| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1790 .. 3578 3579 3580 3581 3582 .. 3670 .. 3757
16.02.15 11:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

grippe isches zum glück nöd, ich ha kei fieber und zum glück kei gliederschmerze. eifach stark vercheltet mit hueste. aber ich hoffe, dasses morn wieder guet isch.

häsch denn verschiedeni tests gmacht, also vo verschiedene hersteller, das eine positiv gsi isch und die andere nöd? uh ja wenn scho e wuche überfällig bisch, isches scho chli komisch. uiuiui spannend! und jetz chasch di tatsächlich beherrsche bis endi wuche? ich würd glaub jede tag 7 tests mache, hahaha

16.02.15 11:20
dandi78 

Re: Bräute 2013

ha verschiedeni teschts gmacht und es het bis jetz nur bi eim schwach positiv azeigt. da eg vo der snet no ganz vöu teschts deheime ha, hani au scho viel gmacht. fasch jede tag eine . jetz möchti mi aber wenn möglich beherrsche bis mind. am donnschtig. ha drum im internet au scho chli gläse und dört hei es paar fraue gschribe, dass bi ihne teschts erscht abere bestimmte zit positiv azeigt hei. und mängi hei gschribe, dass be ihne teschts immer negativ gse si und erscht der bluettescht bim fa es positivs ergebnis azeigt het. dorum hoffi natürlich witer

16.02.15 11:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das hani au scho ghört. es git ja alles gell, die einte testet scho 8 täg nachem ES positiv und bi anderne gahts 16 täg oder no länger. ah das cheibe internet ;-) chunnt ja au immer chli drufah wenn denn d inistig gsi isch. ich hoff jedefalls ganz fest, dasses klappt hät!

es isch scho unglaublich was so unterem tag für seich im fernseh chunnt. so viel sender und es lauft nur müll

16.02.15 11:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

danke, das esch lieb vo dir

oh jo, do muesi der rächt geh. dure tag lauft würklech nur müll im fernseh. eg findes aber ame glich no witzig so sändige zluege weni chrank be. do machts uf jede fau nüt wenn zwüschedüre ischlofsch
chunt ufem vox nid am nomitag shopping queen? das luegi ame mega gärn weni mou deheime be.

16.02.15 11:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

ouuu dandi was für news!!! hoffe ganz ganz ganz fest dass bald positiv chasch teste, wür mi riesig freue für eu aber die wartetei isch gar nöd eifach, ich wür glaubs au jede tag en test mache ahah wenn ja scho so viel hesch druck der fest d düüme!

himpi dir wünschi ä gueti besserig, gaht echt öpis ume, hoffe eus verwütschts nöd wieder, sind endi letzt jahr alli 3 zäme chrank gsi und miteme chline baby isches dopplet so härt

Eus gahts guet, am weekend simmer s erstmal wieder z'zweite use, s isch soooo komisch gsi, mir hend euses schätzli richtig fest vermisst aber es het würkli guet tah wiedermal in ruhe chöne esse und schwätze und ich han de znacht mega gnosse ahah richtig en schöne valentinsabig gsi

16.02.15 11:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja ich ha halt gester scho de tag vorem fernseh verbracht, hahaha. mit de ziit wirds eifach zviel, hahaha. ou ja shopping queen wär vilciht öpis. und später nimi mal no es bad. aaaah so müehsam. ich mag nöd mal ufruume. ha zerst denkt ich cha vilicht chli zügelvorbereitige mache, aber es langt grad für gar nüt.

16.02.15 11:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

danke emma
ha jetz grad online zwöi clearblue digital teschts bstöut. online zahli 35 franke für zwöi inkl. versandchöschte und de woni letscht wuche i der apothek kauft ha het 33 stutz koschtet für eine! scho hammer was do zum teil a marge druf gschlage wird!

oh emma, euche valentinstag tönt richtig romantisch. so schön dass der wieder einisch heit chönne es nachtesse zu zweit gniesse .

16.02.15 11:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

die clearblue sind scho unglaublich tür…

oh emma, das tönt schön bi dir! mir fiired de valentinstag eingetlich nie will mir am 15.2 sowieso euses jubiläum händ… 10 jahr sinds gester gsi. isch cheibe schnell gange ;-)

16.02.15 12:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

oh ja clearblue sind mega tüür, guet hesch e guets agebot gfunde..

Gratuliere himpi, so schön! mir fiiret das jahr au euses 10 jährige... jesses unglaublich!

16.02.15 13:46
elea 

Re: Bräute 2013

Guete morge zeme!

Ou dandi, das wer jo de whansenn! I dröcke der beidi düme dass d fa die schwangerschaft werd bestätige! Be au grad ganz ufgregt för de :) das wer sooooo schön wenn das klappet hetti
Ide migros gehts ss test, 2 för 15.-! Esch e mega ondersched zo clearblue. Ond bi mer send beidi ppsitiv gsi, aso werde die vode migros ned sooo miis si
Be so gspannt was dini fa seit!

Danke eus gohta guet. de chlii esch grad bez e arme. Sini verdauuig esch z onderopsi ond er het es fürrots füdli. Drom brucht er momentan nonstop dnöchi vo eus. Arms schätzeli!


Himbi, gratuliere zom 10jöhrige

 1 .. 1790 .. 3578 3579 3580 3581 3582 .. 3670 .. 3757
eigentli   schnell   wirklich   richtig   Kollegin   Hochzit   irgendwie   eigentlich   natürlich   bearbeitet   Zeremonie   langsam   einfach   Problem   Zuletzt   himbeer   schaffe   vorallem   natürli   gspannt