| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1797 .. 3591 3592 3593 3594 3595 .. 3676 .. 3757
23.03.15 15:45
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

ich bin wieder zrugg vo de Ferie, es isch mega traumhaft schön gsi. Jetzt sind mini Batterie wieder ufglade bis zu de nächste Ferie im Juni

Hei Himbeer: viel Spass bim ihrichte und gueti Nerve fürs Zügle. Bald gahts los, das isch jetzt na cheibe schnell gange.

So, ich muss jetzt nachli Wäsche und glätte, au nach nur einer Wuche Ferie gits immer so viel Dreckwösch

Liebi Sunnigi Grüessli
LucyLu

23.03.15 16:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou willkomme lucy! eui bilder händ ja würkli fantastisch usgseh, maledive sind eifach traumhaft ich chönnt also au wieder mal ferie am strand bruche...

23.03.15 18:13
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Willkomme zrugg Lucy, freut mi das ihr schöni Ferie gah hend, ich freumi au scho riesig uf eusi Wuche im Mai

elea ich han das Grät vo avent und würs niemeh hergeh, bruches 2x am Tag und es isch sooo super praktisch und mär erspart sich uu viel Ziit

Schöne abig eu allne

24.03.15 10:35
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander!

@Lilly: Wieviel Brei (Menge) hast du denn gegeben, als ihr damit gestartet seid? Meine Schwägerin hat noch so eine Breimaschine, die aufs Mal 40 Portionen machen kann (wahrscheinlich das Gerät von dem ihr redet) und die werden wir uns sonst gerne ausleihen.

Das mit der Wohnung verstehe ich, sie muss wirklich perfekt sein. Sonst würde ich auch den Aufwand mit dem Zügeln nicht auf mich nehmen.

Und bei dir, gibt es schon News? Seid ihr schon zu viert?

@elea: Wie war das erste Mal joggen? Warst du überhaupt

Ich war gestern noch 2h Badminton spielen und heute Morgen habe ich wieder Zumba gemacht

@himpi: Da habt ihr aber mit dem Schrank ein riesen Schnäppchen gemacht! Wieso braucht ihr denn noch eine Balkoneinrichtung, ihr hattet ja eine Terrasse? Ich kaufe solche homogenen Artikel wie Balkonmöbel eigentlich nur noch Occasion, die gehen sonst nämlich ziemlich ins Geld. Letztes Wochenende hat mir meine Mutter ihren Gartentisch gegeben und ihr Freund seine Stühle. Dazu habe ich ein schönes blau-weiss kariertes Wachstuch gekauft und jetzt sieht das sehr fröhlich aus!

@LucyLu: Schön, dass ihr eure Ferien so geniessen konntet. Ich hoffe ja, dass ihr ein wenig braun zurück gekommen seid? Ich hoffe, dass wir im Mai/Juni mal für ein Wochenende wegkönnen, vielleicht ja nach Berlin?

@Emma: Wie sieht eigentlich bei der der Stand der Dinge aus? Möchtest du zurück arbeiten gehen oder lieber noch ein wenig zuhause bleiben?

24.03.15 12:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo snet

am afang nur so es paar löffeli rüebli zum mal luege wienner druf reagiert hät und dänn immer zuegshöppelet ... und das dänn vorzue gsteigeret bis es e shoppe mahlziit ersetzt hät! möchtsch du dämfall gli mal mit brei afange?

ich han jetzt so en dampfgarer und mixer bstellt danke emma chch :-*

haha also ufpasse tüemer nüm :) CHÖND also jederziit sowiit si ... mal luege !?
nachem zweite sind min ma und ich aber sicher das mer keis wiiters chind wend, zwei langet eus :)) und wenns no nöch wäret, dänn erscht recht ussert mir chömet dänn mit mitti 30gi uf eimal wieder meeegaaaaaaa luscht über es baby z ha hihi sag niemals nie, aber im moment findemer beid das mer mit 2 meh als glücklich wäret!
und ihr bliebet bim marlon? du häsch doch mal gseit das nur 1 chind möchtisch, gäll?

ich han jetzt au wieder fliessig agfange go schwümme gah, probier mindeschtens 1x i dä wuche z gah, besser wäret zwei mal ... und im mai gaht scho wieder s freibad uf, uf das freu ich mich scho meeegaaaa ! dä luis wird bestimmt au uh freud ha, mer sind ja scho im zweite babyschwümme kurs mitem und er hät immer en riese plausch :)) so herzig!!

himbeer, so super händer so es guets schnäppli mit dem schrank chöne mache ... wünsch eu en guete start i euem neue dihei !

lucylu, han t fötelis au gseh, en traum!!!! eifach nur schön und wo gahts dänn im juni hi? ;)
mir gönd im juni au entlich wieder mal as meer, die erschte ferie z dritte <3 nach mallorca ... und im juli no nach kalabrie und sizilie (min ma chund vo kalabrie und ich vo sizilie) + hämer z sizilie no es hochziit uf das freu mi scho mega!!! bi no nie im usland ame hz gsi ...

24.03.15 13:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah was lilly, chönnts demfall sii dass sich scho bald es gschwüsterti uf de weg macht? das sind ja news :D

@snet: die terrasse war irgendwie auch das problem. wir hatten 40qm und haben dementsprechend grosse möbel drauf gehabt, so war etwa unser tisch 220cm lang. das passt jetzt nicht mehr. wir haben den tisch drum unserem nachbarn überlassen und brauchen jetzt was kleineres. aber ich hab schon ein gutes angebot gesehen.

wir haben gestern die ersten kisten in die neue wohnung gebracht und ausgepackt, die vorfreude steigt langsam!

24.03.15 18:24
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Ich bin mir eben mit dem Brei noch unsicher. Wir geben eben immer noch 5 Schoppenmahlzeiten, möchten aber den letzten Schoppen bald mal abbauen... Ist irgendwie noch schwierig, weil der jetzige Rhythmus so gut funktioniert. Deshalb habe ich mir gedacht, dass wenn wir mit Brei starten nur noch 4 Mahlzeiten machen oder wie handhabt ihr das?

Dann drücke ich dir die Daumen, dass es bald einschlägt! Hattest du das letzte Mal nicht noch etwas Probleme mit deinem Hormonhaushalt? Wie steht es damit?

Ich bin mir nicht mehr so sicher, dass wir nur ein Kind haben werden. Der Kleine ist halt schon sehr toll. Andererseits möchte ich nicht gleich ein zweites haben, ich bin ja sowieso noch jung. Mein Mann hätte gerne sofort ein weiteres Kind, aber dafür fühle ich mich nicht bereit.

Momentan verhüten wir mit NFP, es stimmt gerade so für uns, vor allem ist es toll, dass ich keine Hormone nehme.

So toll, dass euch beiden das Schwimmen so gut gefällt! Bei mir läuft es endlich auch gut. Habe nun 3.5kg abgenommen! und ich hoffe auf noch weitere 7kg.

@himpi: Unser Tisch ist auch 2.20m lang. Was benötigst du denn noch alles für den Balkon? Wir haben noch ein kleines Tischchen, auf dem will ich einen Kräutergarten anlegen. Ich muss noch das Tischtuch etwas kürzen an den Enden, weil der Tisch abgerundet ist.

@me: Das habe ich euch ja noch gar nicht erzählt - der Kleine hat sich gestern das erste Mal vom Bauch auf den Rücken gedreht!

24.03.15 20:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Snet wir sind auch bei 5 Mahlzeiten, warum möchtest du den letzten Schoppen weglassen? Ich habe mit dem Brei die Stillmahlzeiten ersetzt aber nicht weggelassen, das heisst, ich stille noch morgens und abends, am Mittag und am Nachmittag gibt es Brei und am späten Abend den Abend-Schoppen, so funktioniert es tiptop

Zu deiner Frage, im Moment kann ich mir gar nicht vorstellen wieder arbeiten zu gehen, ich geniesse es gerade sehr mit meinem Kleinen zuhause. Sobald er mobiler wird, werde ich sicherlich wieder etwas suchen aber jetzt stimmt es so Arbeitest du wieder?

ihihi gratuliere zur ersten Drehung jetzt geht's los, gäll Lilly?

Am Wochenende wird unser Kleiner getauft, freue mich sehr, habe ihm ein super cooles Outfit zusammengestellt und im Mai gehen wir das erste Mal als kleine Familie nach Spanien in die Ferien... eeendlich wieder Strand und Sonne LucyLu hesch mi grad chli nidisch gmacht! :)

Guets zügle Himpi!

Oooh Lilly, du machsches aber spannend... wird de Ustusch mit dir i minere nöchste Schwangerschaft vermisse hoffe fest dases ganz bald klappet! :*

24.03.15 21:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

betreffend brei snet, also ich han eifach am mittag agfange gäh, am afang nur es paar löffeli und mit rüebli agfange, dänn vo dä mengi und au vo dä zuetate her immer meh däzue gäh, bis es en ganze shoppe ersetzt hät (mer seit ja 1 mahlziit = 150 - 300gr) womer das dänn gha händ hämer agfange dä namittags shoppe z ersetze und dänn no dä abig ;) also bi eus gseht eso so: am morge en shoppe, mittag, namittag und frühe abig brei und uf t nacht wieder en shoppe ... amig chumi aber au nur uf 2x brei, also mittag und namittag, je nachdem wie sich dä tag so entwicklet hät, ich pass mich da immer individuell a :) und dä morge + abig shoppe natürlich immer :))

hihi hanis grad bitz spannend gmacht mit eusne plän :o) mal luege ... ich wird eu uf jedefall brichte chch

betreffend dä hormon snet: mini fa hät mer ja vor jahre gseit dasi däs problem mit dä hormon han :/ nur han ichs nie gmerkt willi ja t pille gnoh han! han aber gwüsst das wenn ich si absetze wird kein normale zyklus ha wird, sprich au nöd merke wenni dä eisprung han und ob überhaupt etc., ABER wie sich ja usegstellt hät bini trotz fehlendem zyklus nach 2 mönet scho schwanger gsi mitem luis muess also gaaaaaaaar nüd heisse! und wenns jetzt mitem zweite au wieder so schnell wird gah, dänn erscht recht nöd bin selber uh gspannt und mach mer aber überhaupt kein druck, dä luis isch ja no chli, wär schön, aber pressiert überhaupt nöd !

süess dass sich eue chli s erscht mal allei dreiht hät :) wie t emma scho gschriebe hät: jetzt gahts rund viel spass

oh ja emma, das wirdi dänn au vermisse, schön gsi hani dich während dä erschte ss gha und hämer eus immer chöne so schön ustusche

25.03.15 08:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lilly: so isches natürli am schönste, wenn no kei druck häsch und eifach mal chasch luege, was passiert. und ja, ihr händ bim erste mal ja au scho glück gha, warum sötts nöd es zweits mal genau so klappe, hihi

@emma: schön vo dir z ghöre, es tönt au sehr harmonisch bi eu. und danke für zügelwünsch, ich schaff jetz hüt no und ab morn gilts ernst. mir händ scho es paar sache selber i die neu wohnig bracht und ich glaub mir sind ufeme guete weg, aber es isch halt immer en chrampf ;-)

@snet: unser tisch war eben nicht nur lang, sondern auch ziemlich klobig, da aus polyrattan und auch die dazugehörigen stühle waren ziemlich massiv. das braucht auf unserem neuen balkon einfach zuviel platz. was noch draufkommt ist ein ziemlich grosser grill (mein mann halt, der ernährer :D) und dann mag ich ein paar pflanzenkistchen für kräuter o.ä. noch aufstellen, die werden aber sicher nicht so viel platz brauchen. und sowas hätte ich halt gern, aber ich denke, dazu reicht der platz definitiv nicht:

http://www.interio.ch/de/promotionen/som...ora/pp.13126600

 1 .. 1797 .. 3591 3592 3593 3594 3595 .. 3676 .. 3757
schaffe   schnell   himbeer   gspannt   natürlich   eigentli   Problem   Kollegin   Hochzit   Zeremonie   bearbeitet   irgendwie   natürli   einfach   langsam   vorallem   eigentlich   richtig   Zuletzt   wirklich