Bräute 2013 |
|
1 .. 1795 .. 3587 3588 3589 3590 3591 .. 3674 .. 3757
|
|
|
|
10.03.15 12:03
snet
|
Re: Bräute 2013
@Dandi: Ich mache keine spezifische Diät. Habe einfach ausgerechnet, dass ich um 800gr. pro Woche abzunehmen, täglich nur 1300kcal zu mir nehmen darf. Das überwache ich mit einer App, die mit einem Fitnessarmband gekoppelt ist. Dazu mache ich 2x pro Woche Badminton, ca. 2x 45min Zumba und gehe täglich mit dem Kleinen raus (meist so 7km Spazieren). Und trotzdem habe ich gerade mal 1.5kg in den letzten 4 Wochen abgenommen. Ich weiss nicht, ob ich es einfach mal lassen soll mit so kontrolliertem Essen... Aber für das was ich alles mache, müsste ich eigentlich definitiv leichter sein.
Wenn ich wieder 60% arbeite, werden wir uns auch eine Putzhilfe zulegen. Freizeit ist halt irgendwie einfach zu wichtig und die 200.- im Monat wäre es uns definitiv wert.
@elea: Ui, das stelle ich mir wirklich nicht einfach vor, sich gleich um Mann und Kind zu kümmern. Was hatte denn dein Mann für eine OP? Meiner muss im Juni das Kreuzband im Knie operieren und ich weiss nicht, wie ich dann arbeiten soll. Hoffentlich nimmt ihn dann jemand, während ich auf Arbeit bin.
|
|
|
|
|
12.03.15 11:28
Jea
|
hallo zämä
han dänkt, mäld mi au wieder mal. :) wie gahts euch so?
@snet wägem abnäh... muesch ufpasse dass nöd in hungerstoffwächsel chunsch! häsch dä Grundumsatz und dä leistigsumsatz zämägrächnet? usserdem sind muskle schwerer wie fett... probiers mal mit messe a dä wichtigste stellene und nöd mitem gwicht! vorallem wänn soviel Sport machsch. Trinksch dänn au gnueg wasser? sorry, möcht nöd z noch trätte, aber das sind alles Sache, wo mir i däm Moment igfalle sind, wo vilicht nöd so optimal laufet... ich wünsch dir wiiterhin viel erfolg und glück!
bi mir gitts noni viel neus... :) han unterdesse sitem letschte August dä Job 2x gwächslet und jetzt bini bire Firma, wo au chli speziell isch... mal luege, wie das wiiter gaht und süscht tueni dänn halt wieder umeluege :)
liebs grüessli eu allne. :)
|
|
|
|
|
|
12.03.15 14:52
Jea
|
aaaalso snet :) hungerstoffwechsel ischs schlimmste wo chasch ha und mache... das isch, wänn du unterem Grundumsatz issisch, tuet din körper uf Sparflamme gah, will er nöd das bechunt, wo er brucht und s gfühl hätt, dasser viel zwenig überchunt. denn tueter alles, was du ihm zuefüehrsch i polster alegge für "schweri ziite" dä leistigsumsatz isch das, wo du mit dine tägliche aktivitäte machsch...
also Grundumsatz + leistigsumsatz (inkl. Sport wo du machsch und anderi aktivitäte wie putze, oder au umeliegge, schaffe usw.) = gsamtumsatz
s beschte zum abnäh isch, wänn du überem Grundumsatz bisch, aber weniger wie dä leistigsumsatz issisch/trinksch. so häsch es gsunds Defizit und nimmt au automatisch wieder ab.
http://www.gesundepfunde.com/grundumsatz-leistungsumsatz-gesamtumsatz-berechnen/
gang mal uf dä link, da ischs nochli gnauer und besser erklärt. :) viel glück und spass... und ufpasse, je nach gwicht, Tätigkeit chan sich das ideal vo däm wo du mindestens ässe söttsch au verändere! also immer mal wieder nacherächne. und ebe mässe und nöd ufd waag stah.... will ebe, muskle sind schwerer wie fett und wasser :)
falls no frage häsch, eifach melde :)
ja, also han ja letscht August min langjährige Job kündet, wils eifach menschlich nüm gange isch und immer zügs versproche worde isch, wo nöd ghalte worde isch. usserdem sind mit zwei verschiedene mass gmässe worde zwüsched Mitarbeiter vom muetterhus und dä Tochterfirma... dänn hani en neue Job gfunde, woni mitti August ahgfange han, der isch mer soooo langwilig gsi und durch umstrukturierige hani nöd chönne dä Job mache, wo ich eigentli dafür igstellt worde bin! dänn hani halt nach mehrere wuche Internet mal wieder umeglueget und per 1.1. en neue Job ahgfange, woni jetzt im Sekretariat schaffe. grundsätzlich ischs guet, bis uf dä cholerisch Chef und die 40 min. pro tag (!!) meh schaffe, sitem eurosturz... aber gwüssi Sache wirdi im probezit gspröch no ahspräche und dänn mal wiiterluege :) ah und bitz unterforderet bini au... aber das gitts halt :)
uiui, isch ja mega lang worde! ou himbeer, viel spass bim zügle und lucylu gaaaanz schöni ferie!! :)
|
|
|
|
1 .. 1795 .. 3587 3588 3589 3590 3591 .. 3674 .. 3757
|