| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1783 .. 3564 3565 3566 3567 3568 .. 3663 .. 3757
13.01.15 11:45
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, das ist ganz schön mit dem Schlaf heute Nachmittag werden wir noch eine ordentliche Runde spazieren gehen. Das Wetter ist ja traumhaft!

Ich weiss, dass ja 10kg schon weg sind, es ist halt nur frustrierend, weil es keinen Unterschied macht ob ich mir Mühe gebe oder nicht, weil die Waage genau das Gleiche anzeigt.

Am Samstag Abend gehe ich wohl noch ein wenig weg, freu mich schon drauf!

Ich denke an den Yamaha Majesty, der kostet neu etwa 4'500.-. Den alten könnte ich sicher als Anzahlung geben. Vielleicht für 200-300.- oder im Tausch gegen einen neuen Helm.

13.01.15 11:51
elea 

Re: Bräute 2013

guet aber ebe dasch glich bi bim zueneh die ss! magsch di erennere, du hesch der jo au meegaa müeh ge det. ond schloss entli spicheret de körper eifach genau das woner brucht! und anschinend het di körper sgfüehl er brucht die reserve em Moment no! wörd der selber no chli ziit ge und geduldig si! du hesch letscht monet es chend becho ond besch weder 4kg a dim alte gwecht äne! dasch sensationell und i denke sehr sehr vell anderi were niidisch! musch probiere so zgseh! und di einzig wo der stress macht, besch du selber. jede ander verstoht dass du nonid weder usgsehsch wie vorher! ond vermuetlech eschs jo ned emol fett sondern eifach wasser wo emmerno em körper hesch ond nonid use esch!
das wer natürli cool wend de alt chöntsch as azahlig ge. de müsstisch di au ned speziell ome verchauf kömmere!

13.01.15 11:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

haha sonne, ich han s badputze grad i dem moment hinter mier phuuu und gstaubsuuget au grad no jetzt sötti no dä z mittag mache für dä luis

valey, schön z lesä das es dier guet gaht und eue chli fliessig am wachse isch und sich gspühre laht

hihi elea meinsch wirds där ähnlich wie mier gah und wirsch dänn s schwanger si und dä buch vermisse??? zum glück wend min ma und ich nöd z lang warte mitem zweite und dänn chani mi wieder druf freue

snet, eue chli isch aber wüki ganz en brave - wow !! isch ja nonig mal 2 mönet gäll?
euse schlaft unterdesse ja au dure und isch halt scho super! er häts eus zwar au nöd allzu schwer gmacht, eifach lang immerno eimal i dä nacht cho, miteme bäääre hunger aber isch ertragbar gsi (hani au scho anders ghört) chömer eus also glücklich schätze hehe
und elea, ich chan mich imfall erinnere das ich am schluss vo dä ss viiiel weniger schlaf becho han als wo dä luis dänn da gsi isch, muess also nöd mal si das es nach dä geburt weniger schlaf git ;)

dämfall bin ich bis jetzt die einzig wo e spontan geburt möglich gsi isch ... obwohl ich vo afang a gseit han das ich au offe für en ks wär falls es t situation nur so wür zuelah! aber isch doch meischtens so das es dänn ebe genau gaht, als öpert wo eher abgneigt wäri gegeüber eme ks, dänn chamer scho fascht dävo usgah das mer dänn eine mache muess :/ schlussentlich (wie t elea scho gschriebe hät) zählt nur dass die süesse, chline würmlis gsund uf t welt chömet und das es au am mami guet gaht!! <3

mir sind immer wieder chli weg wohnige am luege, würet scho gern mal zügle, ABER irgendwie häts NÜD gschieds, das isch scho bitz fruschtierend! snet, häsch du amig eifach uf homegate gluegt gha? bi eu ja au nöd ganz eifach gsi (so wienni mi no chan erinnere) !? mir lueget ebe scho sit jaaaahre und findet eifach nix, so en seich gopf!!!! janu, irgendwenn chund dänn scho mal s passende

13.01.15 12:36
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ohja, das war echt übel, dass mein Körper während der ss einfach verrückt gespielt hat. Aber wahrscheinlich muss ich ja einfach geduldiger sein. Das Problem ist nur, dass ich mir momentan nicht gefalle und das ist immer eine blöde Situation.

@lilly: jep, er ist etwas mehr als 6 Wochen alt. Dafür macht er tagsüber manchmal Terz, er will partout nicht schlafen um nix zu verpassen :-) was heisst eigentlich durchschlafen? Was wird da als Parameter genommen?

Haha, unsere Kriterien waren: Stadt, mind. 4 Zimmer, 2 Badezimmer, moderner Standard, mind 110m2, katzen- und kinderfreundlich, bis 2500/Monat. Und das alles haben wir gefunden. Aber ich mache bei der Verwaltung Revision. Somit Vitamin B...

Weisst du wann Babies ihre Augenfarbe bekommen?

Zuletzt bearbeitet am 13.01.15 12:39

13.01.15 14:25
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also für mich heisst dureschlafe: tuen dä luis zwüsched 7 und 8 is bett und dänn schlaft er normalerwies bis am 6i dure, dänn gits en shoppe (woner i 10min. abegleert hät) und schlaft nomal bis ca. halbi 9ni/9ni!

ja mit vitamin b isch natürlich immer super ... das händ mir leider nöd :/ und hättet in etwa die gliche kriterie wie ihr ... janu! müend wohl eifach dra bliebe und IRGENDWENN chund dänn s richtige ...

betreffend dä augefarb chanis dier leider nöd gnau säge, han gmeint dass die sich im erschte jahr verändere chan und dänn sötts aber bliebe!? aber bin mer da au nöd ganz sicher, muessi mal google

13.01.15 15:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

Snet, keine ahnung ob es eine "richtige" definition gibt für durchschlafen. Meine hebamme meinte, das sehen alle anders. Für mich ist durchschlafen, wenn die zwerge 6h am stück pfuusen. Meist schlafen sie so gegen 9 und haben gegen 6 wieder hunger - ich find das sehr lange!!! Ich leg sie dann nicht mehr ins bett, weil sie dann putzmunter sind. Sie machen dann aber schon nochmals ein nickerli - für mich zeit zum mich ready machen, putzen...

Lilly, schön isch euche luis so en super schlöfer!!! Dä macht das jo mega guet! Er isch jetzt denn bald 5 mönet, richtig? Weiss es nümm genau...

Elea, mini schwö isch chinderchrankeschwöschter uf de neonatologie. Sie hed scho viiiiel schlimmi, tragischi sache erläbt. Sie seid emmer: eifach glücklich und dankbar sii wenn es schätzeli gsund uf d wält chund - wie, das isch doch egal!!! Oh, ech be jo scho sooo gspannt wie eschs eigentli mitem name? Hend ehr euch chönne entscheide? Sorry, weiss nümm obs scho gschriebe hesch "schäm"

13.01.15 17:48
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hoi sonne
also eui chline zwei schlafet vo 9 bis am 6i? am stuck? das isch ja meeeegaaaaaaa !!!! dä luis isch aber niemals so frühe dra gsi mit so viel stunde am stuck schlafe ... 6-7 hätter schnell drin gha, aber das isch für eus no keis dureschlafe gsi nur scho willer halt au bereits scho zwüsched 7 und 8 is bett gaht und bi eus wirds amig guet 11i
er isch imfall scho 5 mönet gsi am 3.2. ischer dänn gnau halbjährig und t ziit isch wie nüd ume gange
am sunntig wirder dänn au scho tauft

13.01.15 17:49
sonne13 

Re: Bräute 2013

Lilly, ha no welle froge: wie lang schloft denn de luis scho so supermlang? Und wie viel schloft er ungfähr am tag?

13.01.15 17:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi lilly, au online

13.01.15 17:54
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh, scho bald halb jährig! Jo gäll, ziit verflügt nur so!!! Täg göhnd eifach verbii, schwups wieder wucheänd, ich finds no krasser sit eusi ladies uf de wält sind! Oh taufi, schön jetzt scho e wunderschöne tag! Mir hend au scho d iiladige für taufi verschickt. Bis denn sinds denn öppe so alt wie de luis jetzt jo, die beide schlofed vom 9i bis ungfähr 6i dure. Mol ischs chli früehner, mol chli spöter...

 1 .. 1783 .. 3564 3565 3566 3567 3568 .. 3663 .. 3757
einfach   richtig   Zeremonie   wirklich   irgendwie   bearbeitet   Zuletzt   schaffe   natürli   gspannt   Hochzit   vorallem   eigentli   himbeer   natürlich   Problem   Kollegin   eigentlich   langsam   schnell