Bräute 2013 |
|
1 .. 1782 .. 3561 3562 3563 3564 3565 .. 3661 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
06.01.15 14:39
snet
|
Re: Bräute 2013
Hallöchen Miteinander
@elea: So lange du noch keine Umlaufbahn um dich hast, bist du auch kein Planet He, aber schon krass, die letzten Wochen vor der Geburt... Irgendwie ist immer noch alles so unwirklich, obwohl es nur noch wenige Tage geht und man das Baby ja doch mehr als gut spürt.
Ganz parat sind wir noch nicht, es sind erst die Bücher, DVD's und der Keller gepackt. Aber mehr bringt es gerade noch nicht, da ich nicht noch 2.5 Wochen in Kisten leben will.
@valey: In welcher Woche bist du denn jetzt? Ist sicher total spannend, so ein Haus umzubauen.
@sonne: Das ist aber toll, dass die Kleinen schon durchschlafen. Vor allem, dass sie das synchron machen
@lilly: Und, wie war der erste Tag ohne den kleinen Luis? Wir werden ihn an unserem Zügeltag tagsüber abgeben, ist sonst einfach irgendwie zu kompliziert, vor allem auch noch mit den Katzen.
@dandi: Das klingt ja super mit dem Hausbau! Ich warte ja noch auf die Einladung bei dir zum Bräute 2013 Treff
@me: Bei uns zuhause läuft alles gut. Wir haben einen kleinen Fresssack hier, unglaublich wieviel der Kleine isst Und heute ist er ein kleines Kackbärli, denn das Hosi ist stets voll Er ist schon unglaublich gross, vor 3 Wochen bereits 57cm, bin gespannt wie die Vermessung am Freitag läuft.
Der Kleine schläft in der Nacht ca. 6h am Stück und gestern sogar 8h! Ist also wirklich ein pflegeleichter.
Das einzige was mir momentan fehlt ist der Sport. Ich muss ja immer noch ca. 5 Wochen warten, bis ich zur Rückbildung kann und danach geht es wieder auf das Spielfeld
|
|
|
06.01.15 17:18
sonne13
|
Re: Bräute 2013
Hihi, ihr sind luschtig! Ich cha allerdings nur säge wie me ZWEI meitli macht aber scho no krass dass süscht alli büeblis hend oder erwarted!
Ui elea, die heissi phase so schön! Viellicht wird jo morn scho s ks-datum feschtgleid wie gohts der demit? Bisch entdüüscht wenns tatsächlich en ks gid? Oh so schön, das isch sooo en bsundrigi ziit! Irgendwie scho fies hani das nur einisch dörfe erläbe und wäge dicke büüch, ihr hend mine ned gseh
Wägem dureschlofe: für mich sind 6h am stück dure schlofe. Wobii sie jo jetzt 8-9h am stück pfuused. Do chunnsch sälber au uf 6-7h, locker das isch wirklich gold wert! Sie hend mit 11 woche afoh dureschlofe, jetzt sinds 14.5 woche. Das macheds wirklich super!!!!! Hoffe das bliibt nochli so!!! Dass sie en ähnliche rhythmus hend isch aatrainiert, die beide wärded zäme gfüetteret usw... Die beide schlofed allgemein rächt viel, au tagsüber. Mängisch frogi mi ob das no normal isch!
Dandi, das isch jo toll! Sooooo cool! Wie spannend! De bau wo mini eltere inezügled goht au vorwärts, de rohbau esch e monet voruus em ziitplan. Jetzt muess nur no s wätter guet bliibe! Je früehner mini eltere chönd zügle umso früehner chönd mir denn is huus! Freu mi mega druuf!
Sodeli, ich muess hütt s erschte mol id rückbildig und es stinkt mer gewaltig
|
|
|
|
|
|
1 .. 1782 .. 3561 3562 3563 3564 3565 .. 3661 .. 3757
|