| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1785 .. 3567 3568 3569 3570 3571 .. 3664 .. 3757
15.01.15 10:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich bi scho au nochli skeptisch wie mer denn das anebringed das beid parteie glücklich sind. schliesslich stelled sini eltere s land zur verfüegig. und vilicht helfed sie au nochli bi de finanzierig demit mer schneller chönd afange. schlussendlich isches aber s ziel das mer ihne es darlehe wieder würded zruggzahle demits huus und sland nachher sicher eus ghört. mir läbed jetz nöd extrem sparsam aber es chunnt doch einiges zäme bi zwei ikomme.

ussicht händ mer kei aber mir gfallt d lag sehr guet. es isch es eifamiliehusquartier, sehr ruhig und glich nur 1 minute vom bahnhof. das isch mir sehr wichtig, dasi e gueti abindig id stadt ha, susch drehi dure ;-) de wald isch aber au nöd wiit, ich finds ideal so.

ah schön z ghöre vo de eve, dasses ihre guet gaht

15.01.15 10:47
snet 
Re: Bräute 2013

Darf ich euch denn mal fragen, was so die Anreize sind, ein Eigenheim zu besitzen? Also den grössten Vorteil den ich sehe, wären keine lärmigen Nachbarn Irgendwie sind wir so gar nicht so weit uns an einen Ort für die nächsten Jahre zu binden. Und wenn wir sehen, was die Vermieter ständig für Scherereien mit ihrem Haus haben (es ist sehr alt und die Vermieter sind geizig), dann bin ich immer froh, nicht in ihrer Lage zu sein.

Und da wir ja nicht wirklich von der Stadt weg wollen, ist halt alles so übermässig teuer! Theoretisch hätte ich irgendwann mal ein Haus zum erben von meiner Mutter, aber die hat sich das Haus ja erst vor ca. 3 Jahren zugelegt.

Dafür bin ich natürlich immer mitten drin beim Einrichten! Ich habe mir die Grundrisse der Möbel gebastelt und die immer beliebig im Grundriss rumgeschoben: mittlerweile gibt es 10 verschiedene Variationen vom Wohnzimmer Mein Mann will ja unbedingt ein 2. Sofa und ich finde, dass das irgendwie ein wenig too much ist und wäre eher für einen Sessel... Hmm, mal schauen wie das Sofa im Raum wirkt und dann kann man ja immer noch entscheiden.

Momentan kann ich auch jede Menge sparen... Irgendwie gibt man so wenig Geld aus, wenn man nicht arbeitet. Aber ich war vorher auch immer auswärts mittagessen, etc.

15.01.15 10:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, mir hei beidi scho us Chind immer mou wöue säuber es Hus ha. Chont evtl. au dorum, wöu mir beidi imene Hus ufgwachse si und so eifach d'Vorteil hei chönne gniesse. Keni lästige Nochbere wo Lärm mache oder süsch störe, chönne mache was eim grad passt, wäsche wenns passt usw.
Zuedem chont es Hus uf Dur vöu günschtiger als e Mietwohnig. Klar esch me so bunde, aber falls es eim mou nümme würd passe oder me nöime andersch häne möcht, chönt me s'Hus immer no verchaufe.

15.01.15 11:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmmm gueti frag, snet. ich bi inere wohnig ufgwachse und find, dass das au vorteil hät. bi eus isches so dass min maa s land und shuus vo sine eltere so oder so würd erbe. denn mached mer lieber jetzt scho öpis drus.

allgemein isch wohne und irichite öppis wo mir sehr ligt und woni sehr gern mache. ich denk eifach, dass ich bimene eigenheim meh entfaltigsmöglichkeite hett.

und drittens isch vorallem min maa sehr hüslich und verwurzled. er isch öpper wo es schöns dihei eifach zum läbe brucht und ihm isch sone basis irgendwie sehr wichtig. und das, obwohl er i de ganze schwiz schaffed unds au bi eus nöd klar isch, wie sich das bim ihm brueflich entwickled. mir hoffed beid, das er innert de nächste paar jahr wenigstens wieder im gliche kanton schaffed :D

15.01.15 11:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Dandi, mir hoffed au nöchscht wiehnachte im neue-alte huus z fiire mir werded au am hang wohne, zwor wenig raseflächi defür tolli ussicht me cha ned alles ha, find es hed alles vor- und nochteil. So ischs jo au mitem eigeheim allgemein - hed vor- und nochteil. Aber ech freu mi uf de platz, kei lärmendi nochbere wo d chinder wecked... So langsam müend mer d planig au wieder ufnäh, die hed babypause gha ufs ussueche freu mi irgendwie scho, aber es graut mer au devor, die uswahl...! Hihi, immerhin wird d uswahl dur de priis denn scho iigschränkt

15.01.15 12:45
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme.

Meld mi nur rasch da ich leider weder zum Thema Chind na zum Thema Huusbaue/ Eigeheim öpis chan Verzehle.

@ elea: wow, bi dir isch scho Endspurt! Krass, die Ziit vergaht so schnell.

@ Snet: viel Spaß beim einrichten.

@ me: git nüd z'Brichte. Na zwei Mönet schaffe denn ab id FERIE, chans chum erwarte, ha so dringend nötig nach dene zwei strenge Mönet.

@ all: Wünsch oi es schöns Tägli.

Liebi Grüeßli
LucyLu

15.01.15 15:25
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, oh super dass es be euch au vorwärts goht. Hanglag esch ebe scho toll gäu. D'Ussicht esch unbezahlbar. Und wie gseit, vöu Umschwung git au vöu Arbet. Eg möcht gar nid meckere, so esch es aso nid gmeint gse. Be meh als zfriede mit dem Stück Land wo mir hei

Es het scho enorm vöu Uswahl be auem, das muesi immer wieder feststöue. Aso wenn me nid einigermasse e Vorstellig het was me möcht, de wirds schwierig. Aber wie du scho gschribe hesch, wird der Priis d'Uswahl ganz schnäu ischränke. Schneller als eim lieb esch, glaub mers

15.01.15 17:20
elea 

Re: Bräute 2013

dandi i denke das spellt secher en rolle wime ufgwachse esch. i ha au nie imene huus gwohnt und ha dorom nie gross s bedürfniss gha. mi maa em gegesatz hets gfüehl es eigeheim ghöri doch dezue. aber bi eus gehts nüt :P

jo und es het vor und nochteil. monatlich zahlt me em eigeheim definitiv weniger as wenn me z miet esch. jedoch chas si dass me em eigete huus halt mol muss zb en heizig lo flecke oder so. ebe es het vor und nochteil!

ui sonne ehr wohnet au a hanglag wie denn d dandi? das esch doch s schönste wenn me e tolli ussecht het! lieber bez ed ferni luege as de grossi garte pflege ;)

Lucylu, schön vo der zghöre! die 2 mönet werde ratzfatz verbi go musch luege ;) hoffentli werdes nöm ganz so schreng wie die letschte 2!!! ;)

himbi, wend natürli s land etc esch scho hesch denn wördi definitiv au öpis drus mache. wer jo fast schad wenn ned! ebe und wend es ganzes huus chasch irechte uh do wördi gleb au zor Tine Wittler mutiere

16.01.15 07:12
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ich ha mi nur mol schnäll wieder welle mälde, es geht mi also no. D Canoa hets euch jo scho gschriebe, ich has im Momänt mega sträng im Gschäft will ich total 3 Wuche gfehlt ha, zerst 1 Wuche wäge de FG und nachhär hani 2 Wuche Ferie gha. Wobi Ferie sinds eigentli ned gsi sondern ha no e Angina verwütscht und bi vo dene 2 Wuche fast 10 Täg ausgenoggt gsi.

Mir gohts sust guet, ich konzentrier mi im Momänt eifach uf anderi Sache und ha s Thema Fitness wieder meh i Vordergrund grückt. Das länkt mi ab und geht mir positivi Energie zrugg. Und chinderplanigsmässig wärde mir bis im Früehlig sicher eh nüt unternä. Will zerst muesi jetzt mol warte bis ich mini Periode wieder emol ha, und nachhär chönte mir theoretisch loslegge. Wet aber ned dass de Geburtstermin denn grad uf d Wiehnacht fallt und dorom wärde mir allwäg erst im Mai umenand wieder e Versuech unternä.

Irgendwie eschs mir im Momänt eifach au ned eso drum do inne mitzschriebe, bitte nähmeds mir ned übel aber do bini die ganz Zyyt halt sehr starch mit em Babythema konfrontiert und momentan goht mir das amigs eifach zu nöch. Das het au nüt mit euch ned möge gönne z tue oder eso ich hoffe au ganz fest dass es niemert vo euch eso uffasst . Weni mi wieder stabiler füehle was das Thema abelangt hänki mi sicher wieder sehr gärn meh ah do im Forum.

Liebi Elea bald eschs jo bi dir so wiit . Ich wünsche dir vo ganzem Härze dass alles guet goht und alles alles Gueti für dich und dini chlini Familie !

Liebi Grüesslis a euch alli

16.01.15 07:40
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

eve, schön vo der z lese!
das met de ferie hets jo mega doof preicht :( so eschs natürli gar ned erholsam... :/ hesch der denn wenigstens es arztzügniss chöne hole so dass chrank gschrebe gsi besch und ned hesch müsse ferie "opfere"? ha au scho ghört dass me das chan...
ich verstoh dass voll dass es der em Moment ned so drum esch do em Forum zschribe. es esch scho sehr Baby laschtig wurde :) aber ebe, denke, dass nemmt der secher niemert öbel und verstoht jedi!!!

hoffentli hesches au bald em gschäft weder bez weniger streng!!! so Phase chöne eim d Energie amigs rechtig ussuge!


p.s.
TGIF ;)

Zuletzt bearbeitet am 16.01.15 07:41

 1 .. 1785 .. 3567 3568 3569 3570 3571 .. 3664 .. 3757
eigentlich   Kollegin   Problem   Zuletzt   richtig   irgendwie   schaffe   schnell   vorallem   natürli   gspannt   einfach   bearbeitet   eigentli   Zeremonie   himbeer   Hochzit   wirklich   langsam   natürlich