| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1789 .. 3575 3576 3577 3578 3579 .. 3668 .. 3757
30.01.15 10:35
dandi78 

Re: Bräute 2013

jetz hani grad gse dass das weekend fespo esch in züri. das esch jo der hammer! eigentlich chönte mer morn dört häne go anstatt is reisebüro

30.01.15 10:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ja stimmt! ich gang am sunntig au no rasch, am kolleg go hoi säge wo det amene stand isch :-)

30.01.15 13:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

au vo mier da nomal herzlichi gratulation elea ;) jetzt ischer au scho 1 wuche alt ... und eue chli wurm isch wüki zuckersüess !!! <3 :))

ou cool himbeer ! drucke fescht t dumme dass eu t wohnig hüt abig gfalle wird suecheter dänn im ruum züri? oder wo? mir sind die wuche au eini go aluege gange, isch sehr schön gsi, NUR hät dä sitzplatz kei abigsunne gha und das wämer unbedingt, händ jetzt ebe nur bis ca. 2i/3 sunne ufem balkon (vorne dra zwar scho hell und sunnig) aber nöd direkt uf dä balkon :/ findemer bitz schad ...
es isch echt nöd eifach s passende z finde :( vorallem wenn mer sini gnaue vorstellige hät und dänn muess es ja no is budget passe! hät mer vorigs wärs GAAR KEIS PROBLEM

jöö sonne, dini chline sicher au scho mega gwachse und wenn fangsch wieder a mit schaffe? aber gäll nur 20%? ich bin au bitz am luege für 1 tag, dä luis isch jetzt 6 mönet und mis mami wür dä tag uf ihn luege, das isch natürli super, aber es isch nöd mal so eifach öpis z finde für so wenig % ... aber han kein stress, gnüss es nämli richtig dihei mit eusem schätzli :) und t wuche gaht immer sooooooo schnell ume unglaublich!!!

30.01.15 14:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja genau lilly, mir sueched im ruum züri. ich bruch eifach e s-bahnverbindig und e gueti abindig ad autobahn für min maa, susch händ mer vom ort her nöd so präferenze... und ebe, es wär sicher nöd für länger als 5 jahr, drum muesses au nöd absolut perfekt sii. mir händ jetz e 40qm grossi terrasse wo vom morge bis am abig sunne hät, das wirdi vermisse will das gits würkli nöd oft. aber defür hät öpis anders denn anderi vorteil. vom budget wänd mer gar nöd rede...

ui nei jetz isch din chline au scho 6 mönet alt, die ziit rast eifach.

30.01.15 14:45
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Lilly, gäll ziit rast! Krass wie die wuche verflüged! Wums isch alle wieder e tag verbii, krass! Ich goh ab em april wieder 20%. Denn lueged mini eltere/schwiegermami abwächsligswiis. Bis denn sinds jo au 6mönet, dänke das isch e guete ziitpunkt zum wieder afoh. Freu mi meeega druuf be gern mami aber ich freu mi au wieder "bruefsfrau" z sii, ned "nur" mami - eifach bitz abwächslig, usgliich und anderi heruseforderig. Ned dassi met dene beide ned gnueg z tue hätt cha mer no vorstelle dass es ned eifach esch öppis für so es chliises pensum z finde...

Zügle-wohnige: finde das jo sooo spannend! Aber hey, wohnige sind jo scho be eus landeier mega tür!!! Wett jo gar ned wüsse was das i de stadt choschtet ha mer es neus "hobby" zuegleid: bem tägliche spaziere chumi oft an baustelle verbii wo neui wohnige baut wärded. Wenn ich denn deheim mol ziit ha luegi grundriss aa usw gid viel tolli sache, aber priislich ächt deftig! Mir hend jetzt mit de bank alles greglet und sind gspannt wenns mitem huusprojekt wiiter goht. So lang chas nümm duure...

30.01.15 15:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh ja bi eu tönts au guet sonne! ich lueg sooo gern wohnige und grundriss ah, ich find das sooo spannend. de vo de wohnig hüt abig chani scho uswändig, hahaha. de hani sicher scho e halbstund agstarrt jetzt. in gedanke isch au jedes zimmer scho igrichtet, ich bi da so schlimm.

30.01.15 16:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbeer: dörfi fröge wo dänn die wohnig isch woner hüt gönd go aluege?
mir sind au nöd fixiert uf en bestimmte ort, was mier eifach wichtig isch das es
nöd z wiit weg vo mine eltere isch, isch halt scho praktisch so ... im moment sind
mini eltere ja 5 min vo eus entfernt (z fuess) und mis mami chund amig zu eus
übere und holt dä chli so ab, dänn muess ich nöd alles ipacke und det ane fahre,
isch halt scho uuuh bequem :)
neubau wohnige sind wüki toll, studier amig au all grundriss dure und tuens
gedanklich irichte hihi ... und ja, priise sind zum teil wüki meeega übertriebe
suscht hättemer scho längschtens was gfunde

sonne, es isch echt unglaublich wie schnell die ziit vergaht! dä luis isch sich scho
fliessig am trülle am umeblubberle und quitsche (macht amig en riese lärme
haha) esse tueter au wie en weltmeischter und sit neuschtem schnappt er vo über-
all no schnell öpis mit, chasch nüd mache luusbueb :)
echt super chasch du wieder 20% go schaffe gah, find das perfekt und au nach 6 mt
findi isch grad guet, nöd z frühe und nöd z spat, eifach ideal ;)
nei isch nöd eifach i dem pensum was neus z finde, aber ebe, han ja kein stress und
ich dänk es ergit sich dänn scho irgendwenn mal was ... han ebe au scho überleit evtl.
erscht nachem zweite richtig intensiv z sueche, mer wend ja das jahr scho wieder los
legge danach isch aber fertig

30.01.15 19:36
elea 

Re: Bräute 2013

guete obe zeme!
nomol allne danke vell mol för die liebe glöckwönsch! ehr send rees schätz

sonne, be gspannt was verzellsch nach dim erste arbetstag. obd di chline 2 fest vermesst hesch? vorher weiss me jo nie wis de effektiv esch!

himbi, be scho gspannt was verzellsch nach de besichtigong höt zobe! hoffentlieschs e volltreffer!!!!! :)

02.02.15 13:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu ihr alli!
d besichtigung isch super gsi... echt e tolli wohnig. ich ha grad betribigsuszüg bstellt und mir bewerbed eus! ich tue no en tolle begleitbrief schribe und denn heissts duume drucke!

02.02.15 21:25
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh himpi, toll!!! Drücke ganz fescht düüme dass es klappt!!!

 1 .. 1789 .. 3575 3576 3577 3578 3579 .. 3668 .. 3757
eigentli   bearbeitet   irgendwie   Zuletzt   schaffe   himbeer   Hochzit   einfach   Zeremonie   langsam   natürli   wirklich   eigentlich   Problem   vorallem   richtig   Kollegin   natürlich   schnell   gspannt