| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 180 .. 357 358 359 360 361 .. 2059 .. 3757
11.07.12 11:54
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@CoRa: mir händ en saxophonist mit dj reserviert. entscheided üs denn das w-end definitiv defür oder dagege. I bi zwar voll defür

@schmetterling84: Das freut mi für di. Etz chasch endlich au loslege
Also mir mached kai std chartene. mir schicked d iladige chli meh als 3 mönet vorher

11.07.12 11:56
bergeri 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: herzlich willkommen bei uns. was habt ihr bereits alles geplant?

11.07.12 12:24
CoRa 

Re: Bräute 2013

....schmetterling84: mer verschicket au keini STD chartene. Düent aber üsi Iladig ar Wiehnachte oder denne im Januar ume verschicke. Wäri denne 9-8 mönet vorhär.

11.07.12 12:57
Elise 

Re: Bräute 2013

Wir machen STD-Karten und wollen diese etwa 11-12 Monate vorher verschicken. Wir werden eigentlich auch nur schreiben, dass man sich das Datum freihalten soll

Dass wir heiraten, weiss bei uns noch niemand, aber für die meisten wird es auch keine Überraschung sein

11.07.12 13:22
Lula 

Re: Bräute 2013

@alle Nöiie: Herzlech Willkomme

@ma84ma: I ha mau gfragt, nach Dine Tierli. Ja mou da louft öbis, aber Buurehof isch immer schön...

@nini: Scho schwanger oder am üebe?

@Gäste: Mir wärde am Apero wou sehr viu Lüüt si, da mi Schatz u i beidi i Vereine si, u er, dür dFirma, bekannt isch im Dorf... U "mir" (er meh aus i) wei ja niemerem uf dFüess tschaupe...

11.07.12 13:23
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Also bis jetzt hei mir mol dr Termin für d Ziviltrauig fest reserviert... am 27.06.2013 am halbi sechsi zobe.... Das isch eus s wichtigschte gsi.. (isch zytglich minä Eltere ihre Hochzytsdag) Ha ebe es speziells Datum wellä und will s'ursprüngliche nid gange isch (17.07) hei mir eus für das Entschiedä. Das ha ig grad am Mentig nach em Atrag gmacht
Location: Ha ig mol prov. reserviert. Göh die Morn goh aluegä, kenne sä scho aber glich.. Muess goh Stiehl usmässä drmit ig weiss wie grossi Stuhlhusse ig muess chaufe und süschtigs Dekozüg und und und...

Also i eusne Chöpf ischs so ziemlich plant aber ebe, wies denn ussächunnt... Das mit dr Trauuig pressiert ebe nid so will mir unter freiem Himme wei hürote mitere freie Trauig, halt so wie i dä Ami-Filme...

Also dä Enge Fründe und Verwandte werde mir scho persönlich säge aber eusi Lüt si so wyt verstreut zum Teil, dass mir eifach gfunde hei mir schicke Chärtli.. Ha denkt so im Oktober und denn im Feb./März d'Iladige mit dä infos.

...elise... bi glich mega gspannt uf d Reaktione, guet erwarte due ig nüt, aber glich... Hesch dämfall au scho chli druf gwarte?

11.07.12 13:38
Elise 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
...elise... bi glich mega gspannt uf d Reaktione, guet erwarte due ig nüt, aber glich... Hesch dämfall au scho chli druf gwarte?

Ja die Reaktionen, ich erwarte mir da nicht zu viel, die werden es eher so "zur Kenntnis" nehmen

11.07.12 13:40
Lula 

Re: Bräute 2013

Snet, das tönt gad gar nit eifach bi Dir. Wie wäris de wenn de Trouzüge, Eutere u di 5 ängschte Fründe iladisch? Oder di 10 ängschte Fründe, oder no Gottelüt oder Grosseltere?
Oder Dir machet es Video vor Trouuig u spielet das am Obe ab... De brchömes ou die mit, wo nit si drbi gsi...

11.07.12 13:49
MaLu 

Re: Bräute 2013

@schmetterling, <3lech willkomme o dir! mir wärde save the sates verschicke, so öppe im oktober/november.. aber die wo üs ganz wichtig si, die wüsse z datum scho..

@snet, also i würd i däm fau d eltere, gschwistere, tz und de no dr platz "fülle" mit eune liebste fründe..d idee vor lula mitem video isch o nid schlächt.. chönntsch ja e live-schaltig mache ;)

11.07.12 14:56
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

....Malu Merci... Jo genau so wette mirs au handhabe..

....snet Buhh, kompliziert... hesch dä saal schomol probemässig bestuhlt oder het dir eifach öbber d Uskunft gäh, dass es nur für 50 Stiehl platz het? wenn dir chli nöcher stuhled? mein ischs def. dass dir 70 Lüt sit?
Ansunschte würd ig au eifach die Lüt wellä drbi ha wo mir wichtig si.... Isch halt doof do usscheidige zmache aber ebe.. Und wenn dir euch gar nid chönned entscheide gits halt Stehplätz (das isch jetzt kei Witz bi au mol a sonerä Hochzyt gsi wo dr ganz Stock bsetzt isch gsi mit Lüt und sSääli bumsvoll gsi isch) Guet sowyt sötts jo nid cho..

 1 .. 180 .. 357 358 359 360 361 .. 2059 .. 3757
gspannt   eigentlich   himbeer   schaffe   vorallem   wirklich   Kollegin   Zeremonie   bearbeitet   einfach   Hochzit   natürlich   Zuletzt   Problem   natürli   langsam   schnell   eigentli   richtig   irgendwie