| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1800 .. 3597 3598 3599 3600 3601 .. 3679 .. 3757
07.04.15 17:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ah da chömet eim grad Erinnerige uf.. isch gar nonig lang her aber s isch sone schöni intensivi Ziit gsi Grad gester hend min Ma und ich über d Geburt gredt, findi uu herzig das er das so miterlebt het und jedes Detail im Chopf het und bald sind scho 7 Mönet vergange :) Freut mi sehr das alles guet usgseht und ihr e gsunds Baby erwartet, das isch s schönste Gschenk überhaupt!!!

Oh ja SS-Hose sind eifach top, hani au no es Ziitli nach de Geburt gern agah.. Ich wür vorallem zum flüge luege dass bequem unterwegs bisch Himpi, ich bin während de SS nur uf Italie gfloge und hans recht astrengend gfunde aber ich bin au scho im 7. Monet gsi und han en riese Buuch gah

08.04.15 08:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh im 7. monet (oder isches denn sogar scho afang 8.?) gahts für eus au no nach italie, aber mitem auto. da chasch wenigstens regelmässig e pinkelpause mache. für de flug id USA bini jetz ziemlich entspannt. ja d strümpf sind super, läck isch das en chrampf bis die ahäsch... aber ich tauche ja scho sit jahre, es isch ähnlich gsi wie sich inen neopren-azug zwänge, hahaha. ich lueg jetz mal wieni mit dene zschlag chume und bstell denn no s zweite paar, ha es rezept für 2 übercho.

ja ich muess definitiv mal no es paar sächeli go bsorge vor de ferie. sicher e hose aber vilicht au no eis, zwei oberteil.

09.04.15 09:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

hey himbeer, e gratuliere dir au no herzlich zur SS. hoffe für de, dass witerhin sone unkomplizierti SS hesch

09.04.15 13:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

danke dandi

wie laufts bi eu mitem huusbau? so spaaaaannend!

09.04.15 13:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

letscht wuche esch der krane gstellt worde. jetz eschs e richtigi baustell. so cool!
die wuche hei si mit de baumeisterarbeite agfange. be noni go luege wies jetz usgseht, aber hüt zobe wotti de mou verbi go. mir hei jetz es straffs programm. bis mitti mai müesse mer kuchi und badezimmer/wc usgsuecht ha und bis mitti juni alli bodebeläg. es blibt witerhin spannend

09.04.15 13:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui mega! ich stell mer das so toll vor wenn mer alles cha ussueche! aber sicher au no herusfordernd. schliesslich wotsch es ja sicher möglichst zitlos und so das am schluss glich alles zämepasst, hihi

09.04.15 14:12
dandi78 

Re: Bräute 2013

jo es esch scho no e rächti challenge. vor allem wöu mir nid i allem der glich gschmack hei und mir au immre wieder öppis anders schön finde. das machts nid eifacher
aber der parkett hei mer jo afe mou definiert. und jetz chöi mer uf dem ufbaue. es wird eh alles i de tön brun, beige, grau, anthrazit, wiss, schwarz wärde. evtl. wärde mer no so als eyecatcher e wand farbig striche. eg be do zwar nid ganz so fan dervo, aber mou luege. eg finds ebe schön, wenn alles eher schlicht ghalte esch, und me de mit farbiger deko und accessoires cha schaffe. das cha mer jederzit uswächsle wenn eim d'farb nümme gfaut

09.04.15 15:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha mir macheds au genau so, dandi. ich chauf lieber wieder mal neui deckene, bettwösch, chuchi oder es bild a de wand, das macht au viel us.

10.04.15 09:53
elea 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

Ou dandi sooo cool! S züg ussueche esch doch nebe de planigsphase s spannenste :) aber ebe esch secher u schwer aech of öpis z einige wo de ebe ni chli ziitlos set si. Aber met dene farbe widus beschribsch stellis mer mega schön vor. Ond vor enre farbige wand hani au emmer bez "angst" :D maches au wi ehr, ehner farbigi deko wome cha uswechsle :)
S parkett hender scho usgwählt? Was för eis gehts de? Ehner es hellers oder ea donklers holz?

10.04.15 10:37
dandi78 

Re: Bräute 2013

Elea, mir hei e mittelbrune bis dunkle Parkett us Eiche usgsuecht. Die einzelne Diele hei ziemlich unterschiedlichi Farbe vo eher hell bis dunkel. Gseht uf der Flächi verteilt de super toll us. Parkett wärde mer im Wohne, Esse, Kuchi und Stäge ha. Bim Igang hei mer e dunkle Schiefer usgsuecht. Die restliche Böde si no offe.

Wie gohts euch mitem Evan? Esch er schön am wachse?

 1 .. 1800 .. 3597 3598 3599 3600 3601 .. 3679 .. 3757
Zuletzt   eigentlich   gspannt   Problem   Zeremonie   langsam   natürlich   Kollegin   richtig   bearbeitet   vorallem   einfach   irgendwie   Hochzit   natürli   wirklich   eigentli   schaffe   himbeer   schnell