| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1775 .. 3547 3548 3549 3550 3551 .. 3654 .. 3757
01.12.14 08:29
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Danke vöu mou für euchi liebe Zuesprüch. Das het mi sehr gfreut und au ufbaut

Mittlerwile hani mi vo dem Schock am Fritig erholt. Be trotzdem no guten Mutes, dass es uf normalem Weg klappet. Mit no chli meh Timing goht das sicher

Himbeer, e hoffe du hesch d'Party chönne gniesse, egal ob mit oder ohni Alkohol

01.12.14 09:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhuuu!
ich find dini istellig super und ich drucke wiiterhin all düüme

ich ha am fritig abig 1 chlises bier trunke und denn sind mer hei, und am samstig bim geburi hani miteme prosecco agstosse und dänn hani mi au verabschieded. ich bi eh nöd so fit irgendwie, au hüt morge im yoga bini so chraftlos gsi als wär öpis im amarsch. was definitiv nöd im amarsch isch, isch mini mens. die hett eigentlich gester sölle cho. wahrschinli hät sich de doof zyklus glich nonig ipendled nach dene 89 täg letzt mal

Zuletzt bearbeitet am 01.12.14 09:34

01.12.14 09:24
Eve777 

Re: Bräute 2013

Liebi Dandi

Das findi super dini Istellig, eifach probiere wiiterhin positiv dänke und ebe chli bewusster "time", ich drück dir ganz fest d Dume dass es klappt !!

@Himbi: Hmm aso aber e Test hesch ned gmacht bis jetzt gäll? Wördi sust velecht glich mol mache, ich bi nämli chum beni schwanger gsi au extreeeem müed gsi, jetzt im Momänt gohts langsam grad wieder aber die erste Täg sind ganz krass gsi, ha sicher 12 Stund pro Tag gschlofe will ich so k.o. gsi bi .

01.12.14 09:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

müend bini am fritig und am samstig abig gsi, und denn hani sogar bis am mittag pennt gester, das isch scho ewig nüm vorcho. defür hani die nacht chum gschlafe will ich so usgschlafe gsi bi, hahaha. de tag dur bini eigentli nöd müed.

testet hani nonig. aber ich glaub ich machs morn mal wenn d mens bis denn nöd cho isch. ich gnüss jetzt mal no die letzte paar stund hoffnig, hahaha

01.12.14 09:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg hätt glaubs nid bis morn chönne warte mitem tescht. eg wär zu neugierig

01.12.14 09:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

ha geschter übrigens wieder einisch extrem guet der ES gspührt. ha ziemlich heftigi schmärze gha im lendebereicht und ha fasch müesse humple bim laufe. heit dir das mängisch au dass dir das so guet gspüret?

01.12.14 09:52
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hihi jo Himbi d Hoffnig wördi aso wörkli au nonig ufgä

Dandi jo de hani amigs au mega krass gspürt, aso teilwiis hani mi fast chrank gfühlt will ich so fest Buchweh gha ha wäge dem .

01.12.14 09:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha e fründin wo au richtig chrank wird während em eisprung. die hät amigs sogar chli fieber und fühlt sich richtig schlecht. das hani zum glück nöd. bi mir hät sichs letzt mal eifach so agfühlt als hetti periodechrämpf irgendwie. ganz komisch. und ich bi so chribbelig gsi, ha mi schlecht chöne konzentriere.

hihi moll ich wott eine mit morgeurin mache. vilicht machi au hüt abig eine wenni dihei bi, hüt bni ES+14, da sött au am abig eine azeige hani gmeint. ha sogar no eine dihei.

01.12.14 10:05
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

dandi, fende da so super dass du positiv blibsch und dröcke euch natürli witerhen beidi düme dass es klappet!!!

eve wie gohts der so / wie füehlsch di?

01.12.14 10:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

Dandi, früehner hani das au sauguet gspürt, denn hani afoh pille näh und jetzt gspüris nümme, au ohni pille ned. Zerst hani scho dänkt ich heig gar kei es, aber de bewiis dass das ned de fall esch liid grad näbe mer in doppleter usfüehrig im babysitter und hed de hitzgi ich finde dini istellig super und drück der sooooooooooo fest düme!!!

Himbeer, ich hätt sicher au scho lang en tescht gmacht, obwohls gar nüd bringt z früeh

 1 .. 1775 .. 3547 3548 3549 3550 3551 .. 3654 .. 3757
bearbeitet   wirklich   Zeremonie   einfach   schaffe   Problem   langsam   Kollegin   richtig   vorallem   himbeer   gspannt   natürli   irgendwie   Hochzit   eigentlich   schnell   natürlich   Zuletzt   eigentli