| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1772 .. 3541 3542 3543 3544 3545 .. 3651 .. 3757
26.11.14 12:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

valey: euse chli isch ame sunntig (mitternacht) uf t welt cho und bin am mi. use :) ich glaub bi spontan geburte sinds so ca. 3-4 täg und kaiserschnitt hani gmeint 4-5 (aber weissi nöd ganz gnau)!?

26.11.14 13:37
elea 

ah secher sonne? dasch wetzig wege mitternacht? aber so hanis ebe bes jez au verstande, dass si der jede tag voll arechne. hami de gfrogt wis esch wend do 35h die wehe liisch (geht's da öberhaupt?)? aber de werts auä glich si... fende das Emmer so verrückt wenni vo ambulante geburte ghöre. aso fraue wo nach 6h grad weder hai gönd! fende das so toll, wend fit gnueg besch för das!!!! :)

novio_mayo, i gluabe generell esches schwer wenn me so lang ned cha schwanger werde ond de züg vo andere schwangere ghört oder gseht. mer hend 2 i minere abteilig wo in behandlig die kiwu Klinik send (de eint 3johr met sinere frau und d arbetskolegin 1johr met ehrem ma). und i luege dassi ned extra no vor ehne ergend öpis (egal ob positiv oder negativ) vor ene verzelle vode ss....

lily, mer send di ganz zit am rätsle winer echt usgseht und winer echt wird. klar machi mer langsam au Emmer meh gedanke wege de Geburt, aber i probieres eifach zneh wis chunt. aber ebe wenn me ned weis wid schmerze werde si, de het me halt chli bammel devor, oder emo ich... aber i duemi jez gar nonid so gross demet befasse welli jo au ned weiss ober sech no dreiht. so balds de definitiv esch, foni mer de ah sorge mache glaube eus wird erst jez langsam bewusst dass mer i 8woche wörkli es Baby werde ha. mer hend zwar s bettli und de chenderwage aber ergendwie chame sech glich nie vorstelle dass den dett mo s eigete Baby drenn liit... ganz es komischs gfüehl ergendwie....
ah loschtigerwiis hanis gfüehl je witer fortgschrette d ss je weniger dueni jömmerle di erste 3 mt beni e mega jömmerlitante gsi natürli und denn Emmer weniger und weniger (glaubi emo, müsst mol mi maa froge)

26.11.14 13:40
snet 

@Weihnachtsgeschenke: Wir schenken innerhalb der Familie jedem etwas zu Weihnachten. Ich habe auch schon fast alle Geschenke zusammen, nur das für den Freund meiner Mutter fehlt mir noch. Aber ich werde ihm einen Gutschein für den Jumbo schenken (letztes Jahr Hornbach) zusammen mit seiner Lieblingsschokolade.

@Stühle: Also wir haben 6 Stühle, die zueinander passen und sonst gibt es ja noch viele weitere im Haushalt.

@Krankenhaus: Mir sagte man, dass der Aufenthalt 6 Nächte beim KS ist.

@Novia_Mayo: Inwiefern glaubst du denn, dass man seine Schwangerschaft geniessen kann, wenn die vorangegangenen 5 schiefgegangen sind? Oder wie toll es sein muss, sich jeden Tag 5 verschiedene Medikamente reinzuhauen und dazu seit 9 Monaten täglich noch eine Spritze verabreichen zu lassen? Zig Spezialisten aufgrund der Erkrankungen besuchen muss und zusätzlich noch Spezialuntersuchungen über sich ergehen lassen muss aufgrund von einem Chromosomendefekt? Und nebenbei noch brav die Rheumaschübe ertragen muss?

Und wenn man dann auch noch offen sagt, dass man mit dem körperlichen Veränderungen nicht so gut zurecht kommt, wird man gleich von anderen Frauen "gesteinigt", obwohl man einfach nur so empfindet.

Und das ist genau das um was es geht: Stets wird von einem verlangt, dass man still vor sich hin leidet, weil schwanger oder Eltern zu sein, Verzicht oder Entbehrung bedeutet. Und lustigerweise kommt das vor allem von den Frauen selbst. Und ich finde definitiv, dass ich für diese Schwangerschaft gesamthaft genug gelitten habe. Oder musstest du je solche Erfahrungen machen?

@Lilly: Nein, ich glaube das hat nichts zu tun mit einem zeitlichen Abstand zur Schwangerschaft. Ich habe mich einfach nie besonders wohl in meinem Körper gefühlt und auch immer Probleme mit meinem Gewicht gehabt. Und obwohl eine Gewichtszunahme jetzt ein schöner Grund ist, verfalle ich trotzdem in die alten Muster und fürchte mich vor einer weiteren Zunahme.

26.11.14 13:54
Lilly4 

find das mega schön vo dier elea, das vor däne (wos scho es ziitli am probiere sind :/) nüd verzelle tuesch ... wür ich genau so mache, isch ja suscht scho schwer und wenn mer dänn no gross vo sinere ss verzellt, hmm :( haha ja voll, am afang wo mier bitz schlecht gsi isch (hans ja niemals so schlimm gha wie anderi) bini au ganz en extreme jammeri gsi, danach hät das dänn aber ufghört und au woni monatelang so starchs sodbrenne gha han (das isch dänn unagnehm) nöd mal dänn hani gross gjammeret :) also bi mim ma amigs scho aber hät sich glaubs recht in grenze ghalte ... ha eifach gfunde es gaht mer ja nöd besser danach, au wenni da gross am umejammere bin, im gegeteil und es isch ja öpis schöns, also warum das mer die wehwehelis hät chch

wie macheters dänn mitem schlafe wenn eue chli da isch? händer s bett bi eu im zimmer? oder au so en herzige stuubewaage? :)

hihi das isch s bescht, wenn där no gar nöd gross gedanke machsch ;) das isch s guete bi dä erschte geburt, mer weiss nöd was uf ein zue chund :p aber ebe, hützutags händs ja so viel möglichkeite, das hät mich amig recht beruhigt und han mer au immer gseit: mach mer dänn gedanke wenns los gaht, vorher isch bitz sinnlos :)) :p also über 'wie wirds wohl si, wie fescht weh tuets etc. etc.'

26.11.14 13:59
novia_mayo 

@snet: ich han doch gar nie gschribe das du d schwangerschaft muesch gnüsse, das alles nur immer schön und toll isch. ich han au nie gsäit mer muess still vor sich hi liide, muess de held spiele und was au immer. es gaht au ned um schmerze, behandlige usw. ich wott nur säge, das vill fraue gitt wo froh wäred das sie überhaupt chöntet schwanger werde. drum findis mängisch chli krass wie du schribsch, bi mier chunds so übere als wär das alles für dich nur scheisse und negativ. aber ich känn dich ned und wott au ned über dich urteile, drum isch für mich d diskussion abgschlosse.

26.11.14 14:17
elea 

lilly, ja de eint koleg (wo ebe set 3 johr die kiwu Klinik esch, üebe tönts set 4 johr) esch mer früehner sehr noch gstande. i ha gmerkt das er sech set minere ss Emmer meh zrog zoge het. ond i verstoh das voll. ond de wetti ned no salz ed wonde streue indem i verzelle wi schön dass es esch blablabla... de segi lieber nüt, esch auä soscht scho schwer gnueg wenn me sooo gern es chend wet ond jede tag em Büro öper gseh met emne chogelronde buch... das dud mer de amigs mega leid

haha, ich due au nor bi mim maa amigs jömmerle! bi mer chonts amigs bez so schubwiis. ha mengisch eifach bez jömmerligi täg. aber das hani vorher scho bze gha (Emmer ei tag vor de mens beni schrecklich jömmerlig gsi )

mini schwimu het mer vor paar mönet mol gseit si geht eus de schön gflochtnig stubewaage wo scho min maa dene glege esch. bes jez het si aber nix me gseit, und i ha ned wele go störme. aso werde mer entweder de ne oder soshct zögle mer före afang s babybettli zo eus es zemmer, das het guet platz....
wi hend ehrs gmacht bzw wie mache ders jetzt?

aso i hoffe jo sehr, dass es mer nachetene so goht wie der ond dassi grad nomol wet hoffe ned of es geburts-Trauma
ja eigentli eschs auä e Vorteil wenn me nonid weiss was eim erwartet

26.11.14 15:11
sonne13 

Elea, ich find dini iistellig super! Ich has sälber au so gmacht ab mir hend immer all gstunet will ich alles eifach gnoh ha wies cho esch, mer kei grossi gedanke gmacht ha und so entspannt gsii be. Das bini bis am schluss gsii! Es chond scho wies muess! Wieso gedanke mache wie wehe wohl sind und ob mer de schmärz ushaltet? Die wehe chömed vo sälber, denn weisch wies sind und wenns nümm ushaltisch gids glücklicherwiis möglichkeite... Ech be froh gsii hani das alles so glasse chönne näh! Gjömmerlet hani eigentli nie, ha au ned viel gründ gha findi. Ussert übelkeit und am schluss schmerze i de hüft hani glaub wirkli ned viel gha...

26.11.14 15:48
Lilly4 

ja das isch klar ... und sicher nöd eifach für din arbetskolleg

ah das isch doch super! jetzt muess dis schwiegermami nur no dä stuubewaage verbi bringe
mir händ au eine, und isch bi eus im zimmer evtl. bis ca. 6 mönet, aber da luegemer sponti :) je nachdem wie lang er no drin platz hät ... wenner so wiiters macht gahts nüm lang und muesser is grössere bettli

hüt morge hani au wieder öpis erlebt - men gott haha ... sind id migros go poschte und dä luis schön gschlöflet, aber natürlich a dä kasse dänn verwachet und sich au ghöre lah :)) :p han dänn aber gfunde muess zerscht mal zahle und s züg ipacke dass dä nöchscht ane chan und dä luis i däre ziit immer lüüter worde hahaha dänn seit t kassiererin (isch guet für t lunge ) und gfrögt ober hunger hät, aber kenn ja euse chli und han ganz genau gwüsst hätten eifach agschisse dasi stah bliebe bin, woni dänn fertig gsi bin und mich natürlich unterdesse all so blöd agafft händ (isch mer aber egal gsi), en halbe meter gloffe und es isch wieder still gsi i dä migros he nei! die chline chönd amig scho recht dä tarif duregäh!

26.11.14 15:53
Eve777 

So jetzt hani grad ellelang müesse Protokollschriebe und bi fast igschlofe hihi , juhuu freu mi scho wieder zum go schlofe, jetzt machi denn Firobe .

Nur ganz churz wäge dere Vordiskussion: aso ich verstoh ganz ehrlichgseit beidi Siite, ich dänke au wenn me schwanger esch geht's halt kack Sache wo eim aschisse und me sich andersch wörd wünsche und denn de Frust au mol mues abloh. Anderersiits chani au nochevollzieh dass es für öper wo sich sit Johre sehnlichst es Chindli wünscht, eifach chli "e Schlag is Gsicht" esch wenn me so Züüg liest. S söt chli Verständnis uf beidne Siite bestoh denn wär alles keis Problem.

So Ladies ich gange jetzt denn no go poste und mache mir denn no e schöne Fraueobe mit enere Kollegin. Wünsche euch allne e schöne Obe .

26.11.14 15:59
elea 

sonne, gleb so cool wie du beni ganz secher ned! i probieres nor Emmer alles so locker neh wi du, aber weiss ned obis schaffe bes zletscht

ui, lilly, wörkli wachset er usem stubewaage use?
haha, King Luis vode Migros hoffe chan das de au so easy ne wi du. jetzt hani no s gfüehl i chiem mega ines züg wenns chend plötzli avoht schreie und alli luege aber das muesi auä ä lehre das bez locker zneh...?

schöne fraueobe eve! ;)

1 .. 1772 .. 3541 3542 3543 3544 3545 .. 3651 .. 3757
natürlich   eigentlich   einfach   Zuletzt   Problem   schnell   irgendwie   Kollegin   natürli   gspannt   schaffe   eigentli   bearbeitet   langsam   wirklich   Hochzit   Zeremonie   vorallem   himbeer   richtig