Bräute 2013 |
|
1 .. 1801 .. 3600 3601 3602 3603 3604 .. 3681 .. 3757
|
|
|
22.04.15 14:13
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme ;)
ui valey, nur no 3 wuche !! das gaht wüki nüm lang hihi ... so schön
also ich muess ehrlich säge, dur das dassi ja nöd gwüsst han was uf mich zuechund, mit dä wehe etc., bini au nöd wüki nervös gsi :) eher MEEEGAAAA ungeduldig und egal wer was verzellt, jedi geburt isch einzigartig und somit chamers im vorus eifach nöd wüsse wies wird! drum isch am beschte lahsch es eifach uf dich zuecho wünsch där dänn alles gueti!!! <3 freu mich dänn uf din bricht hihi
euse chli isch ja am 3. augscht uf t welt cho (sunntig) und am fritig, 1. auguscht bini sogar no go schwümme hahahaha am abig hani dänn aber langsam gmerkt das öpis anderscht isch, han dänn no e gueti nacht uf dä sa. gha und am sa. morge (geg di 4i) isch es langsam mit dä wehe (kontraktione) los gange, ich bin dänn so z säge dä ganz tag dihei gsi mit wehe, sind ebe no uh unregelmässig gsi, und sie säget ja muess 2h all 5 minute eini cho! mir sind dänn sogar no go laufe, natürlich im schnägge-tempo am namittag sind dänn bi mier t wehe immer heftiger worde und geg di 5i t fruchtblase platzt (also wie au scho t snet gschriebe hät, glaub t kontraktione fanget scho zerscht a bevor dänn t fruchtblase platzt) das mit im lade wasser verlüre isch glaubs eher selte und nöd üblich uf jedefall simer geg di 6i im spital gsi und mitternacht ischer dänn cho
ich han mer immer fescht vorgnoh das ichs uf mich zuecho lahn und au nöd z viel 'plane', will niemert weiss wies wird und drum sött mer bitz offe si für alles ... machts eim viiiel eifacher!!
snet super häsch dini kilos wegbecho!!!! und die reschtliche wo no z viel findsch wirsch bestimmt au no verlüre wenn so wiiters machsch!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|