| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1794 .. 3585 3586 3587 3588 3589 .. 3673 .. 3757
20.02.15 15:48
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, wir möchten Mitte/Ende Mai Badeferien machen. Mal schauen was sie uns so anbieten.
Einen Einzugstermin wissen wir sicher noch lange nicht, da wir ja noch gar nicht mit dem Aushub begonnen haben . Geplant ist aber im Herbst einzuziehen. Das kann natürlich Oktober oder November sein, oder sogar Dezember. Das wird sich dann mit der Zeit zeigen.

Über 10'000 Schritte zu erreichen ist wirklich nicht einfach. Aber heute werde ich diese Grenze sicher auch knacken, da wir am Abend an den Eishockeymatch laufen werden. Ein Weg ist ca. 40 Minuten. Da werden wir sicher zum Ziel (meiner App) kommen .

Himbeer, das esch de müehsam mit der Verwaltig. Aber evtl. hätt jo euche Kolleg Interesse, das wär natürlich super.

So, eg go jetz de gli hei. Wünsche euch aune es tolls Weekend!

20.02.15 16:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah wenigstens hani jetz grad erfahre das mer de schlüssel vo de neue wohnig scho 7 täg vorher überchömed, es überschniided sich also schön um es paar täg. das isch viel stressfreier so und das erliechtered mi grad.

snet, wir werden wohl ende jahr mal die ersten infos bei der bank einholen. das ziel ist, bis in 5 jahren im eigenen haus zu wohnen. wir haben es nicht pressant :-)

23.02.15 17:12
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!
hoffe ehr hend e guete wochestart gha?

himbi, das goldwert dass ehr scho vorher i die neu wohig chönet und ned alles a eim tag mönd mache!!! so hender ziit zom alles zögle und de no förd reinigong! chamer gar ned vorstelle wie me das soscht ennerhalb vo eim tag ales set schaffe!!!!

dandi, wie gohts der? i ha di letschte tag so fest emmer a di müsse denke und hoffe so dass es der guet goht und dass positivi nochrechte hesch betreffend ehnre mögliche ss!!!!

mer und em chline gohts tiptop! er esch jez scho 1mt alt und 3,5kg! es chlises wörmli

hoffe ehr hend all de mäntig "öberlebt"

23.02.15 22:37
dandi78 

Re: Bräute 2013

hey elea, schön dass es euch guet goht. esch scho unglaublich wie schnäu dass die chline wachse
mir gohts guet danke. e weiss nid obs gläse hesch... eg be glich nid schwanger, ha mit einehalb woche verspötig mini mens übercho. trotzdem gohts mehr guet. eg be de eifach froh gse, dass die warterei mou es ändi het. und jetz probiere mer eifach witer

24.02.15 08:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi zäme!

aaah de mäntig isch immer chli bescheide, haha. ich ha mi no chli gnervt gester will eusi verwaltig eusi wohnig jetz usgschriebe hät und die plötzlich 450 stutz meh choschtet als mir jetz zahled. es isch eigentlich e frechheit. trotzdem händ mir scho en interessent für d nachmieti und am weekend händ mer au zwei besichtigungstermine wo hoffentlich es paar lüüt verbiichömed.

ja es isch super so wies jetz ufgaht mitem zügle. so chönd mer schön zügle und am nächste tag reinige und min maa wott au vorher scho mal die technische sache selber i die neu wohnig bringe, vo dem her isches echt super. ich ha au scho agfange vorbereite, gester hani de medikamenteschrank usgmistet und 2/3 furtgrüehrt, so viel medis laufed schnell ab oder werded halt nur eimal brucht und denn liggeds nachher ume. de chleiderschrank isch denn au mal no dra nächstens.

scho en monet isch de chli elea, es gaht eifach mega schnell. min göttibueb isch au scho es halbs jahr alt, ich weiss gar nöd wo die ziit ane isch.

du machsch es richtig dandi. positiv blibe und wiitermache!

24.02.15 08:52
elea 

Re: Bräute 2013

Guete morge zeme

Ou tschuldigong dandi, dass hani auä äberlese. Schad hesch dini mens becho. Aber super das witer positiv denksch.das esch s A onds O :D

Ui himbi 450.- meh? Zom glöck zöglez ehr det use ond ned det ine :)
Aber di nötze amiga jedi chance zom meh heusche!

Wo di göttibueb esch scho so "alt" :) i weiss no genau wod gschrebe hesch dass gotti worde besch ond mer chont das nonid lang vor :)

24.02.15 09:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir chunnts au nonig lang vor... aber es gaht allgemein alles so schnell, ich mein da ine hani glaub 2012 afange schribe und dasjahr händ mer scho de 2. hochzitstag. es isch eifach unglaublich.

ja ich finds au unglaublich dass die wohnig plötzlich soviel meh söll choschte. am weekend händ mer zweimal besichtigungstermin, ich hoff da sind es paar interessierti debii. muess denn no aständig ufruume, hahaha

24.02.15 09:28
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@dandi: hattet ihr schon die Beratung im Reisebüro? Wie war der Eishockeymatch?

@elea: euer Kleiner ist wirklich ein kleines Würmchen, so süss!

@himpi: ist ja mega frech nun 450.- mehr zu verlangen. Dürfen die vermieter das denn einfach machen? Schliesslich existiert ja kein Mehrwert, oder?

@me: Bei uns geht die Grippe um. Zuerst mein Mann, dann der Kleine und jetzt ich seit Sa. Bin froh, dass der Kleine so ein Möckli ist (7.1kg), dann hat ihm eine Grippe auch nicht so viel an. Ich habe leider Fieber, Hals-, Ohren- und Kopfschmerzen und eine verstopfte Nase. Diese Nacht konnte ich fast nicht schlafen, bin dementsprechend ziemlich kaputt...

24.02.15 10:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou nei, gute besserung snet! grippe ist echt mühsam...

ich weiss nicht, wie sie das begründen wollen. wahrscheinlich anpassung auf marktübliche mieten. ich glaube nicht, dass renoviert wird, die wohnung ist ja erst 10 jahre alt.

25.02.15 09:31
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Himpi, wie hoch ist denn dann die aktuelle Miete nach der Mietzinserhöhung? Darf man das, einfach wegen "Marktüblichkeit" zu erhöhen? Immerhin ist der Referenzzinssatz und die Heizkosten so tief wie nie zuvor.

Gestern war wirklich ein Horrortag. Mir ging es nur noch schlecht und ich hatte 39 Grad Fieber. Nach 12h durchschlafen, bin ich heute aber wieder viel fitter aufgestanden! Hoffentlich spielt heute das Wetter etwas mit und wir können nach draussen gehen. Gestern hat es sogar gehagelt bei uns!

 1 .. 1794 .. 3585 3586 3587 3588 3589 .. 3673 .. 3757
schaffe   himbeer   natürli   vorallem   bearbeitet   gspannt   Zuletzt   wirklich   Problem   Zeremonie   Hochzit   Kollegin   richtig   langsam   natürlich   eigentli   einfach   eigentlich   irgendwie   schnell