| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1795 .. 3588 3589 3590 3591 3592 .. 3675 .. 3757
12.03.15 15:29
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: ich liebe ja auch den Verschenkkreis auf fb. Da kommt jetzt wirklich alles weg, dass man nicht mehr möchte. Bei den Leuten setzt manchmal den Verstand aus, wenn etwas gratis ist.

@jea: ok und was hast du denn vor mit der jetzigen Jobfunktion? Willst du das so beibehalten oder nicht? Irgendwie wechsle ich so gut wie nie den Job. Seit Abschluss meiner Lehre hatte ich erst zwei verschiedene Jobs.

Oh shit, auch wenn ich mit eher wenigen aktiven Stunden rechne, komme ich auf einen Gesamtumsatz von 2'300kcal und einem Kalorienbedarf von 1'800kcal zum Abnehmen. Dabei habe ich immer nur 1200kcal gegessen. Dazu mache ich ja 2x pro Woche je 1.5 und 2h Badminton und die sonstigen Tage 45min Zumba und der tägliche Spaziergang von etwa 2-3h.

Naja, heute liege ich eher nur rum und kühle meine Backe, weil ich heute den letzten Weisheitszahn rausbekommen habe.

12.03.15 15:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

stimmt, verschenkkreise sind auch eine gute idee. wir haben jetzt einfach alles entsorgt weil es schnell gehen musste... und für die tauchsachen mag ich schon noch etwas bekommen, das würde ich ungern verschenken. aber es sieht ja gut aus, meine auktionen laufen ;-)

12.03.15 16:05
Jea 
Re: Bräute 2013

@ snet... ja, dänn isches leider keis wunder, dass nix meh gaht... probiers doch mal us mitm ideale Umsatz! :) ich wünsch dir viel erfolg! und ebe, mit Sport veränderet sich ja d Figur, was no lang nöd heisst, dasses uf dä waag weniger azeigt. i some fall isch e fettmässwaag öppis guets (aber glaub au sautür) ...

ich bin jetzt au wieder am Sport mache und han mi ime neue Studio mit zirkeltraining ahgmeldet und bin die wuche scho 2x gsi, und hüt gani au grad wieder. :) gfallt mer super und was halt würkli interessant isch, all 6 wuche tüends dä körper usmässe und denn gsehsch ebe wieviel fett, muskle usw. dass würkli häsch... findi mega interessant und für mich ischs im Moment dä richtig wäg, will ich möchte ja au wieder öppe 20 kg abnäh... bis jetzt fühlt sichs guet ah :)

naja, es hätt immer vor und Nachteil mitm wächsle... . ich dänke, das muen jede für sich entscheide. es gitt eifach gwüssi Sache, wo bi mir ime Job gar nöd gönd und ich au nöd chan ufd längi damit umgah und drum find ich dänn, dass ich was muen ändere. :)

im jetztige fall isch alles chli speziell und ich weiss, dass wänni würd welle, würdi au wieder öppis anders finde... aber ich lahns jetzt mal uf mich zuecho und lueg mal was passiert. gwüsse Sache muen mer au eifach chli ziit gäh. vo dä lüt her isch da super. und drum luegi jetzt mal. ich han zwar - wie immer - auge und ohre offe für neus, aber im Moment passts so wies isch. es chunt halt jetzt denn ebe au chli ufs probezitgspröch ah... .


@himbi, ja das verstahni, dass fürs tauchzügs no was möchtsch. woni no z züri gwohnt ha häsch vieles zügs - wo no einigermasse usgseh hätt - und häsch welle loswerde eifach usegstellt und irgendöpper hätts mitgnoh (mir händ das immer so probiert, ein tag dusse stah lah und wänns niemert abgholt hätt, hämers wieder is hus tah und dänn für Sperrmüll ahgmeldet :)

12.03.15 16:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja das funktioniert da super, nur wohned mir nöd a sonere befahrene strass und denn wirds schwieriger. ich bi scho gspannt wieviel no bote wird, ich versteigere ab und zue no gern öpis eifach wills spass macht. und wenni wieder weniger züg im cheller ha isches no besser. aber jetz nachem entsorge sinds glaub nur no chlini sache wo wegmüend, mir fahred wahrschinli am samstig namal is hageholz und denn isch guet.

12.03.15 18:25
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

a da lauft ja doch no was :) ha mi scho gwunderet warum dasi kei e-mail benachrichtigunge bechume und jetzt gsehni dass trotzdem so viel gschriebe worde isch

gahts eu allne guet?

ich bin leider mega vercheltet (hass es!!) min ma isch vo zwei wuche nöd so zwäg gsi bzw. irgendwie die ganz familie flach glegä und jetzt hanis au no verwütscht ! hoff eifach ganz fescht dasi euse chli nöd au no astecke wird, das isch dänn blöd ... er hät bis jetzt 3x dä pfnüsäl gha und das hät mer immer so leid ta woner so schwer hät müesse schnufä ...

he himbi, jetzt gahts dänn gli los mit zügle ;) so cool! freueter eu sicher scho mega!! mir gönd am wuchenend au wieder e wohnig go aluege, bin scho uh gspannt!

und dänn hani no glesä dass t sonne und snet gli ihre erscht arbetstag werdet ha - guete start ;) ich bin immer wieder bitz am luege (für 20%) meh möchti eifach nöd, vorallem wenn dänn mal s zweite ufem weg isch

wünsch eu allne en schöne abig! bi eus gits hüt kebab
liebs grüessli

13.03.15 08:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha wow lilly, da freut mer sich ja scho uf de abig ;-)
mir gönd am abig go esse mit de familie will mis grosi geburi gha hät, freu mi also au scho uf de znacht.

ja so verchältige sind müehsam, erst recht bi so chliine, gell. ich bi au verpfnüsled und ha jetz sicher shco sit 4 wuche en doofe hueste wo nöd würkli weggaht. wenigstens wirds au nöd schlimmer und jetz wos langsam wärmer wird wirds bestimmt au wieder besser.

ja mir sind flissig am entrümple und das weekend fanged mer endlich mal ah iipacke. aber ich denk das chunnt guet, so viel isches gar nöd bi eus und hüt i 2 wuche sind mer scho i de neue wohnig! chunnt mer no sehr surreal vor, ich chas gar nonig glaube. und eu drucki natürli au fest de duume bi de suechi.

13.03.15 12:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey himbeer ;) händers geschter no guet gha / fein gsi am grossi sim geburi :)
mir händ eus dä kebab richtig schmöcke lah hihi aber isch es monschter teil gsi :p

es isch wüki uh mühesam :/ hass es! hoff ganz fescht dasi dä luis nöd astecke :(
das wär uh blöd! muess chli luege dasen nöd die ganz ziit abknutsche ... aber das
isch nöd mal so eifach
das mit dim hueschte isch aber au mega mühesam !! so hueschte chönd zum teil
recht hartnäckig si! hoff dasen gli mal los wirsch ;)

so toll :))) freud mich riesig für eu das es so guet lauft und vorallem bald los gaht
mitem zügle !
danke, bin gspannt wies am weekend si wird (wämer t wohnig gönd go aluege) ...
aber sind ja scho es paar go besichtige und nüd wo eus passt hätti

13.03.15 15:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

was isches denn für eini und wo? ja so besichtigunge sind immer speziell. grad wenn halt eigenltich nöd MUESCH zügle und kei stress häsch sind d asprüch natürlich no höcher als susch scho, da muess alles perfekt sii... hihi. aber vilicht händer ja dasmal glück!

jetz hocki da im büro und bi mega müed und am liebste würdi grad hei go schlafe. oder chli id sunne go ligge, hihi. guet no e knappi stund und denn chani hei, freu mi scho sehr ufs weekend!

17.03.15 09:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

Gugus zäme!

Wow dandi, jetzt gohts los! Tolls bildli uf fb! Das isch jo soooo spannend! Hoffe denn uf wiiteri bildli vo euem projekt

Himpi, bald gids de schlüssel! Sind ihr ready? Löhnd ihr d wohnig jetzt putze? Überlegg mer das denn au no für eus wenns denn sowiit isch...

Hed jo scho chli gruhiget do inne sit d snet und d elea ihri büebli hend ich findes herrlich dass langsam de früehlig chunnt und gniesse usdehnti spaziergäng mit de mädels wenn immer möglich. Geschter isch min erste arbeitstag gsii und es isch eifach nur super gsii!!! Min neue job isch toll und ich be total happy hei gange und freu mi scho uf nöchscht wuche! Ich findes e super usgliich und abwächslig zu mim alltag deheim und be so happy dass es klappt hed met dere stell!!!

Sodeli, jetzt muessi aber wieder! Wünsch euch allne e tolle tag!

17.03.15 10:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich has gar nüm so gnau im chopf sonne, häsch denn du de arbeitgeber gwechslet oder eifach d stell?

ich bi also chli niidisch uf alli wo das tolle wetter mit ihrne kids verusse chönd gnüsse... ich bi immer im büro und am weekend wos schön gsi wär sind mer au dihei ghocked und händ packt. zügle gaht aber guet vorah, d stube isch scho i chischte abgfüllt :D

mir lönd putze und au zügle sonne, ich ha kein nerv für das chaos... ja de schlüssel gits i weniger als einere wuche, ich muess scho nochli fürschi mache. aber zum glück händ mer am weekend zwei täg zum packe iplant, bsunders d chuchi brucht denn sicher no recht ziit.

 1 .. 1795 .. 3588 3589 3590 3591 3592 .. 3675 .. 3757
eigentli   Problem   wirklich   irgendwie   bearbeitet   natürli   himbeer   natürlich   richtig   Zuletzt   schaffe   schnell   Kollegin   vorallem   eigentlich   langsam   gspannt   Hochzit   einfach   Zeremonie