| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1776 .. 3549 3550 3551 3552 3553 .. 3655 .. 3757
01.12.14 11:26
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

hoff ihr händ all es schöns weekend gha?

ou jaaa, t snet hät ja hüt ihre ks - so ufregend!! weiss dänn öpert um welli ziit? viellicht händs ja ihres baby scho i ihrne arme

himbeer: drucke fescht t dumme und suscht uf s nöchscht mal guet gsehsch es mittlerwilä glassener, dänn klappets au eher
ich han dä eisprung nie gspührt gha

dandi das tuet mer leid für dini diagnose aber wür dä chopf au nöd hange lah, wenn ihr offe sind 'mit hilf' schwanger z werde, wür mer eifach mal all optione ufzeige lah ... han mit mim ma au scho über das gredt gha (sogar bevori t pille abgsetzt han) willi ja gwüsst han wies mit mine hormon staht :( und mer händ au gseit, wend unbedingt chind, wenns uf natürlichem weg nöd klappe wür, hättemer eus helfe lah und t gedanke sind sogar no wiiters gange ... ich glaub dur das bini dänn au automatisch lockerer worde, willi es paar optione no gha hät !

dä luis hät grad e riese portion pürierti rüebli, fenchel und herdöpfel gha und jetzt machter sies mittagsschlöffli am namittag gömer dänn no es bitz use, au wenns schweine chalt isch, aber tuet amigs scho mega guet!

01.12.14 11:27
himbeer 

min arzt hät mer andreafol verschribe und gseit, ich söll die afange neh sobald ich pille nüm nim, egal öb mer denn scho am üebe seged oder nöd. eifach so zur sicherheit. ich nimms also au scho fast es jahr jetzt... isch au no schnell gange :D

haha und jetz bini scho am überlege öbi de test lieber scho hüt abig söll mache wenn d mens bis denn nöd itrudlet isch. oder besser bis morn morge warte?

01.12.14 11:29
elea 

lilly, i ha gester zobe no chorz g smslet met ehre. si esch, verständlicherwiis, sehr ufgregt gsi. i hasi de au gfrogt wege de ziit, ond wenn alles nach ziitplan gloffe esch, denn set ehres chlises schätzeli jetzt shco i ehrne arme legge freu mi scho öpis zghöre vo ehre, so ufregend

ui jetzt wördi gern met der tusche lilly, höt magi gaaar ned schaffe. wet au lieber bez adi frösch loft go laufe

01.12.14 11:29
dandi78 

himbeer, eg würd bis morn am morge warte. am morge esch das hormon eifach no konzentrierter im urin

01.12.14 11:33
elea 

himbi i gsehs wid dandi, wörd au warte ond metem morgepipi teste

01.12.14 11:39
himbeer 

ja, ihr händ sicher recht. ah jetzt bini scho wieder voll überzügt dasses sicher nur en verlängerete zyklus isch. vorallem "gspüri" susch irgendwie nüt.

ou ja, ich freu mi au scho uf nachricht vo de snet

01.12.14 11:44
Lilly4 

oh wie schön elea hoffentlich meldet sie sich dänn mal no bi eus hihi ... immer so ufregend!!! <3

01.12.14 12:38
himbeer 

oh ich ha din grosse biitrag obe erst jetzt gseh lilly, d werbig isch dezwüschegstande, hihi. ich würd au gern chli use go laufe. guet hüt hani en lässige tag, ich gang jetz denn grad mit minere schwö go bruutchleider aluege und freu mi scho sehr druf!

01.12.14 12:51
Lilly4 

oh wow, soo lässig himbeer, dänn wünsch ich eu ganz viel freud bim bruutchleider aluege
ich wart immerno bis dä luis verwacht

01.12.14 12:56
himbeer 

danke vielmal! ich hoff, sie findet au es schöns. ich gang no e fläsche schämpis go hole demit sie cha astosse falls mer würkli öpis findet :-)

1 .. 1776 .. 3549 3550 3551 3552 3553 .. 3655 .. 3757
irgendwie   Zeremonie   natürli   Zuletzt   himbeer   richtig   langsam   gspannt   wirklich   Problem   natürlich   einfach   bearbeitet   eigentli   schaffe   schnell   Hochzit   Kollegin   eigentlich   vorallem