Bräute 2013 |
|
1 .. 1799 .. 3595 3596 3597 3598 3599 .. 3678 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
02.04.15 16:29
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
hey valey, schön wieder mal vo dier z lesä gahts där guet? bi dier gahts au nüm lang, gäll? so schön...
himbeer !!!!!! was sind dänn das für wunderschöni news??? ich gratulier eu vo herze <3 sinder sicher überglücklich und super das es dier so guet gange isch die erschte 3 mönet, das isch viel wert ! bim luis isch mers glücklicherwies au guet gange, han aber amig au es bitz es komisches gfühl im mage gha, vo wuche 8 - 11 ca., also voooll nüd z jammere eigentlich, git da EINIGES schlimmers! jetzt chund die schön ziit :) wünsch där e wunderschöni ss aber muesch no verzelle, häsch öpis gspührt gha? oder wie isch das gange? hihi (ich weiss, bin es gwundernäsli)
mir sind grad vom grossichauf zrug cho, morn sind mim ma und mini eltere bi eus zum esse, mach es feins fisch menü mmh ... nur leider chan dä luis nonig mit esse
das mit fingerfood: ich han da voll paranoia (ok bin selber au nöd ganz putzt - cha nöd mal normal e tablette schlucke ) drum tueni glaubs au so bitz schissig bim luis, aber sötti nöd :/ er muess es au lerne und han au scho gmerkt dass sie z grössi stückli recht guet wieder ufäwürge chönd aber han glich uuuh mega reschpekt :/
snet, s wichtigscht isch dass du DÄNN afangsch wenn s gfühö häsch das eue chli sowiit isch! er isch ja no chli, also bisch sicher nöd z spat dra ... git sottig die fanget im 6te/ 7te monet a, und au das isch völlig i.o., hauptsach es stimmt für eu! bi eus isch so gsi das mer s gfühö gha händ dä luis isch schnell emal so wiit gsi und isch dänn au so gsi, häts uh guet gmacht gha ... drum, git kei ziit womer MUESS ! je nach chind ...
so schön häsch bitz dekoriert emma ich, wie a wiehnachte, eifach nüd haha voll schwach ... bi mier gsehts s ganze jahr glich us (dörf mer fascht nöd säge) aber wür gern au es bitz dekoriere, nur meischtens isch es dänn scho dure
|
|
|
|
|
07.04.15 08:53
himbeer
|
Re: Bräute 2013
danke ihr süesse, ich muess au grad grinse will ihr eu so freued
@lilly: ich ha mi endi letzt jahr ja no mit so lange zykle umegschlage und ha mi ehrlich gseit scho druf iigstellt, dasses länger gaht. aber denn häts glich praktisch e wuche später iigschlage, ich bi selber sehr überrascht gsi. ich hett det am mittwuch mini mens sölle übercho und ha am druffolgende fritig welle teste, aber denn hani i de nacht uf de mittwuch sones komisches gfühl gha und has eifach gwüsst. ich bi denn au nöd mega überrascht gsi wo de test recht klar positiv gsi isch. scho lustig wies cha gah. es paar täg später häts denn au richtig agfange mit zieh im unterliib und brüst händ agfange weh tue. und ja genau, mir isches amigs chli flau gsi, ich has gern demit vergliche wies isch wenn mer en hangover hät. das wird aber langsam besser und ich hoff, ich bi bald wieder "die alt", so guets halt gaht ;-)
hüt abig chani no mini sexy stützstrümpf go abhole, mir flüged ja i 2 wuche no a das hochzit uf NY und drum hanis jetz scho verschriebe übercho. nach de erste hochzite wo denn afang mai dure sind fanged mer denn au mal ahh mitem chinderzimmer iirichte. aber momentan gnüssed mers eifach wies isch. ich sött nur dringend wieder chli meh sport mache, am karfritig bini scho mal go schwümme woni jetz wieder regelmässig wott mache und ab morn wotti au is ss-yoga.
|
|
|
|
1 .. 1799 .. 3595 3596 3597 3598 3599 .. 3678 .. 3757
|