| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1772 .. 3542 3543 3544 3545 3546 .. 3652 .. 3757
26.11.14 16:03
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi lilly, de klassiker ich be gester im coop mitem wage ned dur kasse cho, ha de chinderwage bim rollband müesse loh stoh und nochem zahle bem iigang wieder use goh nümm in coop, süscht ischs bishär in allne gschäfter gange

26.11.14 16:21
snet 
Re: Bräute 2013

novia_mayo:
@snet: ich han doch gar nie gschribe das du d schwangerschaft muesch gnüsse, das alles nur immer schön und toll isch. ich han au nie gsäit mer muess still vor sich hi liide, muess de held spiele und was au immer. es gaht au ned um schmerze, behandlige usw. ich wott nur säge, das vill fraue gitt wo froh wäred das sie überhaupt chöntet schwanger werde. drum findis mängisch chli krass wie du schribsch, bi mier chunds so übere als wär das alles für dich nur scheisse und negativ. aber ich känn dich ned und wott au ned über dich urteile, drum isch für mich d diskussion abgschlosse.

Also so wie ich das verstanden habe, warst ja nicht du diejenige, die unter unerfülltem Kinderwunsch gelitten hat, im Gegensatz zu mir und weisst damit auch nicht, wie positiv oder negativ man aus dieser Situation an eine Schwangerschaft rangehen kann. Ausserdem sind wir hier nicht in einem Kinderwunschforum unterwegs, du auch keine Braut 2013 und somit "fremd" in diesem Thread. Und natürlich urteilst du über mich - nichts anderes sind diese Kommentare.

26.11.14 16:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

Elea, am afang heds mi gstresst, jetzt bini (meischtens) nümm so gstresst und wenn eini i de öffentlichkeit brüelet sägi alle: eini schreit immer. Me wird cooler mit de ziit will mer jo weiss: em zwerg gohts guet, tued halt chli singe muess aber au säge, ussert mol goh poschte oder spaziere bliib ich vorwiegend deheime. All das züg packe und umeschleppe stinkt mer, nur dassi det genau s gliiche mache wie deheime: füetter, wickle, görpsle...umso meh freu mi alle über bsuech, chli abwechslig isch alle scho schön... Das wär glaub mit "nur" eim eifacher...

27.11.14 08:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

mini fründin isch es jungs mami, ihri chli isch vor 3 wuche uf d welt cho. und jetz hät sie mir gester sones lustigs sms gschriebe... sie seg mit de chline im wage a da bushaltestell gstande und hät ihrem maa es sms gschribe. denn isch eini a ihre verbigloffe und hät irgend es schimpfwort gmurmled. mini kollegin hett denn so ufglueged und denn isch die ander zruggcho und hät sie voll blöd agmacht: warum sie denn jetz müess am handy umedrucke und nöd d ufmerksamkeit cha ufs chind lenke, die chind die merked das nämlich wenn mer so abwesend isch. sie fänd das voll denäbed, aber sie heg jetz eifach mal luut müesse denke.

mini kollegin isch sooo baff gsi, sie hät gseit nachher seged ihre tusig sache in sinn cho wo sie hett chöne erwiedere aber i dem moment seg sie sprachlos gsi.

eusi ander fründin wo scho s zweite hät het denn nur gmeint "welcome to the mommy world"...

27.11.14 09:13
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme

sonne, gäll, voll dä klassiker 'mit a dä kasse brüelle wämer grad zahle und ipacke sött'
ha dänn dänkt, entweder beruhigen (was eh nöd viel bracht hät, willer hät welle dasi wiiter laufe ) oder ich mach eifach bitz schneller und lahnen brüelle (au wenn vermuetli es paar dumm gluegt händ) aber han extra nöd druf gachtet ... am afang hani au chli meh mühe gha, aber mittlerwilä gsehnis bitz lockerer, natürlich isch es nöd schön wenn sies baby brüellt, aber amig muess mers eifach bitz schreie lah ... haha sonne das mit: 'eini brüellt immer', isch no guet hihi und letschti hani imfall au öpert gseh wo mitem zwillings-chinderwaage nöd in lift cho isch ime ichaufszenter (hani au grad gfunde isch au no en seich :-/)
verstahn di das nöd gross use gahsch ussert mal go poschte oder spaziere ... han scho mit eim amigs es riese gepäck zum umeschleppe !!! und dänn mit zwei

was mier au mega ufgfalle isch (betreffend brüelle) bi däne wo scho chind händ reagieret natürlich ganz anderscht druf und z.b. es paar kollege vo eus, wos bi eus gsi sind und dä luis es bitz agäh hät, voll nöd schlimm eigentlich aber händs selber grad halbe panik becho und bini dänn halt au so schnell ufgstande, obwohl ich normalerwies bitz gwartet hät

himbeer: muesch dänn brichte was morn bim tescht use cho isch so ufregend ...

elea, ja voll, wachst langsam usem stuubewaage use er isch es riese baby

27.11.14 10:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lilly: ich machen erst am samstig morge und au nur halbherzig, ich cha mer nöd vorstelle dasses sött klappt ha, ich fühl mi nämli exakt wie immer. aber klar, ihr erfahreds natürli wenns öpis s verzelle git, haha

27.11.14 10:41
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Das ist ein gutes Beispiel mit dem weinenden Baby an der Kasse. Vor solchen Situationen habe ich irgendwie am meisten Respekt: wenn der Kleine weint und man nicht weiss warum und ihm irgendwie auch nicht helfen kann. Ich hoffe, dass ich dann damit im Laufe der Zeit auch gelassener umgehen kann.

@himpi: Ui, das ist aber auch eine Geschichte mit deiner Freundin. Irgendwie schon komisch, wenn sich fremde Leute in Angelegenheiten einmischen, die sie nichts angehen.

Ich wünsche dir, dass der Test am Samstag das gewünschte Ergebnis anzeigt! Auf jeden Fall hat sich ja dein Zyklus schon sehr verkürzt, was ja auch schon ein tolles Ergebnis ist.

@Lilly: Darf ich denn fragen wie schwer Luis bei seiner Geburt war? Unser Kleiner hat jetzt schon eher abenteuerliche Masse gemäss den Vermessungen und ich frage mich ob die Geburtsgrösse auch Rückschlüsse auf das zukünftige Wachstum geben kann.

@me: Ich bin immer noch mehr als baff: tatsächlich habe ich unseren Backofen sauber gekriegt! Wunder geschehen also doch noch. Dazu muss ich sagen, dass ich seit dem ich nicht mehr arbeiten gehen muss, auch weniger Schmerzen habe und wahrscheinlich hat mich jetzt noch der letzte Putzfimmel vor der Geburt gepackt. Heute will ich noch den Teppich reinigen.

27.11.14 10:41
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

wow himbi die gschecht vo dinere fröndin esch jo hetig hey!!!! do weri gleb dorredreiht und hetti dere all schand gseit!!! i hasses wenn frömdi meine si müsse sittewächter spelle warschinlech wettmet sech dini frönidn 23h am tag dem chend. ond wen si es sms schribt esch si ego... nei so Sache..... Horror!!! GRRRRRR (schad geht ned no es häsigers Smiley )

27.11.14 10:48
elea 

Re: Bräute 2013

snet so vom omelose, seit s geburtsgwecht/grössi nüt us wie gross s chend nachetene wird. i be es riiiiese tönder Baby gsi und spöter Emmer di chlinscht und liechtischt (be jez no de Zwerg em Büro). mi maa esch es zwergli gsi bide Geburt und nachetene aber Emmer eine vode gröschte und em mega bär :) ha scho vo paarne ghört dass es nachetene cha wechsle. und gleb die vorgeburtliche messige chöne au recht abwiche!!! gleb bes so emne halbe Kilo ufe oder abe! aber i be ke Arzt, das esch nor "hören-sagen"

27.11.14 10:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, dä luis isch eher chli uf t welt cho (isch ja au 8 täg z frühe cho) also 2900gr und 48cm jetzt mit fascht 4 mönet ischer scho über 7kg er isch aber scho eher en Überholkandidat ...

 1 .. 1772 .. 3542 3543 3544 3545 3546 .. 3652 .. 3757
richtig   Zeremonie   langsam   eigentli   natürli   schnell   wirklich   Hochzit   einfach   irgendwie   eigentlich   Zuletzt   himbeer   gspannt   Problem   vorallem   bearbeitet   schaffe   Kollegin   natürlich