| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1781 .. 3559 3560 3561 3562 3563 .. 3660 .. 3757
17.12.14 11:23
Jea 
Re: Bräute 2013

ui eve, au mir tuet das mega leid. ich wünsch dir / eu ganz viel chraft und hoffe, dass dini schmerze bald verbi sind! schicke dir e liebi umarmig!

ich hoffe, eu anderne gahts guet

@ snet, weiss gar nöd, ob ich dir scho zu dim sunneschi gratuliert ha... uf allfäll alles gueti und herzlichi gratulation! :)

@me, ich han en neue job, bin die wuche no da, dänn 2 wuche ferie und dänn fangi am neue ort scho ah... :)

wünsch eu en schöne tag

17.12.14 11:48
Eve777 

Re: Bräute 2013

Danke Jea.

Elea, ich wär jetzt morn i die 9. Wuche cho aso eigentli müesst mes guet gseh . Ich warte jetzt mol ab aber wie gseit ich dänke eher s Baby esch wäg, fühl mi au nüm schwanger.

17.12.14 14:14
elea 

Re: Bräute 2013

das wer jo scho wiit....
morn hesch weder e Termin hesch gschrebe gell? offentli chönes der denne e klari antwort ge!
hesch jetzt aber höt ned no gschaffet oder? nemmsch der gnueg ziit zom di usrueh gell!!!!

17.12.14 15:43
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo morn hani nomol e Termin. Bi die ganz Wuche chrank gschriebe chönt au gar ned schaffe.

17.12.14 15:44
snet 
Re: Bräute 2013

@eve: Die HCG Kontrolle kann dir ganz sicher eine Antwort geben... Ich hoffe sehr, dass du bald Gewissheit hast und es sich um keine Eileiterschwangerschaft handelt. Wennschon helfen dir die jetzigen Medikamente gegen deine Schmerzen. Ich hoffe für dich, dass du trotzdem heute noch ein wenig Ruhe finden kannst und wünsche dir viel Glück für morgen!

@Jea: Danke für die Glückwünsche, der Kleine ist schon 2.5 Wochen alt.

Wow, du hast einen neuen Job? Gratuliere! Musst du jetzt immer noch mit dem Roller zur neuen Arbeitsstelle?

19.12.14 05:05
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Eve
Oh das tuet mer mega leid, schick der en dicki umarmig! 9. Wuche wär ja scho wiit, da müsst mer doch irgendwas gse, komisch dasd Ärzt nüt sege chönt :-/ druck deer t Duume!

19.12.14 08:45
Jea 
Re: Bräute 2013

hallo zämä

@snet, ja, isch jetzt alles sehr schnell gange, zum neue job chani mit roller, auto oder zug gah... bin also relativ flexible... isch zwar es bitz en wiitere arbetswäg, aber wänn alles rundume stimmt, isch das au ok :)
danke fürd gratulation!

ich han eu allne nur schnäll ganz schöni wiehnachte und en guete rutsch is neue jahr welle wünsche. bin nur no hüt da und han nacher ferie, woni in östrich bin! ich wünsch eu allne, dass im neue jahr alles so chunt, wie ihr eu das vorstelled und hoffed.

liebs grüessli

19.12.14 10:48
snet 
Re: Bräute 2013

@Jea: Wie lange dauert denn jetzt der Arbeitsweg bei dir? Bei mir dauert er 15min und nach dem Umzug noch genau gleich lang Dann muss ich aber so gut wie gar nicht mehr zur Arbeit laufen, sondern kann vor der Haustüre in den Bus steigen und neben dem Büro wieder aussteigen

Ist doch super, dass du jetzt flexibel mit dem Transportmittel bist. Dann musst du nicht bei jedem Wetter den Roller nehmen.

Ich wünsche dir auch ganz schöne Festtage und eine gute Zeit in Österreich.

@me: Juhuu, Umzugsunternehmen und Reinigung ist endlich organisiert! Jippiii, endlich wieder was erledigt. Und nun muss ich wieder Couverts für die Geburtskärtchen anschreiben...

19.12.14 11:01
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Wie gohts euch allne so? Parat fūrd festtāg?

Eve hoffe dass es dir besser goht "knuddel"


Mini liebe wūnsch euch allne mega schōni festtāg med euchne liebste :)

Liebs Grūesslii


Ps. Hūt hani erfahre dass ich au zum Buebe Club ghōre :))) hihi

19.12.14 11:20
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

eve, wie gohts der? hend si gester bim bluettest jetzt entli meh chöne sege?

jea, merci wönschi der au! gnüsseds in öschterrich!!!!

valey, nei wörkli? bechonsch au es büebli? das esch jo genial!!!!!!!!! freu mi fescht för euch! so jetzt gohts as Name usdenke!!! ;) (womer öbrigens nonid witer send. aber hend jo no 6 Woche )

dene wo nomeno höt schaffet wönschi au fang schöni festtäg!
i schaffe secher no bes und met 24igste...

 1 .. 1781 .. 3559 3560 3561 3562 3563 .. 3660 .. 3757
gspannt   Zeremonie   himbeer   Kollegin   Zuletzt   richtig   Hochzit   bearbeitet   eigentli   eigentlich   wirklich   einfach   langsam   natürlich   irgendwie   schnell   vorallem   Problem   natürli   schaffe