| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1797 .. 3592 3593 3594 3595 3596 .. 3677 .. 3757
25.03.15 10:01
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Emma: Ich dachte, dass man die Kleinen "früher" ins Bett schicken muss. Lilly hat geschrieben, dass Luis ja etwa um 19 Uhr ins Bett geht... Und da der Kleine erst etwa um 8 Uhr morgens aufwacht, verteilen wir die Schoppenmahlzeiten bis 22 Uhr abends. Ich dachte nur, dass sich das einfach ein wenig zu lange hinzieht.

Du stillst also immer noch? Chapeau!

Ich habe letzte Woche wieder angefangen zu arbeiten, aber nur 1 Tag pro Woche. Wenn er jährig ist, möchte ich gerne wieder 3 Tage arbeiten gehen. Mein Mann reduziert dann auch und so bräuchten wir noch 2 Tage Fremdbetreuung.

Das klingt ja toll mit Spanien. Wie reist ihr dort hin? Und wie macht ihr denn das mit dem ganzen Babykram? Windeln, Brei, etc.?

Toll, dass der Kleine am Wochenende getauft wird. Ich bin gespannt auf die Fotos.

@lilly: Danke für die Erklärung mit dem Brei! Ich glaube auch, dass ich mittags mit dem Brei anfange.

Hattest du denn seit der Geburt einen Zyklus? Ich hatte sogar schon 2 und der letzte Zyklus war sogar nur noch 30 Tage, es pendelt sich also alles ein! Ich geniesse das Nicht-Schwanger-sein. Am Sa gehe ich in den Ausgang und freue mich schon darauf.

@himpi: Also die Balkonkisten könntest du theoretisch ja auch am Geländer befestigen, dann nimmt das nicht Platz weg. Das Möbelstück ist ja mega toll, aber ich glaube wirklich nicht, dass das zusammen mit Tisch und grossem Grill noch drauf passt. Vor allem benötigt es ja auch noch einen kleinen Radius zum Schaukeln.

25.03.15 13:45
elea 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

Mega interessant was ehr do schribet wegem Brei! Muss mer das denn merke!
Be jez fang am öberlegge winis metem stille sell mache weni i 2mt weder 3täg gang go schaffe....

snet, vell spass im usgang ;)
Ond jo be gester zom erste mol go jogge :)

Zuletzt bearbeitet am 25.03.15 14:11

25.03.15 13:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: ja eben, ich muss mich an die etwas beschränkteren platzverhältnisse noch gewöhnen ;-) mit kleinerem tisch gewinnen wir ja aber auf jeden fall etwas platz. der grill ist leider wirklich gigantisch :)))

25.03.15 14:17
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme! Isch jo en richtige "huusfrauetalk" hütt mini zwei luusmeitli sind am pfüüsele, halleluja! Ha bishär immer nochem mittag en laaange spaziergang gmacht wo sie en mittagsschlof gmacht hend, jetzt isch chli grüsligs wätter und ich ha mol welle probiere ob sie deheim au pfuused. Noch chli startschwierigkeite heds jetzt klappt. Be mer gar ned gwöhnt am tag ziit für mech z ha jetzt hani putzt, gwäsche usw... Brei isch be eus au es thema, mir hends mit 5mt mol probiert, die chlii heds irgendwie ned so vertreit und ich ha gseid ich warti bis sie 6mt sind. Das wärdeds morn und geschter hani wieder en versuech gwogt - s gliiche theater wie letscht mol. Kei ahnig was de zwärg hed, am aafang gohts guet und denn plötzli nur no gebrüll... Jenu, das mol bliibi draa sodeli, wenn man vom teufel spricht - de zwärg rüeft macheds guet!

Zuletzt bearbeitet am 25.03.15 14:20

30.03.15 10:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mädels!
zügle isch super gange, mir sind scho fast wieder komplett igrichtet! jetz gits no s einte oder ander chline z erledige und uf de gmeind müend mer eus no amelde, aber es isch alles funktional. sogar balkonmöbel händ mer scho gholt, es isch super ;-)

30.03.15 11:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

wow himbeer, das tönt ja super daser scho alles züglet händ und sowiit au scho igrichtet sind, hammer :) händer eigentlich e zügel und putzfirma organisiert? muesch mer dänn mal no die kontaktdate duregäh ;) (sofern ihr dämit zfriede gsi sind hihi)

läck isch das hüt es grusigs wetter :/ sind vorher schnell go poschte und genau dänn häts natürli wie nüd abegleert + dä schirm womer fascht dävo gfloge isch :p aber jetzt simer wieder zrug im trochne und warme... dä luis trüllt sich grad i dä ganz stuube umenand mittlerwilä zieht er sich au scho selber vorwerts, wie so es würmli chchchch sooo herzig! gsehns jetzt scho (zieht sich au scho überall ufe) gaht nüm lang !!!!

snet, das weg dä schlafensziit chamer nöd so verallgemeinere ... dä luis isch ebe scho recht en früheschlöfer, er chan eifach uh schlecht länger als 7ni wach bliebe und drum isch das bi eus scho so igspielt mit dä ziit! au wenns mal bitz spöter wird am abig (8ti, 9ni) schlafter am morge glich nie länger als 8ti (hööööchschtens halbi 9ni) und drum hämers so si lah und tüenden amig am 7ni is bett und bi eus jetzt klappet das wüki guet! so hämer au nie es theater am samschtig ischer au ganz en liebe gsi, simer am abig im reschti ame geburi gsi (uf di halbi 7ni) und er hät dänn am 7ni gesse + churz dru abegschlafe, bis mer hei sind (ca. halbi 11i) so isch scho uuuh agnehm :) aber natürlich gits au usnahme

30.03.15 13:48
sonne13 

Re: Bräute 2013

Wow himbeer, so cool! Alles scho fertig, inkl. Balkonmöbel!!! Wow, do hend ihr aber schön gschaffet! Ganz viel freud i de neue wohnig und es guets iiläbe wünsch ech euch!

Snet, betreffend 1 mahlzeit weniger: wenn marlon es schafft, die gesamtmenge verteilt auf vier portionen zu trinken statt fünf, dann sollte es gehen mit umstellen auf weniger mahlzeiten. Einfach eine mahlzeit weglassen geht wohl kaum, er braucht es ja. Wenn er die grosse menge schafft dann werden wohl die pausen zwischen den mahlzeiten grösser und es verteilt sich dann anderst über den tag...

30.03.15 14:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

danke vielmal! ja es isch chli en chrampf gsi aber defür chanis jetz gnüsse. ich hasse nüt meh als so zwüsche chischte z läbe. a de ostere isch min maa no 3 täg weg und ich wird denn de cheller wahrschinli no ufruume, denn sind mer fertig! natürli bruchts denn no es paar chlini sächeli wie lämpli ufem balkon, chrütli und so, aber das macht ja spass zum das bsorge. muessi denn au mal elei mache, mit mim cha mer eifach nöd lädele

30.03.15 16:22
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Miteinander

So, ich bin auch wieder zuhause angelangt. Da das Wetter heute super doof war, habe ich beschlossen mit dem Kleinen im Ikea "spazieren" zu gehen Der ÖV fährt gleich zum Einrichtungshaus und ich habe so gut wie gar nichts gefunden Eigentlich wollte ich ein paar Weingläser nachkaufen, die ich zerdeppert habe, aber die gibt es wohl nicht mehr. Genauso wie die klassischen Ikea-Gläser, einfach im 0.5l Mass. Und eine Wimpelkette habe ich eigentlich noch gesucht. Ein bisschen Gartendeko

@himpi: Schön, dass ihr die Wohnung schon so gut wie eingerichtet habt. Das klingt ja nach einem richtigen Power-Weekend.

@lilly: Habe ich das richtig verstanden, dass Luis von 7 Uhr durchschläft ohne noch einen Nachtschoppen zu bekommen, oder doch nicht? Wie kommt er dann auf die Essensmenge durch den Tag? Resp. wie gross ist ein Schoppen, den ihr ihm gebt?

@sonne: Ja, ich weiss schon, dass er immer noch die gleiche Tagesration bekommen sollte, auch wenn er nur 4 Mahlzeiten zu sich nimmt. Jedoch schafft er pro Mahlzeit keine 260ml... Oder ich müsste es nochmals versuchen. Momentan trinkt er 210ml pro Mahlzeit (x5). Ich muss mal mit der Mütterberatung über die Breikosteinführung reden, oder habt ihr das einfach so gemacht?

30.03.15 17:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou so schad snet, das nüd gfunde häsch i dä ikea ...
also hüt isch wüki uuuh grusigs wetter :/ wäh!! mir sind am morge nur go poschte und nachher dihei gsi, hämer halt bitz meh gspielt :)

genau, dä luis schlaft vo 7 - 6 (ohni esse) und am 6i chunder dänn en shoppe über + schlaft no es bitz wiiter ... ich gibem dänn wämer ufstönd nomal en shoppe, am mittag brei, am namittag brei, uf dä frühe abig amigs au nomal breili und dänn halt sin shoppe bevor er is bett gaht ... bim letschte brei am frühe abig chunds aber amig au vor dasi dä weg lahn, wenner am mittag und namittag viel gesse hät, das variert immer chli ! so hät er gnueg dä tag dur und brucht somit i dä nacht kei milch meh, verlangts au gar nüm ! pro shoppe trinkt er zwüsched 180 und 240 (isch immer chli unterschiedlich)

also bevor ich agfange han mit dä breilis hani au schnell i dä müettereberatig gfröget gha (da ich ja eher frühe dämit agfange han) und han dänn no en zettel becho wo druf gstande isch mit was afange etc., dä hani no guet gfunde ... also schade würs sicher nöd wenn mal fröge tuesch ;)

 1 .. 1797 .. 3592 3593 3594 3595 3596 .. 3677 .. 3757
gspannt   natürlich   Zeremonie   schaffe   eigentli   irgendwie   Zuletzt   langsam   himbeer   richtig   bearbeitet   natürli   eigentlich   schnell   vorallem   Problem   Kollegin   Hochzit   einfach   wirklich