! =(
Mer hend das mou i de Familie enne gmacht gha...ond mi Paps hed mech zoge gha, ha mega schöni Holzstärne öbercho gha, aber mer hed jo de grad gwösst gha wärs gseh esch! =) Är als Schriner!=)
Aber euse Chli macht ehm scho Konkurränz, är hed mim Ma es 30gi gmacht uf de Gebori us Houz, mega toll! =)

26.11.14 11:41
valey 

Re: Bräute 2013

guete morge/mittag zeme :)

klick mi au no kurz dri :))

ahh wiehnachtsziit i freumii schoo :)
das schänke jaa isch amigs no schwer vorallem bi de manne...
hed öpper en Idee was me andere 92 jährige frau cha schänke?? isch soo schwierig


danke no für eui antworte vo gester betreffend upgrade..
nei ebe so vel möchti au ned zahle
ha aber gseh das bi mim Spital chan eifach es familiezimmer ha für 300 fr pro nacht
aber min maa und ich hend denkt mer tüend das mache, eus isches scho wichtig das mer eusi ruhe hend und daser au bi eus cha schlofe :)
aber irgendwie do go 8000 fr für es upgrad zahle chönti ned...

wie lang isch me eig. so im Normalfall im Spital nach de Geburt?

26.11.14 11:44
elea 

Re: Bräute 2013

mer wechtele nor die Familie vo mim maa.vorher eschs langsam eifach so es gschenk-sueche worde. jo de het jede jede eifach agfange e fläsche wii ond so standart gschenk mache. be froh mache mers jez so. ned wegem Geld, aber so chani mi de voll uf eis gschenk fokusiere :) mi maa und i schenke eus aber glich no öpis separats...
onder de kolege hemmer ganz ufghört met gschenk...

haha da met de stüehl hemmer au so gmacht. hend au 2 extra kauft falls mer de teshc usziehnd... :)

 1 .. 1771 .. 3539 3540 3541 3542 3543 .. 3650 .. 3757
natürlich   wirklich   eigentlich   Hochzit   einfach   eigentli   irgendwie   Problem   gspannt   Kollegin   langsam   schaffe   Zeremonie   Zuletzt   richtig   schnell   himbeer   natürli   bearbeitet   vorallem