| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1775 .. 3548 3549 3550 3551 3552 .. 3655 .. 3757
01.12.14 10:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja ich ha mers extra verkniffe am samstig. jetzt bini 1 tag überfällig, da müesst mer theoretisch öpis gseh. aber ich glaub immerno das wahrschinli nur min zyklus wieder es theater macht. ich ha zwar s gfühl gha ich heg de eisprung sehr guet gmerkt vor 2 wuche.

01.12.14 10:17
Eve777 

Mir gohts guet sowiit danke, ich gspüre eifach immer no rächt es fests Zieh im Buuch und mängisch esch es mir gäge Obe es bitzeli schlächt, aber gar ned schlimm. Weni cha deheime sii eschs eh total easy, denn chani anelegge und denn vergoht das amigs schnäll wieder. Das Zieh beunruhigt mi amigs eifach chli, aber ich weiss dass das nur s Dehne esch vo de Mueterbänder und denn redi immer mit em Chline und sägem es söll sichs gmüetlich mache und guet irichte .

01.12.14 10:23
elea 

himbi, dasch Emmer so ne zwisxpallt met em ss test... einersits wett me eine mache zom secherheit ha und anderersit het mes gfüehl me cha doch ned allpot eine mache gell....

schön gohts der einigermase guet eve! du machch das super metem suruhe! das eschs beschte wod chasch mache. jo das zieh cha eim soo verunsechere gell!!! i hami Emmer bez beruhigt metem gedanke "so langs ned blüetet esch alles guet" aber das esch au bez en zwifelafti sach. i has glöck gha dassi em erste Trimester nie bluetige gha han. e kolegin vo mer het jez da gha und esch natürli fast dorredreiht. aber es esch alles guet gsi. well am afang esch das au emmerno normal... för me eschs eifach sone ponkt gsi woni mer selber gsetzt ha, lüte erst de fa ah wenni wörd blüete
i nemme a folsüri besch scho am neh oder? magneisum hesch au scho oder nonid? das wörd guet geges zieh helfe!

denke di ganz zit ad snet, si bechont jo höt ehre chli... so ufregend....

01.12.14 10:41
Eve777 

Jo s esch eso doof, ich dänke immer nimms easy das esch doch ganz normal es passiert nüt, und bi ebe au so wäge Bluetige, solang ich nüt eso ha gangi eifach devo us das alles oke esch. Aber mues säge ich bi froh wenn ich denn de ersti FA Termin emol ha, irgendwie weti eifach ufem Ultraschall gseh s Härzli schloh das wörd mi glaub zemli fest beruhige fürs erste.

Ah jo genau stimmt, sie het jo hüt de KS, hoffe s goht denn alles guet bi ehre.

01.12.14 10:51
elea 

jo es esch halt au, dass eim vorher niemert seit dass me so schmerze het die ss. i ha Emmer denkt buchweh die ss esch gar ned guet. ond jetzt dud mer allpot öpis weh bim buch :) ond dorom esch me de au so total verunsecheret... jo de erst Termin helft schomol bim realisiere... aber me muss eifach bez vertroue ha dass alles guet chont. ebe de körper schaffet jez und dorom gspührt mes de halt au. muschs Emmer so gseh... aber musch luege d ziit vergoht so schnell... so wie bide hz vorbereitige

01.12.14 10:56
Eve777 

Jo das sägi mir ebe au immer. Aso weisch ich wot mi überhaupt ned beschwere, ich finde die Schmärze ned schlimm wills mir wäge dene so schlächt wörd go oder eso, sondern ebe eifach d Verunsicherig will ich au immer dänkt ha Buchweh und schwanger esch ganz schlächt. Aber mi Maa het gester au gseit er dänki das sigi es guets Zeiche will ich so merke dass de Körper au schafft und sich änderet, das heisst jo er lauft uf Schwangerschaftsmodus.

Folsüri nehmi scho es Zyytli, nehme s Elevit det hets alles mögliche grad drin. Magnesium hani ebe au überleid öb das no söll chaufe ev. chunt das drufa was für nes Produkt me dete nimmt?

01.12.14 11:05
himbeer 

@elea:
ich ha im erste zyklus glaub 3 test gmacht aber halt au viel zfrüeh agfange, sogar no bevor mini täg hetted sölle cho. jetz hani mi schwer beruhigt was das abelangt... jetz hani eher s gfühl ich mach lieber kein test demit ich nöd ufem herte bode vo de realität lande, haha

01.12.14 11:10
elea 

jo s elevit esch super det hesch jo alles wechtige denn (au d folsüri). bim Magnesium denki spellt ned so en rolle.i has vo minere fa verschrebe ebcho. wod kolegin so schmerze gha het weg de bänder hani ehre de tip au ge (weli ehri fa het ehre nüt verschrebe). sie sch den eifach ed apothek und di hend ehre es preparat ge und jez schwört si au druf wörd entweder de fa alüte und sege du möchtsch es Rezept oder soscht id apothek go froge. theoretisch chame secher au das vode Migros ne, aber ebe esch Emmer besser denki wenn me en fachperson frogt bevor me selber eifach öpis nemmt. helft öbrigens au bi verstopfig

jo gell himbi, sosht eschs jedes mol nor e schlag es gsecht... es zieht eim halt abe wenn ned das Resultat druf esch wome sech erhofft. ond zo allem äne gohts au no soo saftig es Geld...

01.12.14 11:16
dandi78 

Hüt esch jo wieder richtig öppis los do inne
Eg nime au scho sitemen Johr Folsüüri. Mi FA het dazumal gmeint, dass die vo der Migros völlig längt. Erscht weni de mou sött schwanger si, wird er mir öppis verschribe. So eschs sicher au bi Magnesium und so. Mit säuber kaufte Sache cha me sicher nüt falsch mache. Trotzdem würdi jetz glaubs au im FA alüte und nochefroge. Cha jo nid schade.

Eg has bis jetz mit de SSTests immer so gmacht, dasi eine gmacht ha nachdem dasi ei Tag überfällig gse be. Das esch bis jetz erscht drümou vorcho. Süsch hani mini Mens immer entweder nach 28 oder 29 Täg übercho. Eg hoffe aber natürlich jedesmou, dass d'Mens nid chunt

01.12.14 11:23
elea 

i be gleb bez en Psycho... ha de test erst gmacht nachem i 2 Woche öberfällig gsi ben... ha eifach denkt, i wet mer nüt ibelde... ke ahnig wini da so lang usghalte han

1 .. 1775 .. 3548 3549 3550 3551 3552 .. 3655 .. 3757
eigentli   bearbeitet   natürli   Zuletzt   irgendwie   schnell   natürlich   gspannt   richtig   himbeer   vorallem   Problem   Kollegin   eigentlich   Hochzit   Zeremonie   langsam   wirklich   schaffe   einfach