| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1788 .. 3573 3574 3575 3576 3577 .. 3667 .. 3757
27.01.15 16:09
Canoa 

Re: Bräute 2013

sonne13:
Canoa, chomm doch met

Mer chönnted jo es "bräute2013@creativa"-träffe mache

Be sofort debi! =)

27.01.15 18:06
sonne13 

Canoa:
sonne13:
Canoa, chomm doch met

Mer chönnted jo es "bräute2013@creativa"-träffe mache

Be sofort debi! =)

das wär jo cool! D mäss esch vom 6.-9.2. muess no met mim maa luege wenn ech cha goh. Schriibes de söscht - vellecht passets der jo de au

28.01.15 08:17
Canoa 

Oh das wär den toll! Jo mäudsch di wenn meh weisch! Ech cha eifach secher ned onder de Woche, im Momänt beni elei im Büro ond cha darum leider ned frei näh!
Wär jo mega wenn das wörd klappe! =)

28.01.15 11:43
sonne13 

Canoa:
Oh das wär den toll! Jo mäudsch di wenn meh weisch! Ech cha eifach secher ned onder de Woche, im Momänt beni elei im Büro ond cha darum leider ned frei näh!
Wär jo mega wenn das wörd klappe! =)

Isch ok! Mäudes so bald wie möglich! Wär hammer wenns wörd klappe

29.01.15 11:30
elea 

guete morge zeme

i chome entli mol dezue euch z schribe! hoffentli gohts euch allne guet?
euse chli bueb esch jez höt scho e woche alt!:)
er esch am 22.jan per Kaiserschnett ofd welt cho. 48cm und 3180cm, aso es chlises würmli
bim kaiserschnett esch alles guet gange. es esch sehr e astrengende igreff gsi und au d narbe dud recht weh....
aber em chline gohts guet und das esch d hauptsach! ond natürlich escher för eus de herzigscht chli bueb öberhaupt esch wahnsenn wie fest er sim papi glich, wie en chlini kopie
set am mentig semmer dehai, ha langsam de spital-koller becho dehai esch halt alles vell gmüetlicher und ruhiger!
ond jez verstohni aber au wiso all ehr mamis nöm so dezue chömet zom schribe es esch e 24h job! aber de schönscht of de welt

wi scho gseit i hoffe sehr euch gohts allne guet!!!!!

29.01.15 11:59
himbeer 

wow elea, ganz herzliche glückwunsch zu eurere chline papi-kopie, so herzig wie du das beschriebe häsch! ich hoff ihr händ ganz e schöni kennelernziit.

ich freu mi sehr über es foti und de name i eusere gruppe, hihi

29.01.15 13:56
Nemo 

Hallo zäme!
Lang nüm da gsie...aber doch immer no bitz mitverfolgt...
ELEA: Ganz herzliche Glückwunsch zu euem Bueb!! Schön das alles so guet gange isch! Wie heisst denn das chline Würmil?

@all: Ich wünsche eu allne viel Spass bi eune Husbaute, Mami sie und und und... han bitz de Durchblick verlore, aber ich glaub jetzt sind alli Würmli uf de Welt, oder?

@me: Vo mir gits eigentlich nöd viel z'Brichte. Ich han Spass a mim (nüm ganz so neue) Job und fühl mich pudelwohl da. Min Ma hät letscht Wuche sin Master in Jura abgschloss (halleluja) und das freut mich natürlich riesig!! So nach 7 Jahr Studium isch schön mal wieder chli me Ziit mit ihm chöne z'verbringe.
Im März gömmer zwei Wuche uf Ägypte go Tauche, freu mi scho mega uf die Ferie :-)
Sust gits eigentlich nöd viel News....

Wünsch eu allne e gueti Ziit und bis bald mal wieder!
Grüessli, Simona

29.01.15 17:15
sonne13 

Jö elea, härzliche glückwunsch zum sohnemann! So härzig dass mer scho so grossi ähnlichkeit gseht! Ganz e tolle start euch drüü! Eusi "chlii" esch 2kg gsii und hed de no abgnoh, sie esch eus so winzig vorcho. Aber es goht soooo schnell und die zwärgli wachsed wie verrockt
Uf de name bini au bitzli gwundrig

29.01.15 19:29
elea 

merci vellol för die liebe glöckwönsch!

ich schecke euch soscht allne per PN rasch esFöteli vom chliine wenner möchtet?
heisse dud de Chli Evan Lionel ! ha jo glaub mol gschrebe dass mer u lang gha hend bes mer e name gfonde hend. lionel hetti eus super gfalle, aber mer hend ned welle dass alli meinet mer hend euses chend nachem Lionel Messi benannt! und de hemmer denkt neme mer das eifach as 2te name. und prombt hend eus scho lüt druf agsproche ob mer ehn nachem mesi benannt hend
Evan esch d idee vo mim ma gsi. i ha lang brucht besi mi metem name ha chöne afrönde, aber jez fendi ne super! mer hend jez scho ei zwöimol müsse de lüt erkläre dass mes "äwän" ussprecht, aber bes jez störts eus nonid :)

wow sonne, nebe dim zwergli wer jo euse chlii demfall grad gross er het aber au recht abgno,esch bes of 2830gramm abe. aber anschinend neme kaiserschnitt babys meh ab as spntan geboreni, het mer mini hebbi erklärt.

wönsch euch allne e schöne obe und nomol merci velmol för euchi liebe glöckwönsch, ehr send so lieb!!!

29.01.15 20:58
Emma13 

Jööö elea, wünsch dir und dim Ma vo Herze alles Liebi und Gueti zude Geburt vo euem chline Evan Lionel ganz en schöne Name und freut mi sehr dass alles guet gange isch und ihr d Kennelernziit gnüsset.. herzliche Glückwunsch!

1 .. 1788 .. 3573 3574 3575 3576 3577 .. 3667 .. 3757
schnell   gspannt   Kollegin   vorallem   richtig   himbeer   Hochzit   Zuletzt   schaffe   eigentli   bearbeitet   wirklich   einfach   Zeremonie   natürlich   irgendwie   natürli   eigentlich   Problem   langsam