| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1779 .. 3556 3557 3558 3559 3560 .. 3659 .. 3757
09.12.14 15:14
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Es esch wieder sehr vöu gloffe do inne. So cool! Nid emou bi de 2015er Brüt wo ihres Hochzit no vor sich hei, lauft so vöu

Valey: schön dass euchers Hus jetz de gli fertig esch mitem Umbau. De chöit ders nachhär so richtig gniesse. Uii, velich wüsset dir nöchscht Wuche bereits, obs es Meitli oder e Bueb wird. Wenn hesch der Termin bim FA?

Elea: bi dir gohts jo würklech nümme lang. Unglaublich wie schnäu dass die Zit vergange esch. Eg weiss no guet wo mer eus troffe hei im Juli. Dört het me erscht afe chönne es Büchli erahne, und jetz esch de scho gli der Geburtstermin. Dir freuet euch sicher sehr uf euche Chli

Snet: no mou härzlechi Gratulation! Schön dass dir euch mitlerwile heit chönne andersch arrangiere. Stille esch glaubs scho eher e Glücksach. E kenne fasch meh Fraue wo Problem gha hei, als settigi wo normal hei chönne stille. Finges eifach wichtig, dass me sich nid fertig macht und schlussendlich mues es jo nur für eim säuber stimme. Es esch no jedes Chind gross worde, au wenns nid gstillt esch worde. Dir machet das sicher prima!

Manokasa: das chani mer guet vorstöue, dass das viel ztue git. Eg wünsche dir uf jede Fau scho jetze e erfolgriche Wiehnachtsverchauf

Me: Eg be geschter vo mim Ma miteme Adenvtskaländer überrascht worde. Eigentlich het er mir scho früehner eine wöue schänke, aber da er chrank gse esch esch er leider nid derzue cho. Eg ha mega Freud dra!!! Süsch gits vo mir eigentlich nid vöu Neus. Eg be no froh, dass mer das Johr nur zwöi Weihnachtsesse mit eusne Familie hei. Süsch hei mer immer mind. no eis meh gha. Zuedem si mer ame no amene Weihnachtsapéro iglade (churz vor der Weihnacht). A dem Tag beni mit minere Fründin am Wiehnachsmäret in Ulm. Juppi! Eg finde Wiehnachte wunderschön, aber eg has eifach nid gärn, wenn me nur no vo Fescht zu Fescht rennt und durend überässe esch. Jetz si mer am 24.12. bim Onkel vo mim Ma, zäme mit sinere Mueter. Und am 28.12. si mer be eus deheime mit mine Eltere, Schwöschter und Familie. Wie fiiret dir eigentlich so Wiehnachte?

09.12.14 15:22
dandi78 

Re: Bräute 2013

Emma: es tönt wunderschön wenn du vo dim chline Schätzeli redsch. Findes toll, dass du so ufgosch i dinere neue Rolle als Mami

09.12.14 15:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sooo herzig vo dim ma dandi !! <3 und was häts bis jetzt so dine gha?

mir gahts imfall genau glich (betreffend wiehnachte) finds uh schön, aber wenns dänn eis gerenne isch, vo fescht bzw. vo esse zu esse, dänn wirds mer amigs au z viel und bini froh isch es dänn gli mal verbi aber das jahr hämer au nur a zwei abig öpis, 24. und 25. halt und das findi au schön
nomeh freu mi aber wenn dä luis dänn grösser isch und es au schnallt, ich dänk das isch dänn nomal öpis anders :) so herzig :))

09.12.14 15:35
dandi78 

Re: Bräute 2013

Aso geschter esch e feini Seifi drinne gse, mitere ganz härzige Verpackig wo Love druffe stoht und hüt esch es Traumlos dinne gse. So cool!

Ou jo Lilly, das glaubi, dass di freusch wenn de der Luis mou chli grösser esch. Wiehnachte fiire mit glänzende Chinderauge esch eifach öppis vom schönschte wos git!
Am 28.12. esch jo ebe mini Schwöschter mit der Familie be eus. Die chlinschti Tochter wird jetz am Sonntig zwöi. Jöööö, eg freue mi so fescht uf ihres Gsicht und die freudige Auge. Das esch eifach unbezahlbar!

09.12.14 15:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jetzt bisch sicher jede tag gspannt was es dine hät :) wüki uh schön vo dim ma hätter das s erschte mal gmacht?

gäll, die glänzende chinderauge - wüki unbezahlbar! ich han ja 3 nichtene und am samichlaus tag, wos vorem samichlaus gstande sind und ihres phärsli ufgseit händ hehehe zum schmelze ...
vorallem weissi no ganz genau wo min brüeder und ich chli gsi sind, isch immer am 24.12. (vorem esse) s chrischtchindli vo balkon zu balkon gflogä und hät mitem mami und papi besproche ob mer s jahr dur gnueg brav gsi sind das mer au gschänkli ufmache dörfet hahahaha min brüeder und ich händ dänn müesse im zimmer warte he nei !!:D was händs eu für e gschicht verchauft?

09.12.14 15:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

Jö, das esch aber e schöni Gschicht. Be eus eschs so gse, dass mini Eltere am 24.12. am Obe eusi Terrassetüre ufgmacht hei, damit s'Chrischtchindli ine cha cho und cho Gschänkli bringe und s'Bäumli schmücke. Mir hei i dere Zit immer zu eusne Grosseltere "müesse" go. Mir si ame gar nid gärn gange, wöu mir doch lieber s'Chrischtchindli gse hätte

Jo, mi Ma het mir s'erschte Mou e Kaländer gmacht

09.12.14 16:06
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jöö das isch aber au e mega herzigi gschicht dandi :))

10.12.14 08:06
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

dandi, das esch jo de hammer vo dim maa! so lieb soscht kennis emmernor omgekeht, dass d frau för de maa en Adventskalender gmacht het. chapeaux vor dim maa ;)

10.12.14 08:31
dandi78 

Re: Bräute 2013

die letschte paar johr han eg mim ma immer eine gmacht. das johr hani dänkt, wär er eigentlich mou dra. und so eschs cho . würklech mega lieb hüt si ganz vöu raffaellos drinne gse. eg liebe die!

10.12.14 09:22
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zemeee

Wie gohts euch allne soo??

Dandi sooo herzig vo dim maa wegem adventskalender :)

Mer hend eus beidi je eis gmacht das jahr :) am morge machemer emmer gmeinsam es p&#257;ckli uf :))


Isch soo krass wie schnell die ziit lauft
I 2 woche scho wiehnachteee

 1 .. 1779 .. 3556 3557 3558 3559 3560 .. 3659 .. 3757
vorallem   himbeer   schnell   eigentlich   schaffe   Zuletzt   langsam   natürlich   eigentli   wirklich   richtig   Problem   irgendwie   Zeremonie   bearbeitet   Kollegin   gspannt   einfach   Hochzit   natürli