| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1799 .. 3596 3597 3598 3599 3600 .. 3679 .. 3757
07.04.15 11:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

so herzig himbeer :) und au wies beschriebe häsch das es innerlich scho gwüsst häsch isch es dämfall eifach so es gfühl gsi wo gha häsch? ich hans bim luis z.b. gar nöd gspührt, han au kei veränderig bemerkt (zieh im unterlieb, brüscht, schlecht, was au immer) und bin drum scho es bitz überrascht gsi wos dänn positiv gsi isch, ok, isch au 2 mönet nach absetze gsi hätti natürlich NIE dämit grechnet ... aber ab dä 9te wuche isch mer dänn au bitz hangover-style gange zum glück aber ohni erbreche ... wirsch gseh, jetzt chund die 'schön' ziit ich hans bis ca. 4 wuche vorem termin als uh schön empfunde, dänn häts langsam agfange bitz schwer werde gnüss es uf jedefall gaaanz fescht und viel spass dänn bim chinderzimmer irichte hihi ...

so cool mit dä hochziit in ny <3 möcht sooo gern au wieder mal uf new york!! staht def. no uf minere lischte :)

und i dä neu wohnig fühleter eu wohl?
mir gönd am fritig wieder eini go aluege, mal luege!! isch ja nöd die erscht haha sind scho gfühlti 100 go besichtige

schwümme isch suuuper! bin au so viel gange wienni nur han chöne, und bin überzügt das es mier i dä ss und au für t geburt sehr ghulfe hät ... gahn hüt au grad wieder chch han mer vorgnoh mind. 1x i dä wuche z gah, i däre ziit luegt dänn amigs mis mami uf dä chli, das isch scho uh viel wert!
bi ss yoga chani leider nöd mitrede

07.04.15 11:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja ich has schwümme am fritig au super gfunde und ich wird denn au grad es jahresabo mache im halle/freibad, denn chani im summer nachem schaffe amigs nochli go sünnele

ja würkli gspürt hani eigentlich au nüt bzw. erst es paar täg später, aber ich ha eifach s gfühl gha es zieht so komisch im rugge, ich bi sehr zapplig gsi im büro, das bini susch nie, und obwohl mer brüst nonig weh ta händ det hani s gfühl gha die seged irgendwie anders. und denn am abig im bett bini die halb nacht wach gsi und has eifach 100% gwüsst. mega komisch isches gsi.

ja es gaht langsam besser mit mim hangover. hüt hani defür s gfühl ich platz jetzt denn, es fühlt sich ah als hetti scho en riese buuch jetz (obwohl de nonig würkli babybuuch isch sondern meh speck, uf jede fall isch alles no schwabblig, haha) und d hose werded langsam unbequem.

ja ich bi gspannt wie NY wird, mir händ eigentlich welle go party mache und so wiiter, aber das wird wohl nüt. ich wird dasjahr also all eusi 7 hochzite "troche" müesse überstah, hahahaha. defür chani denn vilicht chli meh sightseeing mache und go lädele, uf das freu mi fast no meh!

d wohnig isch würkli super. mir sind scho ziemlich guet iigrichtet und fühled eus sehr wohl! jetzt gits natürli no da und det es paar chlineri baustelle, zb brüchtet mer endli mal vorhäng, aber es isch alles funktional und ich find d lag würkli efiach super. ich chum zfuess i 5 minute an bahnhof, migros, post und bank, es hät restaurant und take aways, schuehmacher, papeterie, fitness, nagelstudio und was mer susch no so brucht und i de badi bini au mega schnell. mir chönd sogar an flughafe laufe wenn mer id ferie wänd ;-)

Zuletzt bearbeitet am 07.04.15 11:29

07.04.15 11:31
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

@himbeer: hey wow ich gratuliere dier ganz herzlich zu dinere schwangerschaft! so schön bisch ja sogar wiiter als ich hihi :)

07.04.15 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi dankeschön! i wellere wuche bisch jetzt? bi mir fangt hüt shco die 15. ah, es gaht mega schnell irgendwie.

07.04.15 13:59
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

ja es gaht würkli u schnell. bi mier fangt hüt die 12. a :) nächscht wuche hemer de ETT, mier sind scho sooo gspannt...

07.04.15 14:08
elea 

Re: Bräute 2013

himbi, loschtig dassd seisch du hesches grad gspürt dass schwanger besch, esch mer au so gange
jo d lily het recht jez chunt di schnsti zit. s 2te trimester eschs bescht. de buch gseht me scho schön, aber shenkt glich nonid so a und all beschwerde göndweg.
ah und das wegem buch und de enge hose.... i hami schön dpof gfüelt woni scho ide 12te woche ss jeans ha müsse ha... de buch esch au emmer so doof bleiht gell

07.04.15 14:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja ich bi au mega nervös gsi vorem ETT. aber zum glück isch alles ok gsi bzw nüt uffällig und drum mached mer au nöd meh tests. ich bi ja trotz fortgschrittenem alter (im verglich zu eu junge bibeli da) immer no U35, hihihi.

ja ich bi susch nöd so die mit guetem körpergfühl, bi selber überrascht gsi. vorallem hanis würkli au nöd erwartet, aber trotzdem isches denn klar gsi. ah de buuch, ich ha s gfühl hüt platzi schier. aber ebe, das sind wahrschinli eher schoggiosterhase wo sich platz müend schaffe jetz, haha. ich gseh us wie im 8. monet hüt. die normale hose gönd aber no. ich glaub ich würds au no zuebringe, es isch eifach unagnehm so eng und ich ha jetz amigs de haargummi als verlängerig drin. ich denk aber es wird nüm allzulang gah bis ich e ss-hose bruch. ich glaub ich bsorg mer no eini bevor mer uf NY flüged, demits denn au würkli bequem isch bim sightseeing. und e ss-leggins für de flug isch sicher au nöd s dümmste.

07.04.15 15:05
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

das freut mi z ghöre das alles guet gsi isch bim ETT. mier lönd au nur d nackefalte mässe, meh tests mached mer ned.

07.04.15 15:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja die isch au für sich elei zum glück scho guet gsi, au ohni de rest vom ETT dezue, drum hani det au es guets ergebnis erwartet. jetz hani de nächst termin erst i guet eme monet, bi ja gspannt :D

07.04.15 16:59
elea 

Re: Bräute 2013

jo de cheibe ETT... esch gleb jedi mega erliechteret wenn alles guet usgseht... aber freutmi dass bi euch alles nach emne gsonde chline baby usgseht
haha, d ss-hose esch de best chauf öberhauot gsi i ha die jez no a geht nüt bequemers

ah ond no wege de stötzströpf, dasch super dass die scho hesch. ned nor zom flüge au em altag. mega müehsamm, aber es brengts so gege wasserlagerige....

 1 .. 1799 .. 3596 3597 3598 3599 3600 .. 3679 .. 3757
schnell   wirklich   langsam   eigentli   bearbeitet   himbeer   gspannt   Zeremonie   Hochzit   einfach   irgendwie   natürlich   natürli   richtig   Problem   Zuletzt   vorallem   eigentlich   Kollegin   schaffe