| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1780 .. 3557 3558 3559 3560 3561 .. 3659 .. 3757
11.12.14 09:49
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme


uh raffaelos!!! das send di beschte!!! nei esch wörkli uh herzig vo dim maa!!!!
ou valey dasch natürli au cool, so hender jede eine. und was esch bider scho so denne gsi? i chuafe mim maa eifach all johr eine met schöggeli (sone chender kallender) ond de escher happy

jo vo mer us döft ziit bez langsamer laufe, mer wachset grad alles öbere chopf met wiehnachte, gschenkli und de n d HZ vode beshcte fröndin....

11.12.14 09:52
elea 

@ Lily

Din Post-igang esch voll, chader nöm schriebe

11.12.14 14:41
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Dandi

Süess mit dim Adventskalender. Ich han au eine vo mim Maa becho :-) hüt hets eh Wintermütze miteme W druf und es 11 (so wienes Logo). Staht aber für euse Nachname und Hochziitsjahr. Ich frog mich woher er die Mütze het :P

Ich LIEBE Wiehnachte! Vorallem siti Mami bin. Mir hend aber amel au chli Stress. 24 Fest bi eus, 25 Brunch bi mim Mami und znacht bi de Schwiegermuetter und 26 bi mim Vater. Bizli stress aber stört mi nid gross, bin en Fan vo Familiefäster :P

15.12.14 15:01
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Nachmittag Miteinander

Na, was gibt es so bei euch Neues? Ich habe gerade ein kleines Fröschlein (Spitzname für den Kleinen) auf meinem Oberkörper, weil er ein wenig quenglig ist

Wir sind momentan voll damit beschäftigt unseren Umzug zu organisieren und haben jetzt wahrscheinlich endlich ein Umzugsunternehmen gefunden, juhee!

Sonst läuft es bei uns ganz gut. Wir gewöhnen uns als Familie ein und sind sehr happy. Der Kleine schläft in der Nacht normalerweise 5-6h am Stück und mein Mann füttert ihn noch ca. um 24:00 Uhr damit ich ein bisschen früher schlafen gehen kann. Habe mich sogar mal auf die Waage gestellt und 2 Wochen nach der Geburt bereits 12kg verloren, es müssen also noch 4 runter.

15.12.14 18:16
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme,

Mir gohts leider gar ned guet. Ich ha gester i Spital müesse wäge Bluetige und bi jetzt chrank gschriebe, bim Ultraschall händ sie keis Baby gfunde und ich ha extremi Buchschmärze, mir esch ächt grad nur no zum hüüle z muet ! Ich glaube s esch alles wäg und verlohre, ich bi so truurig und verstohs eifach ned .

Ich hoffe euch gohts guet und dir händ besseri News als ich.

15.12.14 21:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ou nei eve, das darf jo ned wohr sii das tued mer so leid, fühl dich drückt... Weiss gar ned was schriibe, mir fähled d wort... Ich wünsch der alles liebi und dänke fescht a dich!

15.12.14 22:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Liebi Eve

Fühl Dich gedrückt durs WWW…. Es tut mir au schrecklich leid was passiert isch und wünsch Dir viel viel Chraft für die Ziit! Ich weiss leider sust au nöd recht was schriebe! Machs guet!

Liebs Grüessli
LucyLu

15.12.14 22:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Liebi Eve, es tuet mär schrecklich leid.. sone trurigi News, ich wünsch der vo Herze ganz viel Chraft... e festi Umarmig au vo mir.

16.12.14 08:05
elea 

Re: Bräute 2013

liebi eve

gester zobe woni em Yoga gsi be, hani plötzli müsse adi denke, und hamer fest vorgno de höt zfroge wis der echt so goht.... dass jetzt z lese dud mer sooo leid liebi eve.... gleb wenn me das selber nie erlebt het, esch das gfüehl auä schwer noh zempfinde..... drom eschs au schwerig wort zfende! i wönsche der ond dim maa vell vell chraft i dene täg! dröck di ganz fescht!!!!!!!

16.12.14 08:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

Liebi Eve. Das duet mir so unendlich leid! Eg wünsche dir ganz vöu Chraft um dä Schicksalsschlag chönne z'verarbeite. Schicke dir au e ganz feschti Umarmig!

 1 .. 1780 .. 3557 3558 3559 3560 3561 .. 3659 .. 3757
Kollegin   natürli   schaffe   bearbeitet   einfach   eigentlich   Zeremonie   wirklich   natürlich   gspannt   irgendwie   Problem   richtig   eigentli   Hochzit   schnell   vorallem   himbeer   Zuletzt   langsam