| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1771 .. 3540 3541 3542 3543 3544 .. 3651 .. 3757
26.11.14 11:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Onder de Kollege hemer eigentlech nie öbis gschänkt!
Ech ha aber öberleid öbi minere Fröndin sell es Thomas Sabo Chetteli Schänke metem Ängusflögu...well ehri Schwöster jo jetzt ehre Schotzängu esch!

26.11.14 11:48
elea 

valey, normal esch gleb 3täg. wend di guet füehlsch chasch aber au scho vorher hai. und wennd komplikatione gha hesch, de blibsch natürli au lenger. so vell wini weiss zählts vom itrett her, und ned erst denn wennd uf de Station besch. weisch wini meine?

26.11.14 11:49
valey 

elea ah ok soo... jaa mues do denn gnau luege wie usw...

was isch eig. das med dene stüehl wo ehr am rede sind? be ned ganz druscho :))

26.11.14 11:53
sonne13 

So isch es elea! Mir sind jo goh iileite und d oberärztin hed de gseid, mir selled uf mitternacht cho, de heiged mer de ganz tag voll usgnützt. Mir selled aber jo ned vor mitternacht a de porte sii, süscht wärdi eus de donnstig au aagrächnet, au wenn nor no e minute vom donnstig det bisch normal isch glaub 3täg und 5 be kaiserschnitt...

Advänzsgsteck hani es riesigs kauft, ha jo no nie so vöu gha devo wie jetzt sälber mache hani das johr weder ziit, no närve...

Gschänk hani no nüd ussert das für mini gottechind, isch jo aber au s wichtigscht!

26.11.14 11:56
Canoa 

Mis Gottechend bechond es Zahnchetteli...heds Chrestchendli mer gseid! =)

Valey: t Himbi brucht neui Stühl ond de Interio hed die Woche grad Aktion 4 för 3! =)

26.11.14 12:09
valey 

ahh canoa xD ha ebe denkt sig was vo wiehnachte hihihi

26.11.14 12:20
novia_mayo 

@elea: da hesch du voll rächt, ha demit au ned welle säge das sich schwangeri ned dörfed beschwere oder jammere, überhaupt ned! ha ab und zue chli bi eu mitgläse und d snet hed immer chli negativ über ihri schwangerschaft gschribe, da chömed mier fasch träne wenn ich dänke das par fraue das sich sooo wünsched und es klappet eifach ned. aber es gaht mich ja nüt a und wott mi au ned drimische.

26.11.14 12:48
Lilly4 

snet, redemer dänn es paar mönet nach dä geburt nomal mitenand ;) jetzt verstahni magsch nüm und bisch froh häsch gli din buch weg bzw. eues baby bi eu ich bin nöd so e 'jammerndi schwangeri' gsi aber geg dä schluss isch es wüki nüm luschtig, bi mier sinds vorallem die letschte 2-3 wuche gsi, dänn hät mer eifach nur no welle das es entlich mal los gaht ... und au während dä geburt hani no gfunde möcht bim nöchschte mal en kaiserschnitt und laaanglaang warte und schwubs, vermissisch scho jetzt (4 mönet nach dä geburt) hätti also au NIE dänkt :)
haha das mitem die ganz ziit go bislä gah isch echt übel ... vorallem i dä nacht isch bi mier so schlimm gsi, bin ca. 27x ufgstande hahaha soooo schlimm, das isch danach au super gsi hät mers nüm gha und wieder ufem buch schlafe - herrlich aber ebe, ich freu mich scho wieder uf die zweit schwangerschaft und sogar uf t geburt (voll psycho!!!)

hey canoa, wie gahts dier so? alles guet? :-*

wow elea, nur no 8 wuche, das isch ja nix!!! am beschte no alles erledige wo häsch welle ;) chch ... sinder langsam nervös? :) und au die ganz ziit am spekuliere wie s baby wohl si wird etc. ... hihi

26.11.14 12:48
himbeer 

valey, es isch insofern öpis für wiehnachte als das mir eus d stüehl selber schenked, hahaha

26.11.14 12:52
Lilly4 

ou eve, die gschänkli sach ... han au immer mega 'problem' mir händs drum so veribart das mer nur no dä chind gschänkli machet hehe das findi nöd emal so schlecht :) bi däne isch eh uh eifach min ma und ich bringet aber glich no dä mamis öpis chlises mit, will sie ja au t arbet mitem choche amigs händ

1 .. 1771 .. 3540 3541 3542 3543 3544 .. 3651 .. 3757
natürli   schnell   eigentlich   schaffe   Zuletzt   gspannt   wirklich   Hochzit   bearbeitet   eigentli   einfach   himbeer   Zeremonie   vorallem   irgendwie   Problem   natürlich   richtig   langsam   Kollegin