Bräute 2013 |
|
1 .. 1771 .. 3539 3540 3541 3542 3543 .. 3650 .. 3757
|
|
|
26.11.14 11:27
Jea
|
Re: Bräute 2013
huhu ihr hübsche, klink mi au wiedermal chli i... :) wie gahts eu so? han also scho s meischte mitgläse aber nöd alles... :)
betreffend gschänkli, mir i eusere familie macheds eso, dass mir eus gägesiitig "events" schänke oder ähnlichs... es isch so, dass mir e grossi und sehr spezielli familie sind, wo eifach alli unterdesse igseh händ, dass ziit s schönschte gschänk isch. drum tüend mir au gägesiitig immer wieder sache plane und die letschte jahr sind so ächti viel erlebnis zämächo. ellei das jahr simer mit dä junge (also gschwüsterti, cousin/cousine inkl. partner, ohni chind) einisch inere berghütte gsi, einisch mit dä ganze familie also mit chind und eltere, ide lenzerheide, einisch am titisee, usw. oder dänn gömer zämä go divertimento oder marco rima oder ähnlichs luege... oder mer schänke dä alte d schlagernacht oder halt so sache... :) gitt da ja tuuuusig möglichkeite! und das macht eigentli au allne mega spass... ich mein, au wänn mers nur mal zum znacht iladet (zuesätzlich, zu däm wo mer sich eh scho gseht) isch das scho viel, wänn mer dänn sälber chochet und alles (bsp. )
aber das isch halt nöd jedermanns sach... mim schatz hani letscht jahr ufs 5 jöhrige zbsp. e 2 stüdigi fahrt mitme lamborghini gschänkt... chunt halt immer chli ufd interesse ah, aber ich finde halt sache, wo mer chan zämä mache immer no am schönschte. mir händ au ufghört, eifach usem prinzip enand öppis z schänke... wänn mer nünt gseht oder eim nix gschieds in sinn chunt, gitts halt au eifach mal nix... (hätts auscho gäh, aber eher sältener)
bi manne, je nach alter, wär zbsp. au e wii oder whiskey degustation öppis, oder bier braue, oder go-kart fahre, und und und :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|