Bräute 2013 |
|
1 .. 1779 .. 3555 3556 3557 3558 3559 .. 3658 .. 3757
|
|
|
|
|
09.12.14 08:23
sonne13
|
Re: Bräute 2013
Huhu zäme! Be au wieder mol do
Valey, meitli bruuched verstärkig so spannend! Und ziit flügt!!!! Elea, die verbliibende wuche wärded nur so dure rase!
Snet, alles gute nochmals!!! Wow, da war dein kleiner ja gleich schwer wie unsere"kleine" mit 10 wochen wegen dem stillen drück ich dir die daumen dass es besser wird! Kann dich verstehen wegen den vorwürfen - mach dir aber keinen stress! Ich weiss das ist nicht einfach, hatte selber ein tag lang das heulende elend als ich entschied abzustillen... Bei mir gings wegen den kleinen nicht, bei mir war alles prima. Aber zwei kinder versorgen, die eine alle 3h eine mahlzeit, die andere alle 4h, auch nachts, und dann noch alle 3h pumpen, ich konnte nicht mehr... Hab mir dann vorgeworfen dass ich einfach nicht taff genug bin alles unter einen hut zu kriegen, aber es war eine grosse Erleichterung bei mir... Mein mann hat immer gesagt: du hast es versucht, das zählt...
Wiehnachtsgschänkli: nur wenigi, vorwiegend kalender mit föteli vo de zwärgli!
Die beide sind momentan rächt aspruchsvoll, aber au mega süess wenns lächled und aföhnd witzigi grüsch mache! Freu mi druuf wenns denn chönd griffe...
|
|
|
09.12.14 10:59
Lilly4
|
hallo zäme da isch ja wieder einiges gloffe :) so guet! hoff es gaht eu allne guet?
snet, schön vo dier z lesä! freud mich mega das alles so guet gange isch eue chli so es engeli isch gahts unterdesse bitz besser mitem stille? also ich han nach 2 wuche en riss i dä bruschtwarze gha (das hät dänn weh ta) bins aber im spital go lasere, super sach ... nur leider hani nach 2 mönet au müesse abstille da ich nöd so viel milch gha han und dä luis so en fress-sack isch en stress wür mer also au nöd mache, luegsch wies gaht! natürlich isch s stille öpis vom beschte, aber amig gahts halt leider eifach nöd und sonne, dich verstahni also, mit zwei isch nomal öpis anders, ansich scho nöd eifach ... und wenni mier dänke zwei z stille, womöglich no mitenand, hui
euse chli isch im moment leider mega am zahne so en arme! isch eher frühe dra, t ärztin hät gmeint i ca. 6-8 wuche (isch letscht wuche gsi) sött sin erschte zah dusse si chch soooo herzig, aber jetzt ischer däfür am liede :-/ janu, da muess jedes baby mal dure, paar verträgets besser, ander wiederum nöd so !
|
|
|
|
|
09.12.14 14:09
snet
|
Danke für eure Glückwünsche.
Ja, der Kleine ist wirklich ein Wonneproppen. Wir müssen ihm jetzt schon ca. 120ml pro Mahlzeit füttern, damit sein Gewicht steigt Auch diese Nacht war er wieder super brav. Um 1 Uhr haben wir ihn schlafen gelegt und um 06:30 Uhr ist er dann wieder aufgestanden. In der Nacht lassen wir ihm klassische Musik laufen, anscheinend gefällt ihm das.
Ich denke, dass mit dem Stillen wird nicht mehr so gut klappen, da ich kurz vor einer Brustentzündung stand und allerlei Knoten und Verhärtungen in den Brüsten habe Es kommt auch erst jetzt ein wenig Milch raus, aber niemals genug für 120ml pro Mahlzeit, obwohl ich alle 4h abgepumpt habe. Da kam aber auch nicht mehr als 20ml. Wir füttern jetzt zu und so stimmt es für uns.
@sonne: Ja, er ist wirklich mit stolzen Massen auf die Welt gekommen und das 10 Tage vor ET! Ab Mi konnte ich auch nur noch heulen wegen dem Stillen, vor allem weil ich im Spital so unter Druck damit gesetzt wurde.
@manokasa: Ui, das klingt wirklich nach ganz viel Arbeit! Hoffentlich hat sich die Schufterei schlussendlich auch gelohnt.
@me: Ich bin so froh, dass wir umziehen werden. Nebenan wurde ein Haus abgerissen und das wird jetzt noch abgespitzt (seit 07:00 Uhr!) und heute habe ich noch erfahren, dass weitere 5 Häuser ab März um die Wohnung rum abgerissen werden um dafür Luxuswohnungen zu bauen?! Alle Bäume um uns herum haben sie gefällt und die armen Katzen sind ganz verstört, wenn sie draussen gewesen sind.
|
|
|
|
|
|
1 .. 1779 .. 3555 3556 3557 3558 3559 .. 3658 .. 3757
|