| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1789 .. 3576 3577 3578 3579 3580 .. 3669 .. 3757
03.02.15 08:58
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Ich bi au wieder mol ganz rasch do, mues aber nachhär grad wiiter ane Sitzig.

Liebi Elea, ich gratulier dir vo ganzem Härze zu euchem Schatz, ich wünsche euch alles alles Gueti und vieli schöni Stunde zäme als chlini Familie !!

Himbi dir drücki d Dume wäge de Wohnig mögti euch gönne wenn dir sie überchömed .

Sonne ich hoffe die erst Arbetstag wird guet ich glaube s esch am Afang sicher hert aber dänke mit de Zyyt wirsch es au gnüsse mol e Tag unter Erwachsene sii und chöne Pause mache etc. wenn du wotsch.

So ich mues wieder, macheds guet alli zäme .

05.02.15 10:24
elea 

Hallo zeme

Himbi, demfall dröcki euch ganz fest düme dass es klappet met de wohnig. Weisch scho wenn ehr bscheid bechömet?
Seisch es eus denn grad gell? ;)

Merci eve
Hoffe der gohts au guet?

05.02.15 11:20
himbeer 

guets timing elea, vor ca einere stund hät d verwaltig minere chefin und am chef vom maa aglüte zum d referenz ihole. d chance stönd also guet!

05.02.15 12:08
sonne13 

Wow himpi, daumen sind gedrückt!!!!!

05.02.15 13:16
himbeer 

ja das isch schnell gange, sie händ ja d unterlage erst hüt i de post gha. ich hoff jetz, das mer schnell bscheid überchömed, demit mer chönd afange plane... wär ja scho uf de 1. april

05.02.15 13:27
elea 

Ui himbi wenn si am referenze ihole send esch jo das es guets zeiche! Hoffentli chöme der schnell bscheid öber! Jo wenns of erst april esch, de send jo das weniger as 2mönet. Ond de chöntsch voll loslegge met vorbereite!

Düme bliibr dröckt ;)

05.02.15 13:54
Eve777 

Hallo Zäme

@Himbi: drück dir au d Düme, die sind jo wörkli meegaaa schnäll hei das hani jetzt au nonie erläbt.

@me: Mir gohts guet sowiit, ha letscht Wuche Nochuntersuech gha bi de FA und s gseht alles tiptop us, mi Körper schiint sich sälber vollständig regeneriert z ha und mini Periode hani au übercho i de Zwüschezyyt . Wär also alles wieder ok wenn mir wette loslegge. Im Momänt fühli mi aber emotional ehrlichgseit grad ned so bereit dezue. Im erste Momänt wo's passiert esch hani dänkt sobald mir wieder "döfe" wotis grad wieder probiere. Aber irgendwie stimmts grad ned für eus momentan, vorallem ich mues es nochli setze loh. Ich dänke mir wärde so abem April / Mai wieder starte.

05.02.15 14:20
himbeer 

ich verstah guet, dass s herz au halt muess regeneriere, nöd nur de körper. aber das sind ja schomal gueti news, eve!

ja ich bi also au grad chli überrascht gsi, dass das so schnell gange isch. jetz bini gspannt wies wiitergaht. ich bi natürli in gedanke schowieder am iirichte, es isch uh schlimm :D ich denk aber, dass e züglete guet würd laufe. mir händ scho lang besproche das mer dasmal alles mache lönd, putze und zügle. mit chli gueter vorbereitig isches denn sicher en klacks. afange usmiste chani jetz scho, das hani sowieso scho lang mal welle mache. das chunnt ja denn au zguet falls es jetz glich nöd sötti klappe.

05.02.15 14:20
snet 

Guten Nachmittag miteinander

@himpi: Hui, das ist aber jetzt wirklich schnell gegangen mit der Referenzeinholung. Drücke euch die Daumen, dass es klappt. Müsstet ihr dann einen Nachmieter stellen?

@eve: Das hört sich ja super an, dass dein Körper sich wieder regeneriert hat. Ja, ich habe mir auch immer Gedanken darüber gemacht, ob wir gleich wieder anfangen sollen mit üben oder nicht. Wir haben jeweils einfach weitergemacht ohne auf den ES zu schauen oder so...

@me: Wir haben uns gut in der neuen Wohnung eingelebt und ich bin immer noch am einrichten, etc. Dafür haben wir ziemlich Stress mit der alten Wohnung. Die Ex Vermieter beschuldigt uns für die Schimmelschäden verantwortlich zu sein (haha!) und wir haben gestern einen unglaublich frechen Brief von einem Juristen bekommen. Davon lassen wir uns nicht beeindrucken... Gemäss Telefon von der Ex-Vermietung hat sie das alles nicht in Auftrag gegeben - wers glaubt wird seelig.

Sonst gehen wir nachher zur 2-Monatskontrolle mit dem Kleinen und dann kriegt er seine ersten Impfungen.

06.02.15 08:45
himbeer 

ja, wir müssten wohl einen nachmieter suchen, der einzugstermin ist schon der 1.4 und wir haben nicht termingerecht gekündigt (also noch gar nicht, eigentlich). aber ich denke, unsere wohnung geht ruckzuck weg - das schöne, wenn man in zürich wohnt :D

1 .. 1789 .. 3576 3577 3578 3579 3580 .. 3669 .. 3757
himbeer   bearbeitet   wirklich   natürli   richtig   schaffe   gspannt   langsam   Zuletzt   schnell   Zeremonie   natürlich   Hochzit   vorallem   irgendwie   eigentli   eigentlich   einfach   Kollegin   Problem