| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1782 .. 3562 3563 3564 3565 3566 .. 3662 .. 3757
07.01.15 11:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Au vo mir allne äs guets Neus, hoffe eu gahts allne guet! Mir hend ganz gmüetlichi Festtäg verbracht, euse chli isch es Engeli gsi und mir hends sehr gnosse (und natürli au zviel gässe!) er pläuderlet jetzt wienen grosse s isch so schön mit ihm zspiele und zschwätze, er isch sonen Sunneschii und scho bald 4 Mönet "alt".

Ui elea, bi dir gahts würkli nüm lang, sich mär gar nöd bewusst gsi d Ziit rast eifach! Wünsch der ganz en guete Endspurt, gnüss di letzte paar Wuche mitem runde Buch und dis Schätzeli wo sich mit chline Lebensszeiche meldet und ich verstahn di absolut, wür au gar nüd riskiere und lieber en plante KS vorziehe... s wird alles guet cho, freumi scho uf din Bricht!

Jöö sonne, so herzig und so guet wie's dini zwei Mädels machet... super dass das so guet klappet im Synchron euse het au sehr frühe agfange dureschlafe, hans mega gnosse.. jetzt isch er am zahne und d Nächt sind wieder bitz astrengender worde, aber es ghört halt au dezue und wird bestimmt wieder besser :)

Ich gahn morn s erst mal id Rückbildig, bin gspannt... kenne d Hebamme wo's leitet no vode Schwangerschaft her und sie isch sone tolli, drum wird's sicher cool (aber au astrengend, han ghört dases gar nöd so eifach isch)

07.01.15 12:42
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme! Rückbildig esch cool gsii freu mi scho ufs nöchschte mol!

Elea, ech verstoh di, hätt mer au en natürlichi geburt gwünscht aber wos denn em zweite baby ned so guet gange esch, esch das alles gar nümm wichtig gsii. Ech be eifach glücklich und dankbar dass die zwei gsund und putzmunter sind. Mi maa und ich hend zwor gfunde wenn d vorussetzige für e normali geburt guet sind denn mached mer kei plante ks, aber mir sind eus einig gsii dass mer sofort ks mached wenn irgend es risiko würd bestoh. Mine maa hätt en plante ks au understützt wenn ich das hätti welle. Ich find dini iistellig super und wünsch der jetzt scho nume s beschte für de ändspurt und de grossi tag!

Ech goh hütt wieder mol eusi zwärge goh mässe usw. Be jo gspannt ob die chlii d 5kg marke au scho knackt hed

08.01.15 08:04
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ui so wi ehr all verzellt muss d rückbildig jo u lässig si aso demfall öpis wome sech chan druf freue he? ;)
eus Termin gester em Spital esch bez speziell gsi... mer hend metem leitende Oberarzt gred, er esch recht bekannt und spezialisiert uf Steissgeburte. er het eus meeegaaa vell verzellt und mer hend au eusi bedänke und ängst gösseret. doch leider heter för die noll verständniss gha. i has gfüehl gha er weiss eus en Steissgeburt rechtig "verchaufe". mer hend de gseit dass mer halt usem Familie chreis nor schlechts ghört hend und bez brönnt send dor das. noll verständniss... s schlemmste hani gfonde woner gseit het, ebe Steissgeburt sig keeees Problem und ned göhrlecher as en normali Geburt, aber sobald de körper gebore esch döfs ned länger go as 2-3 wehe ond de muss de chopf au dosse si. de hani gfrogt, jä was esch denn wenn de chopf ned ennerhalb vo denne 2-3 wehe gebore wird? de seit er "de sterbt`s chend!" ............ oke, ond er erwartet jez dassi mech met dem Wösse chan entspanne ond ruhig blibe ide Geburt? mi maa het gmeint er het eus eifach welle zom denke arege aber i be jez nomeh öberzoge devo dass i mis chend dem onnötige riskio secher ned ussetze....
jo dasch so bez d chorzfassig vom Termin gester... (lily, i schrib der de alles no detailiert :)

hami eifach gfüehlt as müssi mi rechtfertige deför dassi kes Risiko wett igo....
aber es dud guet wenn ehr au seget dass er euch wördet för en KS entscheide ond nüt unnötig riskiere... ond vorallem het mer mini FA gseit si wörd definitiv en KS mache. und ehre vertroue meh well si mi kennt und während de ganze ss begleitet het...

sorry zeme för de lang ego post abe das het mi gester so ufgwüëhlt....

08.01.15 10:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

Wow elea, das isch jo unglaublich was für es aaa...!!! Los uf dis gfühl!!! Ich persönlich würd das NIE riskiere. Isch doch en riesetölpel wenn er ned uf euch iigoht und euchi bedänke ned ärnscht nimmt!!! Würd au uf d fa lose, und allefalls sogar s spital wächsle, wenn das nötig isch... E mim spital gsähnds das übrigens gaaanz anderscht... Loh di ned verunsichere!

08.01.15 11:59
elea 

Re: Bräute 2013

Spital wechsle wetti eigentli ned. soscht esch alles super, ond si send besser usgröschtet as di ander Klinik womer no do hend!
ke ahnig, velecht hani au eifach s falsche erwartet. mi maa het das bez positiver gseh, er het gsiet "emmerhen chasch secher si dass er 100% ehrlech esch ond nüt schön redet" ond das stemmt jo eigentli scho au.

08.01.15 16:35
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo zemeee

Ui elea uere doof daser so gredt hed... Klar ish wichtig dass er ehrlich isch aber so euch halbe ōppis welle adreie wo ehr ned wend...

Ich wūrd au keis risiko welle igoh und wūrd au zu KS tendiere i dere situation. Losed uf eues gfūhl... Und schlussendli tūend ehr entscheide...


was macht mer eig. i de Rūckbildig? Ha do zum erste mal was defo ghōrt... Mues me das mache? :-/ hani ned gwūsst...


Ha no en anderi frog... Hend ehr en muetterpass becho? Ich lese im internet emmerweder vomene muetterpass aber ich han das gar ned :-/

Dankeeee

09.01.15 07:31
elea 

Re: Bräute 2013

hallo valey! wie gohts der? gnüssischs 2te Trimester?

d röckbeldig esch glaub vorallem före beckebode. dass de weder bez gstärcht wird ond sech alles guet cha zrog entweckle. glaub wenn me das ned macht chas si dass me bez Problem met inkotinenz bechont... i denke i werde das secher au mache, ha vo velne scho ghört dass das u wechtig sig!

die schwiz geht's eigentli ken offizielle mueterpass. in dütschland hends das aber. das esch eifach es büechli wo dini FA alli wert ine schribt. i ha nie en mueterpass becho. mini fröndin het aber ganz am afang scho eine becho. aber ehri FA esch en dütschi und dorom macht die das. aber eigentli eschs öpis wome ned brucht. wennd mol zomene andere Arzt wörsch go as zo dinere FA, de wörd dini FA dini Unterlage em andere Arzt witer leite.

13.01.15 07:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme! Loh wieder mol es grüessli do und hoff es goht allne guet! Mini ladies mached grad es verdauigsschlöfli und ich mach mi as badputze

13.01.15 07:33
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

sonne het me de butz-wahn normalerwiss ned bevor d chender chöme? hihi, nei seich

set gester eschs bi eus definitiv, de chlii wird endi nöchst Woche per KS gholt. er dud ke wank sech z dreihe ond höcklet wine chliine Buddah em Buch

wönsch euch allne e schöne Tag!

13.01.15 07:57
sonne13 

Re: Bräute 2013

Wow elea, endi nöchscht woche!!! So schön, denn dörfed ehr euches büebli bald i de arme ha!!! oh, ziit rast, jetzt isch es be der au scho so wiit. Mir chunds vor wie geschter womdu gschriebe hesch dass ihr nochwuchs erwarted!!! Ganz e guete räscht no!!!

Wägem putze: putzwahn würdi dem ned säge, aber mit zwei babies no zum hushalte cho isch ned ganz eifach. Darum muesch ihri näppli-pause nutze wett no jed "vergrüüsele" und im staub versticke

 1 .. 1782 .. 3562 3563 3564 3565 3566 .. 3662 .. 3757
wirklich   Kollegin   schaffe   Hochzit   eigentlich   einfach   natürlich   langsam   gspannt   Zuletzt   schnell   richtig   Zeremonie   Problem   bearbeitet   irgendwie   eigentli   himbeer   vorallem   natürli