| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1783 .. 3563 3564 3565 3566 3567 .. 3662 .. 3757
13.01.15 09:13
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zemeee :)

Hoffe goht eu allne guet

Elea sooo schōn das isch ja scho bald!!! Und denn isch eue chli bi euu :)
Krass wie die ziit gfloge isch ;)
Wie fūhlsch dich so im moment? Goht alles guet?

Sonne hihi glaubi muesch jedi ruhigi minute usnūtze :) mit zwei isches sicher nochi schwieriger :)

Bi mer lauft alles guet... Euse chli findets jetzt eifach amigs lustig wenn ich schlofe wenn fuessballturnier veranstalte im buch hihihi

13.01.15 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

jo gell sonne es goht sooo schnell! has gfüehl jez esch doch erst grad snet em Endspurt gsi... und scho beni di nöchst
und plötzli eschs denn bide valey so wiit
schön esch de chlii bider so am ometorne valey! mer geht das Emmer es guets gfüehl welli de weiss dass alles oke esch! en die letschte Woche hetter (ke wetz) öpe 5mol am tag de Hipzgi und so fescht dass es mer de ganz Bich schöttlet
wie gohts der valey? gnüssischs 2te Trimester?

mer gohts eigentli guet, has gfüehl cha gar ned chlage! bes schwanger si emo nonid satt gleb mer gohts denn nachetene wie de lily und i werde de Buch no vermesse... schmerze hin oder her! set letscht Woche schaffi jo nomeno am morge (50%) und set denn füehli mi velllll besser. 100% esch eifach nöm gange....

das gfüehl kenni sonne (au ohni 2 chlini meitelis dehai). mengisch het me eifach sgfüehl, jez muss botzt werde!

13.01.15 09:49
valey 

Re: Bräute 2013

Ahh schōn z ghōre elea dass alles guet isch :)
Hihi gell muesch luege vermessisch de sicher no de buch hihi
Aber defūr hesh din chlineeee :)) soo schōnn

Mer gohts eig guet... Ha eifach ab und zue chli zieh under em buch aber ich glaube das isch normal
Aber suscht alles ok ;)
De buch isch unūbersehbar jetzt hihi

13.01.15 09:53
elea 

Re: Bräute 2013

jo i be mega zfrede dassi mi eigentli no so guet füehle. bes ofs schlofe: das esch en Mission Impossible worde aber nachetene geht's jo de au ned meh schlof
jez freuî mi eifach denn enti z wösse wi de chlii usgseht :)

wörkli, esch de Buch demfall recht gwachse bider? so schön!!! das esch doch toll wenn me entli e sone gross Buch het dass me au gseht dass es es Baby esch ond ned McDonalds
wie gohts der so bim schaffe? magsch no guet?

13.01.15 09:56
sonne13 

Re: Bräute 2013

Wow elea, schaffsch du bis zur geburt äne? Hut ab! Ich ha de buuch au chli vermisst, oder viellicht meh, die chliine ganz be mer z ha... Hihi, und ruhiger und chli eifacher eschs au gsii wo die chliine noni uf de wält gsii sind wobii - ich ha mi jo chuum no chönne bewege und findes toll wieder chli freier z sii, use z goh, langi spaziergäng...

Be jetzt scho gspannt vo der z läse elea! So schön! De momänt, das würmli s erscht mol i de arme z ha isch soooo magisch, so schön! Wettsch am liebschte nur no kuschele und nie meh öppis anders mache hihi, be eus hed s baby nr 1 gar ned richtig gschroue und ech ha zerscht gar ned gwüsst ob das komische grüsch jetzt s schätzeli esch oder ned

13.01.15 10:04
elea 

Re: Bräute 2013

jo wells jo e plante KS geht werdi bes 1Tag vorher no schaffe. aber ebe i schaffe jo nomeno 50% set letschter Woche, sprech nomeno am Morge! i has Gfüehl es dud mer au guet ergendwie, ond de Morge goht amigs so schnell verbi :)
ond jez woni bezli ufgregt be wegem KS beni froh umd ablenkig, soscht wördi de ganz Tag züg Google woni ned set
i denke mega oft a de sonne wenn i Moment ha woni sgfüehl ha de buch verquetsch mi oder so. de denki Emmer: " ned jömmerle! d sonne het s dopplete gwecht gha met erne meitli!" chamer das fast ned vorstelle, das esch scho e gwaltsleischtig wenn me denn 2 em buch het. do hetti gleb scho em 4te monet ufghört schaffe

gell wenis recht in erenerig han hesch du zerst probiert normal z gebäre und hesch de aber müsse ofe KS umstiige oder?

13.01.15 10:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi, ha scho en mords ranze gha elea, für is bett hani mi alle umegwuchtet wie en walfisch. Schlofe no max 1h am stuck, isch asträngend gsii und de fernseh mi treuschti kumpel vomwäge ablänkig. Ich ha die letschte beide mönet. Ümm gschaffet, has no probiert aber es esch mer miserabel gange, noch 2h hani nümm chönne sitze, stoh usw... Aber ech be eifach immer froh gsii dass es de zwärge so guet gange esch!

Genau, mir hend probiert natürlich gebäre aber die chlii hed stark uf d wehe reagiert und do d geburt no seeehr lang duuret hätti wills ned vorwärts gange esch hend d ärzt gfunde es wärdi möglicherwiis chli gföhrlich für sie. Do hend mer sofort em kaiserschnitt zuegstimmt! Ich has em fall ächt ned schlimm gfunde - klar stellt mer sech das anderscht vor aber wo ich usem ops cho be esch mi maa scho am kuschle gseh mit de chliine, nochhär han ich sie de übercho... Gniess jede moment, au wenn ned alles nur schön und luschtig isch, es goht so schnell verbii!!!

13.01.15 10:16
elea 

Re: Bräute 2013

jo segs ned. ometreie em bett esch unmöglech! ebe ond i döf jo ned jommere, ha jo nor eine em buch ond ned 2!
jo gell hocke esch so schlemm före rögge! es esch eim eifach i kenere Position me bequem! e halbe tag goht jez bimer grad no, aber am nomitag eschs amigs nöm zom ushalte gsi. be froh schaffi am nomitag nöm!

mega super vo der dass ehr probiert hend met normal gebäre! und stellt mi grad uf dass du seisch du hesch de KS ned so as schlemm empfonde! ha scho so Moment gha woni denkt ha e normali Geburt wer scho schöner. aber schloss entli eschs jo egal wisi use chöme, hauptsach si chöme gsond use!!!!

13.01.15 11:12
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@sonne: Kommst du auch noch zu uns vorbei für eine Badputzaktion?

@valey: Wie gross ist denn dein Bauch schon und wie geht es vorwärts mit der Hausrenovation?

@elea: Ach, danach kommst du sicherlich auch zu genug Schlaf! Heute habe ich von 23:00 Uhr bis 06:15 Uhr geschlafen und dann noch einmal von 07:00 Uhr bis 09:45 Uhr

@me: Heute morgen bin ich ganz gross angestrahlt worden - so schön! Irgendwie bin ich ein wenig gefrustet, dass die +4kg nicht runter gehen obwohl ich mega gesund esse und viel spazieren gehe.

Dazu überlege ich mir einen neuen Roller zuzutun. Der jetzige ist 7 Jahre alt und nicht mehr so toll in Schuss...

13.01.15 11:25
elea 

Re: Bräute 2013

haha snet, du hesch jo letscht nacht meh schlof gha as ich bi der tönt das gar ned so schlecht wie wenn anderi verzelle wo ehrem schlofmangel wegem neugeborne mol luege wis bi eus wird.. :)

macht di ned verrockt weg dene restliche 4kg! du hesch jo jetzt scho 10kg weniger, was wahnsennig esch!!!! die andere 4kg werde vorzue au no weg go. musch öberlegge, die ss hesch jo au ned alles ennerhalb vo 1mt zuegno, und so eschs jez au bim gwecht verlühre. das brucht halt au es zitli bes das weder weg goht! zom glöck esch jo winter ond de chame alles wo eim stört tiptop verstecke ;)

wördsch denn de alt wele verchaufe oder meinsch brengt er eh nix meh i?
hesch scho eine is aug gfasst woder wörd gfalle?

 1 .. 1783 .. 3563 3564 3565 3566 3567 .. 3662 .. 3757
einfach   eigentli   langsam   Kollegin   himbeer   natürlich   schaffe   natürli   Zeremonie   gspannt   Hochzit   eigentlich   irgendwie   Zuletzt   Problem   vorallem   bearbeitet   richtig   wirklich   schnell