Bräute 2013 |
|
1 .. 1786 .. 3569 3570 3571 3572 3573 .. 3665 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.01.15 10:40
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme
eve, schön z läse das es dier guet gaht !! super chasch dich mitem sport so guet ablänke und abem mai chönder dänn wieder loslegge... wünsch eu nur s aller bescht !!! aber das mit dä ferie und em chrank si, wie die andere au scho gschriebe händ, söttsch die tage doch bestimmt wieder guetgschriebe becho, nöd?! und dänn no angina :( du armi! aber hauptsach gahts där jetzt wieder guet
verstahn eu natürlich au daser amig nöd so möget da ine si, vorallems wills zum teil wüki sehr baby laschtig isch ...
wow die better sind ja dä hammer !!! mega so eis wür mer also au no zuetue mir händ aber ganz es guetes und werdets wohl nöd so schnell itusche, vorallem isch es au sehr gross, das isch mer vo afang a sehr wichtig gsi, bruch nämli MIN platz bim schlafe
und zum eigeheim no: mir wür das au sehr guet gfalle, vorallem sind ja t chöschte vielviel gringer als wenn mer jahrelang inere tüüre mietwohnig isch nur leider hättet mier die flüssige mittel nöd womer müsst mitbringe viellicht eines tages dänn mal, wer weiss und e schöni ussicht wär mir persönlich au wichtiger als en riese garte wo natürlich au jedemenge arbet brüchti - vorallem laht min grüene dumme SEEEEHR z wünsche übrig mir stirbt alles ab, händ jetzt sogar künschtlichi pflanze zue ta aber gseht mer voll nöd, sind echt super haha
sonne, gaht där dini schwimu uf dä keks? chund sie dänn mit tolle ratschläg? oder wieso?
ui ja elea, s letschte wuchenend z zweite :)))) ich muess au immer a dich dänke - gaht voll nüm lang und dänn sinder z dritte freu mich riesig für eu!!! gnüsset jede moment ganz bewusst <3
verschwind jetzt mal id chuchi :D wünsch allne es schöns tägli und schöns wuchenend dänn
|
|
|
|
1 .. 1786 .. 3569 3570 3571 3572 3573 .. 3665 .. 3757
|