Bräute 2013 |
|
1 .. 1795 .. 3588 3589 3590 3591 3592 .. 3675 .. 3757
|
|
|
|
12.03.15 16:05
Jea
|
Re: Bräute 2013
@ snet... ja, dänn isches leider keis wunder, dass nix meh gaht... probiers doch mal us mitm ideale Umsatz! :) ich wünsch dir viel erfolg! und ebe, mit Sport veränderet sich ja d Figur, was no lang nöd heisst, dasses uf dä waag weniger azeigt. i some fall isch e fettmässwaag öppis guets (aber glaub au sautür) ...
ich bin jetzt au wieder am Sport mache und han mi ime neue Studio mit zirkeltraining ahgmeldet und bin die wuche scho 2x gsi, und hüt gani au grad wieder. :) gfallt mer super und was halt würkli interessant isch, all 6 wuche tüends dä körper usmässe und denn gsehsch ebe wieviel fett, muskle usw. dass würkli häsch... findi mega interessant und für mich ischs im Moment dä richtig wäg, will ich möchte ja au wieder öppe 20 kg abnäh... bis jetzt fühlt sichs guet ah :)
naja, es hätt immer vor und Nachteil mitm wächsle... . ich dänke, das muen jede für sich entscheide. es gitt eifach gwüssi Sache, wo bi mir ime Job gar nöd gönd und ich au nöd chan ufd längi damit umgah und drum find ich dänn, dass ich was muen ändere. :)
im jetztige fall isch alles chli speziell und ich weiss, dass wänni würd welle, würdi au wieder öppis anders finde... aber ich lahns jetzt mal uf mich zuecho und lueg mal was passiert. gwüsse Sache muen mer au eifach chli ziit gäh. vo dä lüt her isch da super. und drum luegi jetzt mal. ich han zwar - wie immer - auge und ohre offe für neus, aber im Moment passts so wies isch. es chunt halt jetzt denn ebe au chli ufs probezitgspröch ah... .
@himbi, ja das verstahni, dass fürs tauchzügs no was möchtsch. woni no z züri gwohnt ha häsch vieles zügs - wo no einigermasse usgseh hätt - und häsch welle loswerde eifach usegstellt und irgendöpper hätts mitgnoh (mir händ das immer so probiert, ein tag dusse stah lah und wänns niemert abgholt hätt, hämers wieder is hus tah und dänn für Sperrmüll ahgmeldet :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1795 .. 3588 3589 3590 3591 3592 .. 3675 .. 3757