| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1785 .. 3568 3569 3570 3571 3572 .. 3665 .. 3757
16.01.15 08:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi, TGIF isch be mir nümm so aktuell, irgendwie spielts kei grossi rolle meh wele wochtag dass isch ussert dass am wucheänd mine maa ume isch, das isch natürli schön!

Eve, verstoh dich sehr guet! Cha das guet nochvollzieh! Wünsch der e gueti ziit und freu mi wieder vo dir z läse! Erhol di guet!

Elea, s letschte weekend z zweite wow! Ich dänke so oft a dich! Jetzt ischs scho 16 woche här dass ich im spital gsii be und eusi zwärge uf d wält cho sind ziit rast!

Morn chond schwimu cho hüete und mir göhnd in rueh goh iichaufe. Sie wott immer verbii cho aber mir gid sie denn alle ziemli uf de keks drumm göhnd mer furt wenn sie chund und sie cha denn d grosschind aaluege hihi, sie isch denn alle gliich fixundfoxy wenn sie die beide chli ghüetet hed mir göhnd wieder mol in ikea. Möcht so boxe chaufe und chli mischte - und gwüssi sache bereits i "euses" huus in estrich bringe. Mir hend so es puff, do cha das ned schade. Hihi, und viellicht findi jo süscht no öppis wo me eigentlich ned bruucht ha zwor gseid ich chauf jetzt nüd meh, irgendwenn muess echs zügle

Wünsch euch allne e guete friitig und es tolls weekend - falls ich nümm zum schriibe chume!

16.01.15 08:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

YES TGIF! Es esch ou öbe Ziit worde! Be total uf de Schnöre guet be die ganz Woche för mini Verhäutnis spot is Bett!!! Höt hani no met minere Kollegin abgmacht! Freu mi...

Rume: Be au emmer chli am Rume! Vorallem mer hend es neus Bett kouft es chond jetzt i 4-6 Woche!
Ond mer wend denn grad s Zemmer tusche! Darum muessi scho chli rume...machs eigentlech no gärn, aber ech cha mi ned emmer so guet trenne! =)

So ech muess denn weder...die Arbeit ruft!

E schöne Tag euch aune!

16.01.15 08:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi, cha mi au ned immer guet vo sache trenne. Ussert a gwüsse täg, det gohts irgendwie alle problemlos. Das muessi immer usnütze chleider oder alti handtäschli und so gib ich oft ere kollegin wo im chinderheim schaffet. Die chind/teenies freued sich alle glaub wahnsinnig, veraastalted modeschaue und teiled die sache uuf. Mol hani e fascht untreiti skijagge gäh. In sack hätti sie sicher ned gschmisse - quasi neu. Aber aagleid hani sie ebe au ned, hed irgendwie ned passet. Do hani sie ihre gäh... Ech ha de über sie vomene chind es sälberbaschtlets chärtli öbercho wos sech bedankt hed für die tolli jagge. Das chind hed denn gschriebe, es chönni gar ned verstoh wieso ich sooooo en tolli, neui jagge nümme weig ha mi irgendwie chli gschämt aber denn au gfunde: toll dass sich das chind so drübert freut! Jetzt fallts mer alle eifacher so sache wäg z gäh. Will ich weiss wie viel freud die hend - statt dass das züg no johre i mim schrank platz bruucht

16.01.15 08:51
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

uuunnd jaaaa: TGIF!!! Ich ha endlich wieder mal Frei. Ha die letzte zwei Mönet 100% gschaffet statt 90% und freui mi uf min Tag frei, wobi, d'Huushaltpflichte rüefet wieder mal aber egal, hauptzach die Heime sih!

Ich tue au na gern miste obwohl ich mich amigs auch schwer vo gwüsse Sache chan trenne.

@ canoa: mir händ au es neus Bett kauft und das söt endlich endlich nächst Frietig glieferet werde, freui mi riiiiesig fest!

@ sonne: Wünsch oi dem fall viel spass im Ikea, bin grad letzt Weekend au gsi, Gange so gern au wenn mer nöd würkli öpis bruchet, find immer öpis :Lounge:

@ elea: uiii stimmt, s'letzte Weekend zweite!!!!

16.01.15 09:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jööö mega härzig vo dem Chend! Aber hey muesch di doch ned schäme hesch öbis guet gmacht drus! Sie hed freud gha! =)

Mis Mami goht alle met Chleider at Börse! Das esch no guet de gebi ehre das alle met de hed sie nocher no es Sackgäld, t Chleider vo mim Ma woner nöme wot nehmt mi Brüeder met Handkuss! =)

Ech ha bis vor öbemne Johr mini Chleider minere Kollegin gäh gha well sie emmer gseid hed wie schwerigs seg metem Gäld und de drü Chend etc. Woni ehre s letschtmou Chleider brocht ha onderanderm au en Winterjagge woni nume wenig treid gha ha hed sie gseid sie ging no go serviere, hani gseid ah das esch guet geht au chli en enliechterig förs Gäld...denn seid sie nei sie ging nome för sech go schaffe, sie welli neuei Tattoos mache! Set dem hani ehre niemeh öbis gäh!

LucyLu was för es Bett hender kouft? Mer hend es Boxspring kouft! Freued eus jo soooooo möged chum meh zwarte! =)

16.01.15 09:08
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ canoa: mir auuuuu !!!! und mir wartet jetzt scho drü Mönet uf oises!!!!! Aber ich chans auch chum meh erwate!!!

16.01.15 09:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

LucyLu:
@ canoa: mir auuuuu !!!! und mir wartet jetzt scho drü Mönet uf oises!!!!! Aber ich chans auch chum meh erwate!!!

Ohhhh soooo coool! Scheck mer denn mou es Föteli?
Euses hed 2 Mt Lieferfrist! Ha die Woche s Mail becho dass es in KW 8 gleferet werd! Das goht no vell zlang....
Mer hend es wisses usgläse! Wo henders kouft?

16.01.15 09:18
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@dandi: Also wenn man sich bereits an ein Haus gewöhnt hat, dann wird es natürlich schwierig in einer Wohnung. Ich stelle mir dann die Lärmbelästigung vor allem störend vor. Aber glaubst du, dass du dein Haus verkaufen würdest, wenn der Standort nicht mehr passt? Nachdem ihr alles geplant habt?

@himpi: also wenn ich ungenutztes Land oder ähnliches hätte, würde ich das schon auch nutzen. Mein Mann hat Land bekommen, aber total ungelegen in einem Kaff im Wallis und das werden wir sicher nicht selbst nutzen.

@eve: Schön zu hören, dass es dir wieder besser geht. Aber wenn du krank warst, dann sind das doch keine Ferientage, oder?

@sonne: Ich tue mich gar nicht schwer mit Sachen wegschmeissen! Ich bin erstaunt, wie wenig Sachen wir haben. Bis jetzt habe ich nur 20 Kisten gepackt und die Hälfte ist da drin. Vor allem der Keller ist schon verpackt. Ikea finde ich auch super, vor allem seit dem es den Onlineshop gibt.

@Bett: Obwohl das Boxspringbett super aussieht, haben wir ein Samina Gesundheitsbett. Das werden wir nicht so schnell austauschen, auch wenn es schon 8 Jahre alt ist.

@Lucylu: Schön, dass du endlich mal ein wenig frei hast. Mir ist gestern noch die ultimative Idee gekommen! Das Sideboard doch in die Nische rechts stellen und den Fernseher an einem Schwenkarm montieren.

16.01.15 09:34
elea 

Re: Bräute 2013

sonne das hani au denkt, i wet das letschte wochenend no schön gnüsse. chamer gar ned vorstelle dass mer höt inere Woche scho z3te send
haha, i denke au vell a de. Emmer wenni due wege schmerze jömmerle, denki dra dass es du dopplet so "schwer" gha hesch und i mi bez muss zemeneh

wiso nervt denn d schwimu? chont si met doofe rotschläg?


jez beni grad go boxspring bett Google! de stil vo bett gseht super us! das wörd mer au mega gfalle! verstohni dass ehr euch so freuet

Zuletzt bearbeitet am 16.01.15 09:35

16.01.15 09:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea gang mou ines Möbuhus go probelegge!
De weisch das nome nosne Bett wetsch! =)

Mer hend eifach eis welle wo höcher esch ond guet för de Rögge!
Mi Ma hed jo set paar Johr rächt Problem, aber keis Wonder wie är zum Teil t Haltig hed bim schaffe, aber das esch halt so i dem Business!

Mer hend jetzt 160x220 ond neu hemer denn 180x210! =)

 1 .. 1785 .. 3568 3569 3570 3571 3572 .. 3665 .. 3757
bearbeitet   wirklich   langsam   schnell   eigentli   gspannt   himbeer   vorallem   Zuletzt   Zeremonie   natürlich   schaffe   natürli   Problem   Kollegin   irgendwie   einfach   richtig   eigentlich   Hochzit