| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1788 .. 3574 3575 3576 3577 3578 .. 3668 .. 3757
29.01.15 22:27
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Liebi elea! Au ich gratuliere dir und dim Maa ganz herzlich zu geburt vo oiem chline Evan Lionel. wünsche oi wieterhin ä schöni kennelern Ziit. Gnüss es!!! Alles gueti oiere chline Familie.

30.01.15 08:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

Jö elea, findes ganz e härzige name! Speziell aber ned zu speziell wie schnusig - wörd gäen mol es bildli gseh wenni dörf wörd der de au eis schicke vo eusne zwei luusmeitschi eusi gross isch 2.8 kg gsii und hed au no abgnoh uf 2.5kg. Zwei wirklich chliini hämpfeli, die chlii hed chuum öpper getraut z hebe aber ebe - es goht sooooo schnell und die wachsed und wachsed und pfuusibäggli wärded grösser... gniess die ziit mit dim schätzeli und erhol au du dich guet! Alles liebi!!! Freu mi sehr für euch!

Ab hütt isch mine muetterschaftsurlaub verbii!!! Ha quasi "frei" hütt (chond mer ned so vor). Die 18 woche sind sooooo schnell verbii gange...

30.01.15 09:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir gfallt de name au sehr guet! und au lionel, isch eine vo mine lieblingsnäme ehrlich gseit ;-) und ja ich bi überhaupt kein fuessballfan, hahaha

mir gönd hüt abig no e wohnig go aluege. eigentlich händ mer ja nur so halbherzig gsuecht bzw. gar nöd würkli gsuecht sondern meh so d auge offebhaltet, aber die hät eus vo de bilder und vorallem vom grundriss her so überzügt, das mer neugierig worde sind. ich bi jetz scho ganz chribbelig debii muessi no bis zum abig warte, es isch sehr hert. und natürlih hoffi dass sie genau so guet usgseht in echt wie ichs mir vorstelle und dassses nöd hunderttuusig interessente hät.

30.01.15 09:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

Liebi Elea, e gratuliere euch ganz härzlich zur Geburt vom Evan Lionel. Schön dass alles guet gange esch. Eg hoffe du chasch di no guet erhole vom KS. Wünsche euch als Familie ganz viel Glück und nume s'Beschte!

Oh cool, Himbeer wäge der Wohnig. Das chani mer guet vorstöue, dass jetz ganz chribbelig besch. Das wäri sicher au . Hoffentlich gfallt si euch denn au.

Eg freue mi uf morn. Mir göi am Morge is Reisebüro und löi eus lo berote wäge Badeferie. Mir möchte Endi Mai 7-10 Täg nöime häne go. Be scho sehr gspannt was si so alles für tolli Agebot hei

30.01.15 09:37
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ah und elea, eg würd aso au sehr gärn es Föteli vo euchem Schätzeli gse

30.01.15 09:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou dandi, so schön mit de ferie! händer denn scho e idee wos söll anegah?

ja es isch spannend mit de wohnig. ich ha ebe s gfühl entweder zügled mer jetz denn bald, demit sichs überhaupt no lohnt bevor mer denn chönd is huus zieh, oder mir gönd denn grad direkt. aber es isch schwierig zum ischätze will mer ja no überhaupt nöd wüssed, wenn das echt wird fertig sii. mir händ ja gar nonig agfange drum denki dass es sicher für mindestens 2 jahr wär, wahrschinli eher länger.

de zügeltermin wär scho i 2 mönet, das isch sportlich... aber machbar.

30.01.15 09:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

Aber das wär jo super wenn der scho i zwöi Mönet chöntet zügle, de würds sich uf jede Fall no lohne. Es Hus plane und baue duret haut scho es Zitli. Eg würd mit mind. 2 Johr rächne. Falls es schneller goht, umso besser

Dominikanischi Republik wär en Option. Aber schlussendlich muess es eifach warm si, S'Hotel mues direkt am Strand si und es sött e schöne Pool ha. Alles andere esch zweitrangig

30.01.15 10:02
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Hier auch nochmals herzlichen Glückwunsch zum kleinen Evan Lionel.

@himpi: Oh, das klingt ja spannend mit der neuen Wohnung. Was für Eckdaten hat sie denn? Bei uns gehen momentan die Handwerker ein wenig ein und aus. Das Lavabo muss ersetzt werden, weil es einen kleinen Haarriss hat. Das wird den Vormieter teuer zu stehen kommen, falls er keine Versichrung hat...

@dandi: und habt ihr schon eine Ahnung, wohin es in die Ferien gehen soll? Bei uns fallen Ferien wohl aus dieses Jahr, weil mein Mann im Sommer operiert wird und dann 4 Wochen nicht laufen kann.

@sonne: Hui, die 18 Wochen sind schon vorbei? Ich dachte aber du gehst erst im April wieder arbeiten. Hast du verlängert?

@me: dieses Wochenende habe ich ein wenig Freizeit. Heute Abend gehe ich mit Freundinnen in den Ikea und bestelle den Sessel, morgen ist Brunch angesagt und am So gehe ich Lasertag spielen und am Abend ins Kino.

30.01.15 10:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh das tönt super! ich bi no nie i de karibik gsi... aber sit mini bürokollegin mir so tolli bilder vo mexiko zeigt hät, staht das au uf de liste. tulum muess ganz fantastisch schön sii mit lange, menscheleere sandstränd
eusi nächste ferie sind new york im april für d hochzit vo eusem trauzüg, uf das freu mi au scho sehr! und im summer sind 2 wuche italie plant. denn gits no 2-3 städtereise und scho isch s jahr wieder volle, hihi

ja stimmt, es würd also super passe vom timing her. ich denk euses huus staht allerfrüehstens i 2 jahr, wahrschinli eher später. und bis jetz hät mi kei wohnig woni online gseh ha würkli überzügt. ich ha all mit eusere aktuelle vergliche und da hät keini chöne punkte... bi dere hüt abig hani s erst mal s gfühl dasses passe chönnt. es wär sehr näch bi mine eltere, mis mami gseht vo ihrem balkon sogar s dach vom huus, hahahaha...

30.01.15 10:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh dein weekend klingt toll, snet. ich habe ausnahmsweise mal mega wenig vor, ich freue mich schon, hihi.

hmmm es ist eine 4.5 zimmer wohnung im EG mit loggia, 110qm. moderne küche, 2 bäder, reduit und ein grooooosser offener wohn/essbereich, genau so, wie wir es uns wünschen. ich mag zwar loggias eigentlich nicht so, aber es ist ja wie gesagt nicht für den rest unseres lebens, dann geht das schon. ist echt der einzige nachteil.

 1 .. 1788 .. 3574 3575 3576 3577 3578 .. 3668 .. 3757
einfach   gspannt   Kollegin   Hochzit   schnell   schaffe   natürlich   himbeer   Zuletzt   natürli   richtig   bearbeitet   Zeremonie   Problem   vorallem   irgendwie   eigentli   wirklich   eigentlich   langsam