| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1791 .. 3580 3581 3582 3583 3584 .. 3671 .. 3757
17.02.15 09:14
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

dandi das isch würkli komisch, ich drücke dir fescht düüme das de tescht no z früeh gsi isch! evt. hed sich au din eisprung bitz nach hinde verschobe, so das evt. würkli no z früeh isch zum teschte?
wäg de chrämpf, das chan beides bedüte. ich han 1 woche vorem positive tescht au rächt mens-schmerze gha und immer s gfühl das sie jetzt de grad chunnt, ha denn aber nur en liechti schmierbluetig gha...

Zuletzt bearbeitet am 17.02.15 09:15

17.02.15 09:17
dandi78 

Re: Bräute 2013

das hani ebe au scho gläse, dass es cha si, dass me sone art mens-schmärze het obwohl dass me schwanger esch. jä nu, warte mer haut witer ab. sooo müehsam, e finde, entweder söu doch ändlich e tescht positiv si oder mini mens söu cho. eifach dass das warte es ändi het!

17.02.15 09:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ou dandi, das esch doof. Gäu me wett doch eifach nor wösse was sach esch! Ech ha em fau ou mensschmärze gha und emmer dänkt jetzt chöim sie de. Ech ha ned sooo en regelmässige zyklus und ha de am tag wo d mens hätt selle cho ond ned cho esch teschtet... Be aber sicher gsii dass sie chunnt - hed sich soo denoch aagfühlt. Cha also dorchuus es guets zeiche sii...

17.02.15 09:36
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@dandi: Spannende Sache mit den Schwangerschaftstests! Ich hoffe sehr für dich, dass der Schwangerschaftstest bald eindeutig positiv wird. Die Tests, die ich dir gegeben habe, sind die noch gültig? Ich meinte, dass diese Schwangerschaftstests nicht so eine lange Lebensdauer haben...

Bist du dir denn sicher, dass du schon überfällig bist? Also konntest du den ES mit einem Ovu-Test oder der Temperatur nachweisen?

@himpi: Und geht es dir schon besser? Also ich habe immer angefangen mittags um 12 Uhr Gilmore Girls zu schauen Wie geht es mit der Umzugsplanung voran? Gratuliere noch zum 10-jährigen Jubiläum!

@emma: Schön konntet ihr einen tollen Valentinstag zusammen verbringen!

@sonne: Wie läuft es bei dir? Freust du dich schon auf den Wiedereinstieg bei der Arbeit?

@me: Wir waren am Wochenende an der Fasnacht und es war sehr lustig. Gestern Nachmittag wollte ich eigentlich auch nochmals hin, aber der Kleine war etwas krank - heute geht es ihm aber wieder tiptop! Ich habe nun mit etwas "Heim-Sport" angefangen (Zumba und Rückbildung) und seit letzter Woche spiele ich wieder Badminton. Irgendwie bin ich immer noch nicht das Wasser aus der Schwangerschaft los - meine Handgelenke und Knöchel sind oft taub.

17.02.15 09:43
dandi78 

Re: Bräute 2013

snet, die teschts si no bis Juli 2015 gültig. Sötte aso eigentlich scho zueverlässig si.
Eg cha nid mit Sicherheit säge, dasi e ES gha ha, aber da mi Zyklus immer be 28 Täg gse esch, hani das eifach mou agno. Und jetz beni bereits be 36 Täg. Das hani no nie gha.

17.02.15 10:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

lustig dandi, mini schwö hät mer gester au grad gseit dass sie überfällig isch. sie hät normalerwiis au immer gnau 28 täg und hett d mens am fritig sölle übercho, aber bis jetz isch no nüt. aber sie verhüetet eigentlich no will sie im summer ja no hürated.

@snet: merci vielmal! ich bilde mir ein, dass es mir schon etwas besser geht. heute noch ein heisses bad, noch mehr zitrone mit honig und dann gehts morgen bestimmt wieder. mir wird auch schon langsam langweilig zuhause…

18.02.15 07:44
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

es esch leider nüt gse, eg ha hüt am morge mini täg übercho . be scho chli enttüscht, aber glichzitig beni froh dass die warterei vorbi esch. jetz hoffi eifach, dass sich mi zyklus wieder ipendlet und das nur e usnahm gse esch. neue chance, neues glück.

18.02.15 08:08
snet 
Re: Bräute 2013

Dandi, das tut mir aber Leid. Ich hatte das auch schon mal, einen schwach positiven Test und danach die Mens. Ich bin dann zum FA und beim Bluttest konnte man tatsächlich HCG nachweisen, nur zu wenig für diese Zeit. Mein Arzt hat mir dann auch gesagt, dass der Körper üben müsse, schwanger zu sein und das man nach so einem Zyklus sogar fruchtbarer sei.

Himpi: gehst du heute wieder arbeiten?

Ich werde heute Vormittag noch mit dem Kleinen die Kita besichtigen.

18.02.15 08:12
dandi78 

Re: Bräute 2013

snet, das tönt guet. de hoffi doch dass mi körper jetz gnue güebt het schwanger zwärde und dass es de gli klappet . wenn fosch du wieder afo schaffe? und wievöu prozent au scho wieder? sorry, eg be ame nid so guet im so sache merke...

18.02.15 08:44
snet 
Re: Bräute 2013

Das hoffe ich auch sehr für dich! Ich wurde auf jeden Fall dann gleich im nächsten Zyklus schwanger.

Ich fange im April wieder mit 20% an und ab Dez arbeite ich 60%. Und ab Dez suchen wir einen Krippenplatz. Ich hoffe sehr, dass wir in diese Krippe reinkommen, sie ist nur 5min zu Fuss von unserem zuhause weg.

 1 .. 1791 .. 3580 3581 3582 3583 3584 .. 3671 .. 3757
wirklich   langsam   schnell   Zeremonie   richtig   einfach   natürli   gspannt   eigentlich   irgendwie   schaffe   Problem   Zuletzt   eigentli   vorallem   Hochzit   Kollegin   natürlich   bearbeitet   himbeer