Bräute 2013 |
|
1 .. 1772 .. 3542 3543 3544 3545 3546 .. 3652 .. 3757
|
|
|
26.11.14 16:21
snet
|
Re: Bräute 2013
novia_mayo: @snet: ich han doch gar nie gschribe das du d schwangerschaft muesch gnüsse, das alles nur immer schön und toll isch. ich han au nie gsäit mer muess still vor sich hi liide, muess de held spiele und was au immer. es gaht au ned um schmerze, behandlige usw. ich wott nur säge, das vill fraue gitt wo froh wäred das sie überhaupt chöntet schwanger werde. drum findis mängisch chli krass wie du schribsch, bi mier chunds so übere als wär das alles für dich nur scheisse und negativ. aber ich känn dich ned und wott au ned über dich urteile, drum isch für mich d diskussion abgschlosse.
Also so wie ich das verstanden habe, warst ja nicht du diejenige, die unter unerfülltem Kinderwunsch gelitten hat, im Gegensatz zu mir und weisst damit auch nicht, wie positiv oder negativ man aus dieser Situation an eine Schwangerschaft rangehen kann. Ausserdem sind wir hier nicht in einem Kinderwunschforum unterwegs, du auch keine Braut 2013 und somit "fremd" in diesem Thread. Und natürlich urteilst du über mich - nichts anderes sind diese Kommentare.
|
|
|
|
|
27.11.14 09:13
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
guete morge zäme
sonne, gäll, voll dä klassiker 'mit a dä kasse brüelle wämer grad zahle und ipacke sött' ha dänn dänkt, entweder beruhigen (was eh nöd viel bracht hät, willer hät welle dasi wiiter laufe ) oder ich mach eifach bitz schneller und lahnen brüelle (au wenn vermuetli es paar dumm gluegt händ) aber han extra nöd druf gachtet ... am afang hani au chli meh mühe gha, aber mittlerwilä gsehnis bitz lockerer, natürlich isch es nöd schön wenn sies baby brüellt, aber amig muess mers eifach bitz schreie lah ... haha sonne das mit: 'eini brüellt immer', isch no guet hihi und letschti hani imfall au öpert gseh wo mitem zwillings-chinderwaage nöd in lift cho isch ime ichaufszenter (hani au grad gfunde isch au no en seich :-/) verstahn di das nöd gross use gahsch ussert mal go poschte oder spaziere ... han scho mit eim amigs es riese gepäck zum umeschleppe !!! und dänn mit zwei
was mier au mega ufgfalle isch (betreffend brüelle) bi däne wo scho chind händ reagieret natürlich ganz anderscht druf und z.b. es paar kollege vo eus, wos bi eus gsi sind und dä luis es bitz agäh hät, voll nöd schlimm eigentlich aber händs selber grad halbe panik becho und bini dänn halt au so schnell ufgstande, obwohl ich normalerwies bitz gwartet hät
himbeer: muesch dänn brichte was morn bim tescht use cho isch so ufregend ...
elea, ja voll, wachst langsam usem stuubewaage use er isch es riese baby
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1772 .. 3542 3543 3544 3545 3546 .. 3652 .. 3757
|