| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1773 .. 3544 3545 3546 3547 3548 .. 3653 .. 3757
28.11.14 08:44
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand

Ich meld mich au mal wieder… Mir gahts guet, bin fliessig am schäfferle, has ziemlich streng. I de Praxis herrscht jetzt halt um die Jahresziit Hochsaison, blöd gseit :Lounge:

Hüt hani endlich endlich wieder mal en freie Friiitig. Morn gangi go Guetzle . Nächst Weekend gangi mit mim Maa endlich an Wiehnachtsmärt Freui mi sehr!

@ Wiehnachtsgeschnkli: mir tünd das Jahr wie letzt Jahr au wieder Wichtle. Ich finds na ä lässigi Lösig, will so chani mich würkli um ei Person "kümmere" und mir so richtig Gedanke mache über s'Gschenkli. Mir tünd amigs au grad ä Wunschliste däzue und de Betrag festlege und den isch es namal eifach und mer chunnt das über wo mer chan bruche. Finds na guet. Obwohl, ich het natürlich lieber viiiiiel meh Gschänkli, ich liebe Päckli ufmache

@ eve: au na vo mir herzlich Gratulatione zur SS! So schnell chas gah! Freut mi sehr für oi und ich wünsch dir ä schöni SS!

@ snet: noch einen guten Endspurt, das habe ich Dir ja schon per SMS mitgeteilt.

@ himbi: bin gspanne was bim Test usechunnt!

@ all Mamis: schön z'lese das es oi mit oine Schätzis so guet gaht! Gnüssets!

@ elea: zu dienere Frag, ich bin leider absolut schlecht ih so Sache. Ich tue aber gern nachli umestudiere, evtl. chunnt mer ja glich na öpis in Sinn.


@ all: ich wünsch oi en schöne 1. Advent am Sunntig! Schöns Weekend.

lg, LucyLu

28.11.14 08:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

@elea: ich find die idee mitem romantische weekend vor de geburt eigentlich sehr schön und gar nöd ifallslos. das cha mer doch würkli bruche, hihi.

@lucy: schön, luegsch au wieder mal ine bi eus dini plän töned super, guetzle und wiehnachtsmärt wotti au bald mal mache.

@me: ich bi zwar würkli überzügt devo, dasses nüt worde isch de monet... drum bini grad am überlegge, öbi überhaupt en test söll mache. ich chönnt au eifach es bierli trinke oder zwei und no warte was s weekend bringt. ich ha eh nöd so lust uf party im moment.

28.11.14 09:34
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand :)

Lucylu schön wiedermal vo dir zläse, mir gönd das Weekend an Wiehnachtsmärt, finds immer so schön..

elea, mir hend im Summer bevor s Baby ufd Welt cho isch en Guetschii iglöst womer ufd HZ übercho gah hend, es Weekend imene romantische Wellnesshotel, mit 5-Gang Menu und z'morge Buffet und mir hends soooooo gnosse!!! S het würkli so öpis brucht vor de Geburt zum eifach d Zweisamkeit bewusst nomal gnüsse drum findis eigentli überhaupt nöd ifallslos, bin mir ganz sicher dass sie das würet schätze :)

Himpi wünsch dir vo herze dases klappt het

28.11.14 09:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi danke emma. lueged mer mal was die nächste täg bringed. aber ich bi grad sehr entspannt, falls d mens chunnt i de nächste täg gits halt glüehwii ufem wiehnachtsmert

28.11.14 09:49
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

LucyLu danke vilmol .

Elea: Aso mir händ vo minere Schwiegermueter und minere Schwögerin öpis mega tolls uf d Hochzyyt übercho. Sie händ eus im Ikea sone Holzchiste mit 12 Schublädli gholt und die agmolt und verziert, jedes Chistli esch für ei Monet gstande. Mir händ denn immer am 1. vom Monet eis Chästli döfe ufmache und denn hets öpis symbolisches drin gha für öpis wo mir händ chöne mache etc., sie händ eus denn s effektive Gschänk immer per Post gschickt oder persönlich gä. Agfange het das ganze mit em Oktober (1. Monet nachem Hochzyytsmonet) und gändet im September, aso 1. Hochzyytstag. Mir händ ganz verschiedeni Sache drin gha, Kinoguetschiin, Bowling, Brunche etc. und am 1. Hochzyytstag e Übernachtig i de Seerose. Das hani so cool gfunde, hesch jede Monet öpis gha zum di druf freue. Ev. chönte dir jo so öpis ähnlichs mache, chli apasst uf ehri Situation. Aso sprich bevor sie Eltere wärde chli Sache wo sie nachhär mit Baby nüm chöne mache etc., cha jo au drin sii dass dir ehne z.B. schänked dass dir ehne mol es Überraschigsässe deheime chochet und ufs Baby lueged i dere Zyyt usw.?

Hei Fraue sorry ich chume mir ganz doof vor mit dere Frog, aber s esch mir hüt am Morge grad so dure Chopf. Die kritische 12 Wuche, ab wenn wärde die eigentli grächnet, ab dete wo die medizinische Schwangerschaft berechnet wird (aso 1. Tag letschti Periode) oder abem effektive Alter vom Chindli (das esch jo 14 Täg weniger)?

28.11.14 09:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu eve

ich hett jetz gseit es zellt s alter vo de medizinische schwangerschaft. es wird ja nachher au alles mit dere messig berechnet, warum sött das anders sii?

28.11.14 09:54
elea 

Re: Bräute 2013

lucy lu schön voder zlese!!! das met de guetzli tönt wörkli genial

himbi ond Emma, merci wenn ehr seget dass das e gueti Idee wer, hani grad bez es bessers gfüehl bi dere Idee!

eve das met de 12 gschenkli esch au toll! und d Idee dass mes jo chan of de jewilig monet apasse (zb im geburtsmonet öpis förs Baby) fendi genial!!! muss mer mol öberlegge wasi do chönt schenke 12mol....

eve, das wird grechnet ab em erste tag vode letschte mens. me rechnet eigentli bi allem die ss met dem. wel jo vell gar ned wösse wenn gnau d befruchtig statt gfonde het!!!! ond di frög esch ned doof! ha gester au en afal vo Schwangerschafts Demenz gha und iha nöm gwösst i welere Woche dasi be. das esch so wiit gange, dassi ha müsse bi emne geburtstemrin rechnet im Internet go rechne

28.11.14 10:31
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Das ist aber nett von dir, dass du dir so tolle Gedanken um das Hochzeitsgeschenk machst. Die Idee mit einem Gutschein für ein Berghotel finde ich auch toll, aber was du bedenken musst: Was ist, wenn es der Braut in den letzten 3 Monaten der Schwangerschaft nicht so gut geht und ihn deshalb nicht einlösen kann? Dann vergeht ja auch wieder einiges an Zeit, bis das Paar wieder in der Lage ist etwas zu unternehmen ohne Kind.

Ich persönlich möchte jetzt auf meine Hochzeit auch nicht unbedingt Babysachen geschenkt bekommen. Die Idee mit den verschiedenen Gutscheinen finde ich aber ganz toll. Schliesslich kann man solche Unternehmungen wie Brunch, Schifffahrt, Zoobesuch, etc. auch mit Baby machen.

@Lucy Lu: An welchen Weihnachtsmarkt geht ihr nun? Guetzeln ist auch immer eine tolle Sache, aber dieses Jahr werde ich einfach von meinem Mami Guetzli abstauben

@himpi: Also ich hätte wahrscheinlich einen Test gemacht (irgend so ein Billigding), aber auch nur weil ich ja ab ES gewisse Medikamente einnehmen musste und froh gewesen wäre, diese bei einem nicht positiven SS-Test weglassen zu können.

@me: Heute ist irgendwie nicht so mein Tag. Ich konnte nicht wirklich schlafen, weil mir so heiss war und mein Mann motzt dann immer, wenn ich die Balkontüre im Schlafzimmer aufmache. Also musste ich warten, bis er endlich aufgestanden ist. Tja um 07:15 Uhr begannen dann die Bauarbeiten auf dem Grundstück neben an und an Schlaf war nicht mehr zu denken. In den 4 Jahren, in denen ich hier wohne, hat es nie irgendeinen Unterbruch an Bauarbeiten gegeben...

Dazu haben wir ja den Katzen mal wieder einen Versuch gegeben, im Wohnzimmer schlafen zu können. Und heute Morgen sah es wieder aus wie Sau. Alles am Boden und meine geliebte Lippenpomade weg

Und heute Nachmittag muss ich noch ins Spital um Blut abzugeben für den KS. Auch nicht gerade meine liebste Aufgabe. Hoffentlich wird der Rest vom Wochenende besser!

28.11.14 10:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmja, aber morgen wäre ich voraussichtlich bei ES+13, da kann ein test auch noch negativ anzeigen, wenn man schwanger ist. ich verzichte wohl lieber und trinke zur sicherheit einfach nur ein glas bier oder so. einen billigtest habe ich keinen mehr.

28.11.14 11:26
elea 

Re: Bräute 2013

snet, dini öberleggig stemmt! velecht füehlt si sech denn nöm so toll zom de guetschin ilöse. müsst de allefalls luege metem Hotel ond no froge wege enre annulation oder so... jo aber usflög met de chender were secher au cool stemmt...

himbi, wennd no so früeh besch morn, de glaubi chasch der das Geld eigentli wörkli spare före test. musch es eso gseh, au wennd jez schwanger wersch, du schadisch met em Alkohol em chend nonid wörkli. mer hend es mega geburi fest gha woni öpe die 3te Woche gsi ben, ond a de natürli au tronke :) woni 2 Woche spöter usegfonde ha dassi schwanger be hani mer natürli es meeegaa gwösse gmacht. d fa het mi de mega beruhigt und gseit dass s chend so früeh die ss gar nonid metem bluet vode mueter verbonde esch und Emmer no s alles oder nüt Prinzip geltet. aso wennd jez au bez trenksch am samschtig ond setsch schwanger si. denn schadisch du dim chend secher nonid!

 1 .. 1773 .. 3544 3545 3546 3547 3548 .. 3653 .. 3757
schaffe   eigentli   eigentlich   Zuletzt   wirklich   Hochzit   vorallem   Kollegin   richtig   himbeer   natürli   natürlich   bearbeitet   einfach   schnell   Zeremonie   irgendwie   langsam   gspannt   Problem