| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1796 .. 3589 3590 3591 3592 3593 .. 3675 .. 3757
17.03.15 10:46
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ha nur d stell gwächslet, gliichi abteilig aber anders team und anderi ufgab.

Ah cool himpi! Das entlaschtet natürlich extrem! Packerei und alles anderi ged jo no gnueg z tue. Vor allem d chuchi - me muess das züg jo rächt guet verpacke! De hoffsch sicher uf gruusigs wätter am weekend, denn närvts weniger dass muesch dinne sii ich gniesse d vorzüg vom mami-do-sii sehr, finds herrlich a dene schöne früehligstäg use z chönne... Defür hend mer wieder strängi, unruhigi nächt - es hed alles schöni und weniger schöni siite

17.03.15 11:13
snet 

Guten Mittag miteinander

@lilly: Und wie war die Wohnungsbesichtigung? Hast du deinen Kebap genossen :-) ich esse ja nicht viel Kebap, da ich das ab 3 Jahren immer gegessen habe und irgendwann ist es einem dann verleidet 😜

@himpi: Schön, dass ihr so gut vorankommt. Wann ist denn der offizielle Zügeltag? Wo ist eigentlich die neue Wohnung?

@sonne: Schön, dass du den ersten Arbeitstag genossen hast! Ich gehe heute auch raus spazieren. Wieso hast du denn wieder strenge Nächte? Hast du schon mit Brei angefangen?

@me: Ich war gestern ebenfalls arbeiten und habe es sehr genossen. Ich war auf Revision und am Mittag gab es noch feines Essen inkl. Wein :-) Hmm, ich glaube ich habe einen Fehlkauf bei den Windeln gemacht... Habe noch 180 Stück bis 9kg bestellt, aber da ist er wohl bald drüber... Hoffentlich passieren damit keine Unfälle...

17.03.15 11:13
dandi78 

hallo zäme

so cool himbeer, jetz chöit der de scho gli zügle. git haut ame scho no vöu arbet sone umzug, aber es esch jo irgendwie "schöne stress". freut mi dass der so guet vorwärts chömet. und eg findes super, dass der löit lo putze und zügle. so wird eim vöu ärger erspart und me cha das ganze viel lockerer neh.

sonne, so guet dass die erscht Arbeitstag so toll gse esch. wow, jetz schaffsch du scho wieder. me dunkts, du besch erscht grad no früsch mami worde. unglaublich wie die zit rennt! findes toll, dass wieder zu dim alte Arbeitgeber hesch chönne go und dass dir der Job so gueg gfaut. esch doch vöu wärt!

eg be leider chrank deheime. aso eigentlich hani nur e verchältig, die derfür ziemlich heftig. be geschter au scho nid go schaffe und wenns mer morn noni besser goht, de blibi vermuetlich no mou deheime. na ja, es git schlimmers... aber es reut mi chli, dass so schöns wätter esch und eg nüt dervo ha...

derfür gohts jetz ändlich bim hus vorwärts. eg be soooooooo happy! am samschtig mache mer im chline rahme mit der familie der spatestich. natürlich wird de no druf agstosse und chli gfiiret. am mäntig gohts jo de scho los. hach, eg be richtig ufgregt.
sonne, wirde de bestimmt immer öppe föteli im fb poste

17.03.15 11:48
elea 

hallo zeme

so mi ma esch weder am schaffe und i ha nomeno eis baby dehai ;P da heisst i chome hoffentli weder bez meh zom schribe do!

dandi, cool gohts entlilos und i hoffe ehr hend tolls wetter för de spatestech am smschtig OND vorallem dass bes denn weder fit besch, so dass es esch ordendli chasch gnüsse!!

himbi, besch em endspurt? wenn gnau esch de zögeltermin?

sonne, schön esch din erste arbetstag so guet verlaufe ond vorallem dass es der/euch so guet goht! jo i gnüsses au jede tag metem chline bi dem wetter chöne usezgo! bi eus send ehner d täg weld und d nächt ruhig :) er schloft meistens dorre. aso het de chlini herr de tag dor deför mega power und macht rambazamba :P

17.03.15 12:18
Lilly4 

Hallo liebi Frauene ;)

Dä Luis macht grad sies Mittagsschlöffli
hoff alles klar bi eu?
Ich bin leider IMMERNO vercheltet (dandi, chan där also nahfühle :/) soooo mühesam und dä Luis hani natürli au agsteckt, obwohl ich extra mega druf gachtet dasen nöd die ganz ziit abknutsch etc. ... aber ja, gaht halt schnell! s guete isch aber das er das irgendwie voll guet wegsteckt, isch gar kein jammeri :) so wie s mami und bi ihm hani au s gfühl isch es nach 1-2 täg scho wieder am besser werde ...

himbeer: t wohnig wär z pfäffike zh gsi ... sie isch schön (neu) aber für dä priis häts eus irgendwie glich nöd umghaue :( min ma hät gfunde wämer scho so viel würet zahle, dänn muess es wüki PERFEKT si und das wär sie nöd gsi, drum hämer eus au nöd druf beworbe ... t suechi gaht wiiter ich glaub das isch es fascht unmöglichs projekt bi eus :/ mir sind beid sooooo heikel, machets eus selber uuuh schwer ! voll blöd eigentlich ! janu ... und bi dier gahts däfür scho ganz bald los :) mega ufregend! wünsch eu no en guete endspurt und es guets acho i euem neue dihei

sonne und snet, schön händer so en super erschte arbetstag gha !! chan mer vorstelle dass so en tag wüki guet tuet, so hät mer die perfekt abwechslig und freud mer sich au wieder zrug zum würmli z cho (oder bi dä sonne, zu dä zwei würmlis hihi) und dänn dä rescht vo dä wuche mit ihne z gnüsse <3 wie gahts eune chline schätzelis dänn so? sind sicher scho uh gwachse

elea, hammer schlaft dä evan scho dure und bisch sicher froh isch din ma wieder go schaffe

das mitem schlafe isch wüki so chli es ufä und abe findi ... bi eus au, gits phasene die sind suuuuper und dänn wieder nächt wo dä luis immer und immer wieder verwachet :( isch aber au en arme (zahne) ABER das alles gaht au wieder verbi ;) sini erschte 4 zähnli sind scho duss, so süess ... aber es folget ja no wiiteri chch

17.03.15 12:37
sonne13 

Snet, sie hatten eine phase wo sie durchgeschlafen haben, das ist aber seit bald zwei monaten wieder vorbei... Jetzt brauchen sie nachts oft den nuggi und eine mahlzeit. Multipliziert mit 2 ergibt das 10-20x aufstehen pro nacht, das find ich ganz schön anstrengend

Aber wie d lilly schriibt, das sind eifach phase (wo hoffentli wieder verbii göhnd). De beide gohts aber sowiit guet und sie mached viel freud! Vo zähndli gseht me no nüd aber so wie die sabbered und a de finger chaued gohts nümm lang.

S breilithema hend mer vertagt, ha de iidruck gha die chlii vertreids ned... Gässe hätted sie aber schön...

Ou dandi, gueti besserig! Das züüg isch hartnäckig! Hoffe wirsch es bald los! Lilly, euch natürli au gueti besserig!!! Sodeli, do sind zwe fraue gar ned zfriede - ab veruse

Zuletzt bearbeitet am 17.03.15 12:38

17.03.15 14:39
himbeer 

oh da isch ja wieder chli öpis los! allne chranke und müede wünschi gueti besserig und gueti erholig :-)

ja mir werded das weekend wieder dihei mit chischte packe verbringe, aber ich hoff natürli glich dass s wetter schön isch, me chunnts ja glich mit über. zügeltermin isch dunnstig inere wuche, am tag druf isch denn wohnigsabgab. d schlüssel vo de neue wohnig gits aber scho am nächste mäntig, denn chönd mer scho mal in ruhe de tüüfchüehlerinhalt zügle, hahaha. und de chüehlschrank, ich ha nämli entschiede das mer denn bis zum zügeltag nur no uswärts essed oder pizza bstelled, denn chönd mer nämli au die komplett chuchi scho ipacke ;-)

ich verstah das guet mit de höche asprüch, lilly. eusi neu wohnig isch fast perfekt, leider müend mer uf e grossi terrasse verzichte wo mer jetz gha händ, ganzi 40qm sinds gsi. aber schlussendlich mached mer det abstrich und ich hoff ja, das mer denn entschädiged werded miteme garte sobald denn euses huus au mal fertig isch. mir händ aber en ziithorizont vo guet 5 jahr, so lang muesses die loggia denn tue. jänu, müend mer halt eifach meh veruse wenns schön isch.

17.03.15 18:16
Emma13 

Hallo mitenand

Schön lauft da wieder chli öpis

Allne chränkelnde wünschi ä gueti Besserig, scho hartnäckig die Verchältige das Jahr, ich hoffe mir (oder zumindest de chli) blibet verschont!

Ouuu dandi so lässigcdases langsam losgaht, mega spannends Projekt, ganz viel Freud wünschi eu debi! Und dir Himpi es guets Zügle.. ich liebe irichte aber zügle wetti nöd bald, eusi Wohnug isch wunderschön und ich hasse Chiste packe druuum hoffi dass mär no lang chönd da blibe ihihi

Allne Mamis aach isch das herrlich mit de Kids dusse, mir sind hüt au wieder ä grooosi Rundi spatziert und ich han mir sogar es Glacé gönnt mitem Brei gahts super vorwärts, hüt het er en Öpfel und e Birre verputzt :) gnüssets wiiterhin!

17.03.15 18:33
snet 

Guten Abend Miteinander!

@dandi: Habe das Foto auf FB auch gesehen, ihr habt auf jeden Fall mächtig stolz ausgesehen Ich wünsche dir ganz gute Besserung! Bei uns zuhause war die Grippe schon durch - uns alle 3 hat es erwischt. Und ich wünsche dir natürlich ganz viel Freude beim Spatenstich!

@Lilly: Das kann ich wirklich sehr gut verstehen, dass man nur in eine Wohnung ziehen will, die sämtliche Muss-Kriterien erfüllt. Also ich würde auch nicht viel Geld für eine Wohnung zahlen, die mich nicht überzeugt.

Gestern zu arbeiten hat schon Spass gemacht! Nur habe ich heute wieder E-mails mit saudummen Fragen bekommen. Da frag ich mich wirklich manchmal ob andere nicht ein bisschen überlegen können.

Meinem Kleinen geht es tiptop, er wächst und gedeiht. Wir hatten die letzten 10 Wochen super Schlafphasen, er hat jeweils von 22 bis 8 Uhr gepennt.

Wir überlegen uns bald die Umstellung auf Brei, aber er zeigt eigentlich noch gar kein wirkliches Interesse an Essen, also lassen wir es sicherlich noch ein Weilchen so.

@sonne: Schlafen die beiden denn im eigenen Zimmer? Stelle ich mir schon noch anstrengend vor, ständig aufstehen zu müssen in der Nacht, aber es kommen sicherlich bald schon wieder entspanntere Zeiten!

@me: Wir waren heute auch auf einer ausgedehnten Spaziertour. So schön! Nur müsste ich jetzt noch staubsaugen und das gurkt mich ein wenig an

17.03.15 19:01
dandi78 

oh schön, hüt esch direkt chli öppis los gse do inne

elea, hi hi jetz hesch nur no eis baby dehei. so guet, ha schön müesse lache wenn der evan dure tag rambazamba macht und derfür i der nacht schloft, het das natürlich au si vorteil. so chasch du dich au guet erhole und besch de am nöchschte tag erholt und usgschlofe. het er de so viel temperament?

lilly, das duet mir leid dass der luis jetz au no chrank esch. aber das esch doch meistens so, dass me sich unterenander gägesitig asteckt. be eus het au zerscht mi ma chli chränkelet und jetz han egs.
suechet dir de scho lang e neui wohnig? aso eg würd au nid fürne wohnig vöu gäld zahle, wenn si nid würklech passt. wenn me de scho vöu zahlt, muess es scho stimme. e hoffe für euch, das dir bald e tolli wohnig wärdet finde.

sonne, wow, 10-20x pro nacht ufstoh . das esch würklech krass. hut ab, dass du überhaupt no zum schlofe chunsch. heit dir eigentlich scho witeri plän für euche umbau?

emma. schön vo dir öppis zghöre. ohhh e glace, be grad chli niidisch . du hesch doch e schwächi für glace gäu?

snet, wir sind wirklich sehr stolz. war mir gar nicht bewusst, dass das auf dem foto so gut ersichtlich ist . wie läufts eigentlich mit dem abnehmen? kommst du nun besser vorwärts, bzw. hast du etwas geändert?

eg ha hüt der ganz tag nur fernseh gluegt und be immer no dra. ha e neui sendig uf vox entdeckt, die heisst schrankalarm. zwei styliste chöme zu öpperem hei und döi der schrank sozsäge entrümple. zuedem stelle si drei neui outfits zäme mit sache wome scho het und neue sache. mega cool, das würdi au gärn mou mache
danke übrigens aune für die guete besserigswünsch

1 .. 1796 .. 3589 3590 3591 3592 3593 .. 3675 .. 3757
schnell   einfach   natürlich   bearbeitet   Kollegin   schaffe   gspannt   vorallem   langsam   richtig   Zeremonie   Hochzit   natürli   wirklich   himbeer   Problem   eigentli   eigentlich   Zuletzt   irgendwie