Bräute 2013 |
|
1 .. 1784 .. 3565 3566 3567 3568 3569 .. 3663 .. 3757
|
13.01.15 20:19
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
also vom 7ni/8ti bis am 6i am morge, a eim stuck, schlafter erscht so sit endi 4te / afangs 5te monet ... vorher ischer IMMER ca. um di 3 cho, für en shoppe :) dä tag dur schlafter ebe gar nöd so viel (ussert ht hätter vollgas gäh) meischtens am morge um di 10ni ume e halb stund, dänn am mittag nachem esse öpe 1 stund und am spate namittag nomal e halb stund! wämer aber go laufe gönd, id läde oder so, nickter dänn im chinderwaage au no chli i aber viel isch es dä tag dur nöd grad, hätter aber scho immer so gha, isch keis baby gsi wo mega viel schlaf brucht hät dini meitlis?? ja gäll, t wuche rast a eim verbi - unglaublich!! danke vielmal (weg dä taufi) :-* hanem geschter no es schöns outfit zäme pöschtelet hihi wird dänn e flüge alegge wenn händ ihr dänn taufi plant? bi eus wirds aber nur im chline chreis si (eltere und gschwüschterti) däfür machemer dänn im summer a sim erschte geburi es grosses fescht mit allem drum und dra wow, mega super vo dine mädels, sie machet das ja wüki meega guet, sooo schön !!!! ischmer dänn richtig stolz uf die chline, gäll? :)
|
|
|
|
14.01.15 07:24
sonne13
|
Jö lilly, mit flüüge so härzig! Mir taufed mitti märz. Mit all dene gottis und göttis hend mer früeh für es datum gluegt mini schwimu hed jo immer vo glismete taufchleidli gred(schad gids keis kotzsmiley). Irgendwenn hani do gseid, ich findi das gruusig und ich leggi ihne denn eifach öppis härzigs, normals aa. Sithär gid sie zum glück rueh... Mängisch schnallt sie also scho ned dass mir inzwüsche im johr 2015 aacho sind mir hend eifach gottis und göttis und d family iiglade...
Eusi schlofed de tag dure immer wieder. Mol länger, mol chürzer. Ich find sie schlofed rächt viel... Aber wirklich so en rhythmus dunkts mi, hends am tag ned. Bim spaziere schlofeds meischtens. Am obe sinds denn alle rächt k.o. Ich glaube das duurt nochli bis mer wirklich chli en gfeschtigtere rhythmus hend. Mich dunkts das wächslet immer wieder chli, au wenns vo mir uus chönnti so bliibe jo, me isch alle wirklich stolz nur hütt morge hani müesse schimpfe be geschter in d rückbildig und mine maa hed sie müesse füettere und is bett bringe und er isch denn total gfruschtet gsii, hend beid mega wenig trunke und richtig blöd do mine maa stresst das alle mega, er hed mer richtig leid do, de armi
|
|
|
|
|
14.01.15 10:01
elea
|
morge zeme
@lily, ja i ha wörkli sgfüehl i werde de buch vermesse. es esch jez zwar wörkli vo tag zo tag me e chrampf, aber d Chogele hani trotzdem uh gern und eifach nome scho d bewegige em buch werdi vermesse.... und dass me met emne neugeborne meh schloft as endi ss chani mer langsam guet vorstelle wel em Moment schlofi so guet wi nüt me. es geht eifahc kei bequemi Position me :D
no wegem wohnig sueche: das chan soo frustrierend si gell... :/ mer hend jo au ewig gsuecht bes mer öpis guets gfonde hend. i ha aber gmerkt dass me ned Emmer of de erst idrock em Inserat chan go. megisch verstecke sech hender nütsegende Inserat (ohni fotis) super wohnige aber ebe es cha scho frustrierend si.... denke aber so uf de 1.april, wo zügeltermin esch, geht's secher weder vell neui Inserat!
@snet, jo wenn me selber ned zfrede esch metem körper de chöne eim di andere sege was wend, das goht bim einte ohr ine und bim andere weder use. denke dass esch generell nach de Geburt e rechtig umstellig. wenn me schwanger esch esch ales schön straff und gross () und nachetene gseht halt de körper uf ei schlag andesrst us. me het de ned 9mt wie die ss zom sech ade neu körper zgwöhne. das stelli mer au speziell vor. aber ebe die regel erholt sech de körper jo vo elei weder...
@sonne, jo das chani mer guet vorstelle dass dini schwöster scho vell schlemms gseh het... am beste weiss me gar ned zvell was alles cha passiere denki amigs... ja, set letscht Woche hemmer en Name esch aso e langi gschecht gsi bi eus, aber jez semmer bed happy! aber i sege jez Emmer, ab jez döfs nor no meitli ge, well e Name för es witers büebli wer en Mission impossible
@Emma, danke vellmol! verzelle euch de natürli gern wenns de of de welt esch :) hihi, demfall foht er jez langsam a mobil werde? die chline schätzelis send amigs plötzli schnell vom einte egge im zemmer i desem wenn si wösse wie omerolle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1784 .. 3565 3566 3567 3568 3569 .. 3663 .. 3757
|