| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1796 .. 3590 3591 3592 3593 3594 .. 3676 .. 3757
18.03.15 09:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh dandi, schrankalarm tönt lässig! uf tlc chunnt amigs au öpis ähnlichs. ich würd also au sofort mal mitmache. aber ich ha sowieso erst kürzlich usgmistet und halte mich jetz nochli zrugg demit ich denn es paar tolli summersache cha chaufe. ich ha erst am weekend no es bruutjungferechleid kauft für d hochzit vo minere schwö, das isch au keis schnäppli gsi, haha. und mir sind im april ja no es paar täg in NY woni sicher au no s einte oder ander wird shoppe denn. ich beherrsch mi also no.

ich ha gester scho mal mini schueh ipackt und es sind also 3 kompletti zügelschichte, das dörfi au niemerem säge... hahaha. und glace hani au gässe, natürlich nur usem grund das de tüüfchüehler endlich leer wird :D

18.03.15 09:22
elea 

Re: Bräute 2013

Guete morge zemme

es esch weniger temparament wo de chlii het, sonder meh es mega bedörfniss nach ufmerksamkeit :) es chont ner bez vor as wet er d nacht nohole ;)
Aber dor da, dass er meistens so guet schloft hani gnueg energie. So sache wie douche gönd eifach gar ned de tag dor. Aber ebe i be trotzdem sehr happy well er am obe so easy ischloft ond ide regel nor einisch chont gege morge ine.

Ui dandi die serie kenni gar ned. Muss mol luege, tönt of all fell cool :D

I be neu total söchtig nach "dexter". Be soscht gar ned de krimi fan aber die serie fendi mega cool!

Sonne i denke so oft a de, dass du alls dopplet hesch. Dopplet füeterle, dopplet wendle wechsle usw. Du besch mini Heldin em fall

Ui himbi demfall besch voll em zügel entspurt? Cool, da heisst aber au dass es gli denn dorre esch ond de chasch di neu wohnig irechte und mache. Das esch doch emmer a coolste dra ;)

Lily, i fende emmer wenn me ned onbedengt sofort zögle muess, de döf me rueg bez of di perfekt wonig warte. Ebe vorallem wenn si denn do meh choschtet as di jezig. S geld muss eims schliesslech wert si.
womer vode alte wohnig i die jetztig zöglet send hemmer of ei chlapf 800.- meh mieti zahlt aber es eschs eus total wert gsi!

Snet, i ha scho oft ghört dass di chliine eim zeiget wenn si ready send för breili. Aso so stell i mers emo vor. Ond so lang de chlii happy esch met sinere melch ond er emmer schön zuenemmt esch doch alles tiptop :)

Emma, ja die lange spaziergäng sends schönste öberhaupt :)
scho wahnsenn was alles i die chliine büchli ine passt :D

18.03.15 11:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich tue jetz unter de wuche jede abig es paar chischte packe und am weekend mached mer denn de rest. am mäntig chani scho de schlüssel go hole und denn werded mer a de äbige uf eigeni fuust au scho es paar sache zügle wie d homecinema-alag und de inhalt vom tüüfchüehler, denn isch das schomal gmacht. ichwott denn au all zimmer scho guet aschribe und evtl plän uslegge wo welli grosse möbel anechömed, denn cha zügelfirma die sache scho am richtige ort abstelle.

hihi ja ich freu mi au sehr ufs iirichte. nur bini denn s erste weekend scho elei dihei will min maa e städtereis macht. aber denn hani chli freii hand, das isch eigentlich no guet :D

18.03.15 14:02
dandi78 

Re: Bräute 2013

hi h, himbeer, das esch velich gar nid schlecht wenn s'erschte weekend grad elei besch, de chasch irechte und dekoriere wie du möchtisch
do chunt mir grad wieder e lustigi story i sinn wo mir züglet hei: mir hei jo veli sache dopplet gha, wöu mir vorhär beidi elei inere wohnig gwohnt hei. unter anderem au der esstisch mit stüehl. mir hei sini sache nid so guet gfaue wie mini natürlich . wo mir de mit mim esstisch i der neue wohnig acho si, esch bereits si tisch im wohnzimmer gstande. mini schwöschter wo bim zügle gholfe het und eg hei gfunde, dass das gar nid goht und hei churzerhand si tisch mit de stüehl ufe balkon gstöut und mine is wohnzimmer . er het das de zwar nid so cool gfunde, hets aber im friede zlieb lo si. mi esstisch stoht ömu hüt no i der wohnig

18.03.15 16:37
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi dandi, dä esch ou ned schlächt. Esch alle no doof wenn zwe hushält muesch zäme legge. Mi maa hed zum glück ned viel sache gha wo mer zäme zoge sind, esch also alles vo mir gseh und noch mim gschmack aber inzwüsche hend mer au gmeinsams aagschafft und eus gfallt immer s gliiche. Die sändig tönt cool, das wörd mer au no gfalle! Mi schrank isch irgendwie sehr voll aber ich ha grad en phase wo mi ned vo dem züg cha trenne, au wenn ech das züg scho ewig nümm agleid ha...

Jö elea, danke es esch scho sehr intensiv mit de beide, aber mir hends guet und ich wirde immer glassner. Und ech ha feschtgstellt, dä tag schaffe isch e sääge wie ferie

Mir hend übrigens taufi gha letscht wucheänd, es esch sehr schön gsii! Die beide hends super gmacht und nüd brüelet,,obwohl dä pater die zwei grad chli tränkt hed Bald sind die beide halb jährig, ziit rast!!!

Sodeli, wünsche allne e schöne fyrobe wo hend und der himbeer guet pack

18.03.15 17:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir sind vor ewige ziite zämezügled und beid vo dihei us zäme i die erst wohnig. da min maa det aber scho verdient hät und ich nöd hät er die meiste möbel kauft. mittlerwiile händ mer aber scho vieles wieder ersetzt, soviel isch nüm übrig vo de erste wohnig. zum glück passed aber all eusi möbel wunderbar i die neu wohnig (also vom platz und au vom design her) und mir wänd au nüt me grosses aschaffe, da mer ja denn ines paar jahr hoffenltich au i euses huus chönd zieh und denn wirds sicher s eint oder ander neus geh. bis denn wird aber gspart ;-)

aaahaha jetz hani min maa no chöne dezue überrede am abig rasch id ikea zgah. mir bruched no es paar zügelschachtle und es stuck stoff woni gseh ha. mir händ ebe sones selbergmachts ruggeteil bim bett und ich würd d glegeheit gern nutze zum das neu bezieh. und sie händ en tolle schwarz-wiss gstreifte stoff hani gseh. gseht sicher super us ;-)

20.03.15 11:12
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@dandi: Hey, morgen ist es so weit und der Spatenstich fängt an! Ja, ich habe nun 3kg abgenommen. Habe wesentlich mehr gegessen und nochmals mehr Sport getrieben. Ich finde die Figur momentan nicht so schlecht, will aber trotzdem noch etwa 7kg abnehmen. Ob ich das schaffe steht in den Sternen

@elea: Dexter habe ich auch schon geschaut und finde ich gut, aber es läuft immer so spät abends. Weisst du eigentlich wie man Brei macht? Weiss noch gar nicht ob ich es selbst koche oder kaufe.

@himpi: Kauft ihr eigentlich auch neue Möbel? Wir haben uns ja nur einen neuen Sessel und ein Regal zugelegt. Wann genau ist der Zügeltag?

@Einrichtung: Also mein Mann hatte eine unmögliche Einrichtung! Er nannte es "Fluchtgut" zusammengesuchte Möbel, die seine Mutter bei der Scheidung anno XY mitnahm. Das habe ich alles weggeschmissen und stattdessen meine Einrichtung mitgebracht

@me: Ach, ich bin immer noch auf der Suche nach Kita-Plätzen. Mittlerweile steht der Kleine auf der Warteliste von 3 verschiedenen Kita's. Bei einer Einrichtung sind noch 60 weitere Kinder vor ihm Ich glaube das einfach nicht, dass das so schwierig ist. Ich überlege jetzt ob ich ihn noch bei weiteren Kita's anmelden soll.

Ahja, diese Woche ist plötzlich eine Leiste von unserem Bett gebrochen (2006 gekauft) und dann habe ich dem Händler angerufen und der hat am gleichen Tag noch einen Schreiner vorbeigeschickt und der hat das repariert. Vollkommen kostenlos, das nenne ich Service!

20.03.15 11:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

ja das mit dä wohnig isch glaubs e mission impossible he nei !!! elea, mir wäret au bereit meh z zahle, sofern wüki alles passt ! hät aber nie dänkt das es so schwer isch :/ und vorallem das min ma und ich beid so extrem heikel sind :( machts natürli nöd eifacher ... aber en funke hoffnig hani no klappet scho mal no!

super snet das es scho 3kg sind! die reschtliche wirsch bestimmt au no los ;)

weg dä breili, also ICH hans bim luis so gmacht dasi die erschte 3 täg nur rüebli gäh han, dänn mal bitz herdöpfel däzue ta :) es zweits gmües usw. ... also schlussentlich sinds immer herdöpfeli und max 3 versch. gmües und wenner dänn bitz grösser isch chamer fleisch däzue tue, ei etc. ... han vo dä müettereberatig so e lischte becho und mich bitz nach däre grichtet ... isch no hilfriich :)
dä luis hät jetzt grad gesse, hüt häts süesskartoffle, zucchetti, fenchel, rüebli und poulet gäh hättem gscmöckt jetzt bin ich dra mit esse
wünsch eu allne en guete und en schöne namittag ! :-*

20.03.15 16:10
elea 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

TGIF
Super laufts der so guet met abneh snet! I ha vorher grad s "go" vo minere fa bechi zom sport mache ond freu mi brutal druf morn zom erste mol weder go jogge. Wer mer auä d seele usem liib chotze aber egal

Ha gseh vo Avent gehts e coole mixer zom brei mache. Wos gmües chochet ond de grad no püriert. Bruche tät mes auä ned aber trotzdem cool ;)

jo da met dene kita plätz ewch wahnsenn. regge mi emmer uf wenni ghöre das sig ned wechtig oder vo denne heigs gnue. Nei hets ebe ned.... :/

Lily, mer send genau glich und zahlet au me för en wohnig wo deför perfekt esch... Ond zögle esch sone schiss riise büetz... I be zfuhl zom ine wohnig zgo nome för 2 oder 3 johr... :) aber ebe, i hasse packe... :)

Wönsche euch allne es woooooonderschöns wochenend!

23.03.15 13:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu mitenand! ich hoff all händ es schöns weekend gha? eusi wohnig hät sich definitiv ines labyrinth us zügelchischte verwandlet... de schlüssel hani au scho abgholt! jetz gilts langsam ernst!

@snet: am donnerstag wird gezügelt. wir kaufen einen neuen kleiderschrank, da unser alter sehr gross ist und in der neuen wohnung schlecht platz findet. wir haben bereits einen ausgesucht, war ein super deal: ein ausstellungsstück, top qualität, 50% reduziert! dann gibts noch ein tagesbett fürs büro/gästezimmer, das ist auch schon bestellt. und dann fehlt uns noch die komplette balkoneinrichtung. aber ich habe gesehen, dass diese woche aktion bei interio ist für gartenstühle, 3 für 4. vielleicht finden wir da grad was, wäre ideal. und was ich mir sicher nicht verkneife, ist das shoppen von kleinigkeiten ;-)

@elea: vo dem avent-dings hät mer grad e fründin letzt wuche verzellt, sie hät das au bstellt. tönt uf jede fall sehr praktisch!

 1 .. 1796 .. 3590 3591 3592 3593 3594 .. 3676 .. 3757
einfach   wirklich   eigentli   Hochzit   vorallem   Problem   natürlich   langsam   bearbeitet   Zeremonie   himbeer   schaffe   richtig   Kollegin   natürli   irgendwie   gspannt   Zuletzt   eigentlich   schnell