| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1777 .. 3552 3553 3554 3555 3556 .. 3657 .. 3757
02.12.14 11:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich denk au ich warte jetz mal so e wuche und denn machi namal en test. es nervt mi würkli grad voll... klar hetti au gern es positivs ergebnis gha, aber ich hett ja guet demit chöne läbe dasses nöd klappt hät wenn wenigstens mini mens pünktlich cho wär. voll müehsam. und jetz hani immer angst dasi glich no imene unpassende moment überrascht wird, haha.

wiehnachtsdeko händ mer gar nöd gross. aber en baum gits denn sicher. de chaufed mer aber immer erst es paar täg vo de wiehnacht.

02.12.14 11:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Himbi jo genau in unpassende Momänt chonds denn...

Ech gniesses im Momänt das be mer gar nüt goht i dere Sach! =)

02.12.14 12:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou himbi, so en seich mit dim zyklus :/ und hät bim tescht gar nüd azeigt, also au nöd gaaaaaanz fiin en strich? will det bi mier hät mer dä strich fascht chöne überseh isch sooo wenig gsi!

haha sonne, super!! dä luis hät däfür überhaupt kei luscht uf sies mittagsschlöfli aber da muesser jetzt dure!:)
ich weiss au nöd recht ober scho am zahne isch wird ja morn 4 mönet, wär scho recht frühe ... aber muess eineweg zu dä chinderärztin go s zweit mal impfe und dänn chönti sie ja grad mal fröge!

elea, danke für s chline update vo dä snet :-* guet gahts ihne guet! jetzt händs ihre chli bueb bi sich so herzig! bin scho gspannt wenn sie eus dänn schriebe tuet und brichtet :))<3

wiehnachtsdeko: bini das jahr ja ganz schlimm, ha no nüüüüüüd ... aber möcht eh mal no neus züg go poschte, jetzt würs aber glaubs nöd wüki sinn mache, eher nach dä wiehnachte dänn, wenn viel abegsetzt isch!

valey, freud mich z lesä das es dier/eu guet gaht und dis büchli am wachse isch hihi ... 18. mai, dänn häsch ja no bitz ziit ;) aber gaht dänn schlussentlich glich uh schnell

so muess mal schnell zum luis go luege was es da so z jammere git ...

02.12.14 13:23
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

himbi, das esch wörkli komisch dass din Zyklus so lang guet gsi esch ond de plötzli so usriiser het. de meint me alles het sech ipendlet ond de das... guet emmerhen hesch en Zyklus, geht jo au anderi wo denn d täg nachem pille absetzte Monate lang gar ned bechömet....

mer hend bes jez nonie en wiehnachtsbaum gha. mi ma wet Emmer eine, aber i sperre Emmer bez welli sege mer send vell zwenig dehai zoms gnüsse. nöchst johr denn :)

lily, jo mer hend zobe no ganz chorz gschrebe, und de het si nomol gseit dass es allne guet goht und au bim KS alles guet gloffe eshc. si het mer de sogar no es bild vom chline gscheckt. i verstoh voll wiso si so verliebt esch ine, er esch wörkli zockersüess ha au grad welle euse chli scho em arm ha

03.12.14 08:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lilly: ich ha nur no en digitale dihei gha vo clearblue, da isch nüt gsi mit strichli überseh oder so :D

@elea: ja es nervt mi au grad chli. aber min neue FA hät ja gmeint ich chön ungeniert im januar/februar alüte zum wiiterluege, das isch ja voll nüm lang und beruhigt mich au. unterem strich sind mer ja ebe gar nonig so lang am üebe, ich bi also no sehr entspannt ;-)

05.12.14 09:30
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand

Chume au mal wieder zum schriebe, bin zurziit chli im stress..

Elea
Oh so schön z ghöre vo de snet! Ja weni amel sones neugeborenigs gsehne den woti mis au scho ide händ ha ;) Aber bi dir gahts ja gaar nüm lang!

Himbeer
Ohje, ich hoffe das du au bald positiv Teste derfsch! Heschs mal probiert mit Homeopathie?

Vale
Oh du bisch au schwanger? Gratuliere ganz herzlich :)

08.12.14 07:43
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

die letschte täg esch bez ruhiger worde he? :)

ui manokasa, wiehnachtsstress oder eifach allgemein vell ztue?
au weni nor mega wenige öpis schenke of wiehnachte stresst mi das johr total welli so s gfüehl ha i ha nie ziit zom öpis go bsorge....
wönsche euch allne e schöne wochestart!

08.12.14 09:18
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zeme

wie gohts euch allne so? guets Weekend gha??


manokasa danke vel mal :))

elea hesch demfal nonig alli gschänkli??


ich hedd eig. rasch en frog a alli scho oder werdende mamis...
wie isch das eig. so wegem Spital? aso me wählt ja en Klinik us wo me well gebäre und denn?
mues me dett eifach mal so verbi go und denn dene das säge oder eso?
ich denke chum das me eifach am tag vo de Geburt dett stoht und seit: so do ben ich ich well do gebäre hihi
weiss ebe voll ned wie vorgoh... mini fa hed au nie was erwähnt bis jetzt od so....
dankee für eui Infos

schöne wochestart allne

08.12.14 09:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mädels

valey: normalerwiis meldet dich din arzt i de klinik ah, du muesch das nöd selber mache. am beste frögsch bi de nächste kontrolle mal de FA.

bi eus lauft au so einiges, aber so voll im stress bini eigenltich nöd (oder nonig). mir händ scho recht viel termine no i de nächste wuche, aber es gaht eigentlich no. de meisti stress machi mir eigentlich selber (wott no guetzle zb und schaffs eifach nöd, hahahaa). gschänkli hani all i de theorie. jetz muessis denn nur mal no go zämesueche.

08.12.14 09:40
elea 

Re: Bräute 2013

hey valey! :)

nei i ha no kes einzigs gschenkli momentan esch Emmer so vell los, dassi nie dezue chome mol ed d Stadt zgo ond das stresst mi voll :/ hesch denn du scho alli?

aso bi eus eschs eso, dass mer de FA seget wo dass mer wend gebäre und si dued eus die 34 ssw bim Spital amelde. de wösse die plus minus dass du denne wersch cho. ond de de nöchst schrett esch denn wend wehe hesch lütisch det ofd gebär-Station a ond frogsch mol obd sellsch verbi cho oder no bez warte... emo so hets mer mini fa erklärt... aso ebe di ameldig em Spital lauft öber dini FA!
mini fa het mer das au erst bim letschte Termin die 28ssw erklärt.... denke, dorom het dini fa das nonid erwähnt. ond soscht frogsch si bim nöchste Termin wie das ablauft.... jetzt hesch denn gli d helfti vode ss dore gell? so schön :) wie gohts der so?

 1 .. 1777 .. 3552 3553 3554 3555 3556 .. 3657 .. 3757
himbeer   Kollegin   schaffe   einfach   natürlich   Problem   wirklich   eigentli   irgendwie   Zeremonie   natürli   Hochzit   langsam   gspannt   schnell   bearbeitet   eigentlich   vorallem   richtig   Zuletzt