| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1774 .. 3546 3547 3548 3549 3550 .. 3654 .. 3757
28.11.14 15:30
elea 

Re: Bräute 2013

jo settigs News wet doch niemert ghöre!! esch zwar ken troscht, aber jez weisch deför was los esch und ehr chönet aktiv werde! wi gseit, esch ken troscht...

28.11.14 15:32
snet 
Re: Bräute 2013

Dandi, das tut mir wirklich Leid zu hören. Aber es bestehen ja immer noch Chancen auf eine Schwangerschaft und da würde ich die Flinte definitiv noch nicht ins Korn werfen!

Würde denn eine Insemination bei euch Sinn machen? So viel ich weiß übernehmen die Krankenkassen sogar 3 Versuche und man müsste nichts dafür bezahlen.

28.11.14 15:38
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, klar dürfen wir noch nicht aufgeben, das heisst ja noch gar nichts. Es war halt einfach ein Dämpfer, da ich überhaupt nicht mit sowas gerechnet habe. Wir haben beide immer gesagt, dass wir nicht mit künstlicher Befruchtung probieren möchten wenn es sonst nicht geht. Jetzt weiss ich nicht mehr so recht, wie ich dazu stehen soll. Nun ja, wir probieren es natürlich weiter. Mein FA hat mir ans Herz gelegt, heute oder morgen (oder am besten an beiden Tagen) Sex zu haben. Anscheinend ist der Zeitpunkt gerade günstig. Heute ist mein Mann leider nicht zu Hause aber morgen sollten wir das hinkriegen

28.11.14 15:43
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, mer hend au Emmer gseit mer wörde das ned welle. aber wenn me de wörkli a dem ponkt esch denn eschs nomol e ganz en anderi Situation... wid snet schribt, es bestönd jo emmerno Chance! au wenn me met serige Sache ned rechnet unds de i so situatione, wenn si so frösch send, sech schwer tuet positiv zdenke! aber gleb am beshcte freusch di jetzt mol of morn zobe!

28.11.14 15:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich druck eu beidne fest düümli, dandi. hoffnig nöd verlüre!

@elea: s befruchtete ei wandered ja no es paar täg dur d eierstöck id gebärmueter. det isch s chind nonig mit de mueter verbunde. aber irgendwenn 7-10 täg nach eisprung nischtet sich s ei i de gebärmuterschlimhuut ii und ab denn isches au an bluetchreislauf abunde. aber ich seg mer eigentlich au immer, bis ich de positiv test i de hand ha läbi so wiiter als wenn nüt wär.

28.11.14 15:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

danke himbeer :-)
so mini liebe fraue, eg go jetz de hei. wünsche euch aune es schöns Weekend!

28.11.14 15:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

schöns weekend

28.11.14 16:00
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Also ich denke auch nicht, dass 1-2 Bier vor NMT etwas ausmachen würden. Schliesslich kann man auch nicht immer während der 2. Zyklushälfte auf alles verzichten, oder zumindest ich hätte nicht diese Willensstärke

Zuletzt bearbeitet am 28.11.14 16:15

28.11.14 16:44
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Dandi jetzt hani grad no schnäll do inegluegt und gläse was los esch, es tuet mir eso mega leid für euch, ich wär au mega schockiert wenn so öpis usecho wär, mit dem rächnet me jo wörkli überhaupt ned .

Ich wünsche dir ganz ganz viel Glück dass es glich uf natürlichem Wäg klappt und sust wördi halt velecht glich mol no mit dim Maa überlegge wäge künstlicher, was das überhaupt genau wördi bedüte etc.

30.11.14 15:59
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zusammen!

Hihi, hütt esch do logischerwiis gar nüd los wünsch euch allne e schöni, besinnlichi adväntsziit!

Snet, auch wenn du das wohl nicht mehr liest: ich hoffe du hattest ein schönes wochenende nochmals zu zweit und wünsch dir alles gute für den kaiserschnitt und eine tolle kennenlernzeit mit eurem babyboy!!!

Dandi, das tued mer mega leid! Ech dröck der ganz fescht düüme dass es doch no klappt! Usgschlosse eschs jo ned! Cha di verstoh: mine maa und ech hend au emmer gseid wenns uf natürlichem wäg ned klappt denn hätts halt ned selle sii und esch ok so, aber wenn de de chinderwunsch plötzlich grösser wird denn änderet sich ebe au die istellig...

Nochdem eusi ladies jetzt zwe täg chrank gsii sind hends letscht nacht super pfüüselet und eus nochem "früehschoppe" no loh usschlofe jetzt gohts ne wieder besser - aber am schlofverhalte müends vo mer us nüd ändere

 1 .. 1774 .. 3546 3547 3548 3549 3550 .. 3654 .. 3757
langsam   schaffe   natürlich   einfach   bearbeitet   Kollegin   Hochzit   irgendwie   natürli   wirklich   himbeer   vorallem   eigentli   schnell   Zuletzt   richtig   Zeremonie   gspannt   Problem   eigentlich