| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1778 .. 3554 3555 3556 3557 3558 .. 3658 .. 3757
08.12.14 10:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir fiired dasjahr de silvester bi eus dihei. eifach chli fein esse und dumm schnurre mit es paar kollege

ui nei, also eis go zieh uf die 10ni würdi au unschwanger chli komisch finde. vorallem unter de wuche? da würdi au nöd mitmache.

08.12.14 10:11
valey 

Re: Bräute 2013

Emma jööö das tönt ja bezaubernd wie du schribsch :) freumi scho wenn euse chli oder eusi chlii do isch :)) (hoffe mer erfahred nächst Woche bim fa wases isch hihi)

elea ah super hender alles ready :)
bi eus sends eig. meh od weniger noche... am Weekend hends fertig gstriche jetzt wartemer no uf de letschti schliff de chömmer mal afo med em chinderzimmer userume s züg wo dinne stoht hihihi
aber ich denke das machemer erst im neue jahr...
ha gnueg baustell gha bis jetzt

ahh schön
ja silvester werdemer au gmüetlich deheime med minere fam. fiire

08.12.14 10:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh ja chasch di freue elea, euse chli isch 1 Wuche vor ET cho, drum isch sicher nöd schlecht wenn mär früehziitig alles binenand het :)

Mir werdet das Jahr s erstmal Silvester allei fiire, dihei ganz gmüetlich.. s isch eifach gmüetlicher mitemene Baby und ich freumi mega.. de ersti Silvester als chlini Familie, fein esse tüemmer aber bi mine Eltere

08.12.14 10:21
elea 

Re: Bräute 2013

haha himbi hesch recht. au ohni ss füehli mi eigentli z alt zom onder de Woche erst am 10ni fort zgo

ui valey das wer de cool wenner nöchst Woche s gschlecht wördet erfahre? hesch scho bez es gfüehl was es chönt si? :)
ui super send eeeeentli fertig met renoviere! secher en mega erliechterig?

1woceh escher bider vorher cho? aso i het freud wenner bez früehner chiem :) aber mis gfüehl seit mer i werde 42 Woche schwanger si oder so

08.12.14 10:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

das isch au mis Gfühl gsi elea aber isch (zum Glück) nöd so gsi han aber ganz viel weheförderndi Sache gmacht ihihi het wohl gnützt, also wenn mal es paar Tipps wetsch..

08.12.14 10:27
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

So, ich hocke gerade das erste Mal wieder am PC und Junior liegt im Stubenwagen neben mir. Der Kleine ist nun schon eine Woche alt... Leider verlief die erste Woche nicht so toll. Das mit dem Stillen wollte nicht klappen und ich habe mir deswegen grosse Vorwürfe gemacht. Ich habe es dann mit Abpumpen alle 4h weiter probiert und leider ist da trotzdem immer fast keine Milch gekommen. Es gab dann einen Milchstau und es haben sich in der ganzen Brust Knoten und Verhärtungen gebildet und ich wurde daraufhin so grippig und konnte die letzten Tage auch nichts mehr essen. Aber heute Morgen hat sich endlich die Situation etwas beruhigt und ich hoffe jetzt sehr, dass es von Tag zu Tag besser wird und die Brust sich regeneriert und die Schmerzen nachlassen.

Sonst ist der Kleine wahnsinnig brav! Heute Nacht hat er schon ganze 6 Stunden durchgeschlafen und ist offenbar ein Fan von klassischer Musik Schlussendlich war ich froh, dass ich einen KS hatte, die FA meinte nämlich, dass eine natürliche Geburt nicht möglich gewesen sei. Die Arme hatte er oberhalb dem Kopf und die Beine voraus... Dazu noch die stolzen Masse von 52cm und 4'210g

08.12.14 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

Emmer äne met dene tipps Emma

ui snet, das tönt gar ned toll wege de broscht! das dud mer leid hesch so müeh met dem! hends der denn em spiatl chöne helfe oder d Hebamme? hoffe fest dass es jez schnell besser goht! aber emmerhend esch de chli sones schätzeli ond geht der die rueh wod jetzt bruchsch!

08.12.14 10:53
valey 

Re: Bräute 2013

elea hehe ja mal luege was isch... ich ha chli s gfühl es isch es meitli... aber mal luege

snet schön vo dir ghöre..
ui nei tuet mer leid dases ned eso hed welle klappe med em stille... das isch binere arbetskollegin vor zwei jahr bi de Geburt vo ehrem sohn au gsi hed sich aber nacher weder gleit..
hoffe wird gli besser
freut mi aber ghöre das suscht de rest alles guet gange isch :))

08.12.14 10:56
elea 

Re: Bräute 2013

valey:
ich ha chli s gfühl es isch es meitli... aber mal luege

das gfüehl hani au gha aber het ech denn jo as falsch usegstellt, drom getroui mi jez bi niemertem me zrote
het din maa au scho es gfüehl was es chönt werde?

08.12.14 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

elea hihihi
ja min maa denkt au es chönt es meitli si.. au mini und sini eltere denkeds hihi
mer werdets gseh... velecht denked au all falsch

 1 .. 1778 .. 3554 3555 3556 3557 3558 .. 3658 .. 3757
natürli   Zuletzt   gspannt   richtig   eigentlich   natürlich   Kollegin   wirklich   vorallem   langsam   himbeer   bearbeitet   irgendwie   Hochzit   schnell   Zeremonie   Problem   schaffe   einfach   eigentli