Bräute 2013 |
|
1 .. 1783 .. 3564 3565 3566 3567 3568 .. 3663 .. 3757
|
|
|
|
13.01.15 11:55
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme
haha sonne, ich han s badputze grad i dem moment hinter mier phuuu und gstaubsuuget au grad no jetzt sötti no dä z mittag mache für dä luis
valey, schön z lesä das es dier guet gaht und eue chli fliessig am wachse isch und sich gspühre laht
hihi elea meinsch wirds där ähnlich wie mier gah und wirsch dänn s schwanger si und dä buch vermisse??? zum glück wend min ma und ich nöd z lang warte mitem zweite und dänn chani mi wieder druf freue
snet, eue chli isch aber wüki ganz en brave - wow !! isch ja nonig mal 2 mönet gäll? euse schlaft unterdesse ja au dure und isch halt scho super! er häts eus zwar au nöd allzu schwer gmacht, eifach lang immerno eimal i dä nacht cho, miteme bäääre hunger aber isch ertragbar gsi (hani au scho anders ghört) chömer eus also glücklich schätze hehe und elea, ich chan mich imfall erinnere das ich am schluss vo dä ss viiiel weniger schlaf becho han als wo dä luis dänn da gsi isch, muess also nöd mal si das es nach dä geburt weniger schlaf git ;)
dämfall bin ich bis jetzt die einzig wo e spontan geburt möglich gsi isch ... obwohl ich vo afang a gseit han das ich au offe für en ks wär falls es t situation nur so wür zuelah! aber isch doch meischtens so das es dänn ebe genau gaht, als öpert wo eher abgneigt wäri gegeüber eme ks, dänn chamer scho fascht dävo usgah das mer dänn eine mache muess :/ schlussentlich (wie t elea scho gschriebe hät) zählt nur dass die süesse, chline würmlis gsund uf t welt chömet und das es au am mami guet gaht!! <3
mir sind immer wieder chli weg wohnige am luege, würet scho gern mal zügle, ABER irgendwie häts NÜD gschieds, das isch scho bitz fruschtierend! snet, häsch du amig eifach uf homegate gluegt gha? bi eu ja au nöd ganz eifach gsi (so wienni mi no chan erinnere) !? mir lueget ebe scho sit jaaaahre und findet eifach nix, so en seich gopf!!!! janu, irgendwenn chund dänn scho mal s passende
|
|
|
13.01.15 12:36
snet
|
@elea: Ohja, das war echt übel, dass mein Körper während der ss einfach verrückt gespielt hat. Aber wahrscheinlich muss ich ja einfach geduldiger sein. Das Problem ist nur, dass ich mir momentan nicht gefalle und das ist immer eine blöde Situation.
@lilly: jep, er ist etwas mehr als 6 Wochen alt. Dafür macht er tagsüber manchmal Terz, er will partout nicht schlafen um nix zu verpassen :-) was heisst eigentlich durchschlafen? Was wird da als Parameter genommen?
Haha, unsere Kriterien waren: Stadt, mind. 4 Zimmer, 2 Badezimmer, moderner Standard, mind 110m2, katzen- und kinderfreundlich, bis 2500/Monat. Und das alles haben wir gefunden. Aber ich mache bei der Verwaltung Revision. Somit Vitamin B...
Weisst du wann Babies ihre Augenfarbe bekommen?
Zuletzt bearbeitet am 13.01.15 12:39
|
|
|
|
13.01.15 15:32
sonne13
|
Snet, keine ahnung ob es eine "richtige" definition gibt für durchschlafen. Meine hebamme meinte, das sehen alle anders. Für mich ist durchschlafen, wenn die zwerge 6h am stück pfuusen. Meist schlafen sie so gegen 9 und haben gegen 6 wieder hunger - ich find das sehr lange!!! Ich leg sie dann nicht mehr ins bett, weil sie dann putzmunter sind. Sie machen dann aber schon nochmals ein nickerli - für mich zeit zum mich ready machen, putzen...
Lilly, schön isch euche luis so en super schlöfer!!! Dä macht das jo mega guet! Er isch jetzt denn bald 5 mönet, richtig? Weiss es nümm genau...
Elea, mini schwö isch chinderchrankeschwöschter uf de neonatologie. Sie hed scho viiiiel schlimmi, tragischi sache erläbt. Sie seid emmer: eifach glücklich und dankbar sii wenn es schätzeli gsund uf d wält chund - wie, das isch doch egal!!! Oh, ech be jo scho sooo gspannt wie eschs eigentli mitem name? Hend ehr euch chönne entscheide? Sorry, weiss nümm obs scho gschriebe hesch "schäm"
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1783 .. 3564 3565 3566 3567 3568 .. 3663 .. 3757
|