| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1802 .. 3602 3603 3604 3605 3606 .. 3682 .. 3757
29.04.15 08:32
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

Elea schōn vo dir z lese :) wie goht eu?
Jaa ich be im endspurt, no 2 1/2 woche bis zum termin...
Nachher hani grad weder fa untersuech... Velecht s letschte mal :)

Ohh jee glaubi dass s mami vo dim gottichind am verzwifle isch.. Ich mag jetzt scho nūmm hihi

Soo liebe gruess a allne

29.04.15 09:28
snet 

Guten Morgen Miteinander

@Himpi: Schön, hat dir New York so gut gefallen! Wart ihr schlussendlich noch shoppen oder gar nicht? Ich würde auch so gerne wieder auf New York gehen.

@Dandi: Ui, Mailand klingt auch ganz toll. Irgendwie liegen Shoppingferien gerade ganz hoch im Kurs. Wir gehen im Mai nach Barcelona und Anfang Juni gehe ich noch Frankfurt.

Drücke euch ganz fest die Daumen, dass es bald einschlägt!

@valey: Ui, jetzt bist du wirklich im Endspurt angelangt! Bist du schon kugelrund? Bin gespannt, wann der kleine Mann das Licht der Welt erblickt.

@lilly: Herzlichen Glückwunsch zur 2. Schwangerschaft! Was meinst du mit kein Zyklus? Hattest du seit dem Abstillen und der erneuten Schwangerschaft nie deine Periode?

Ich kann bis heute nicht auf dem Bauch schlafen, weil meine Rippen so weh tun.

@elea: Hihi, glaube ich dir, dass deine Kollegin schon ganz ungeduldig ist!

@me: Wir verhüten ja mit NFP und plötzlich hatte ich das Gefühl den Zyklus falsch interpretiert zu haben und an einem gefährlichen Tag GV gehabt zu haben. Ich habe nur noch Panik geschoben! Dann ist rausgekommen, dass ich doch alles ganz richtig analysiert habe Aber das hat mir schon klar gezeigt, dass ich momentan gar nicht bereit für ein weiteres Kind bin. Habe es gerade zu lustig mit meinem Kleinen

Ich bringe mal wieder das Thema Deo nach vorn: Ich habe immer noch kein gutes gefunden! Kennt jemand ein gutes ohne Aluminium und ohne Alkohol?

29.04.15 09:38
Lilly4 

guete morge

DANKE ELEA!! du bisch so herzig :-)

und au dier snet :-*
ja genau, sit ich t pille abgsetzt han (afangs sep. 2013) han ich 1x mini täg becho - afangs 2015 (gstillt hani ja nur 2 mönet) hätti also scho viel vorher wieder mit dä periode sölle afange ... han zwar gemäss minere fa glich eisprüng aber kei periode, drum isch es au so schwierig (sägets) will mer nüd gspührt und eifach kein plan hät wenn mer CHÖNTI schwanger werde... vorallem muess es au nöd si dasi amigs jede monet en eisprung gha han, uf jedefall nöd eifach, aber irgendwie doch mir sind echt uuh dankbar und freuet eus scho riesig uf s zweite chnöpfli <3
danach gits vo mier aber kei baby news meh chch überlahni dänn eu allne dänn wirdi wohl gnueg z tue ha mit däne zwei würmlis :)))
bin ja gspannt was es wird hihihi !?!?!?!

29.04.15 11:10
snet 

Ui, da bist du wirklich schön verschont geblieben mit der roten Pest Wann hast du denn bemerkt, dass du wieder schwanger bist? Was passiert denn eigentlich mit der aufgebauten Gebärmutterschleimhaut, wenn diese nicht durch die Periode abgetragen wird?

Bei mir ist die Zeit um den ES rum immer recht mühsam. Meine Rheumabeschwerden verstärken sich in dieser Zeit ziemlich...

Dann tippe ich dieses Mal bei dir auf ein Mädchen

Haben eigentlich andere Bräute 2013 auch schon bereits mehrere Kinder? Vielleicht Tolowu, Schmetterling oder so?

29.04.15 11:34
elea 

Morge zeme

Ou wow valey aso chas jez denn jederzit losgo? So spannend! Freue mi scho mega druf wennd schribsch dass er cho esch ond be scho gspannt of sin name :) wönsche der of all fell jez scho aaallles gueti ond vell glöck förd geburt. Und dass es der ond em chliine büebli guet goht!
Danke valey euw gohts sehr guet. I 2e halb woche fangi weder a schaffe ond i freue mi sogar rechtig. Hetti vorher au nie denkt

Snet, aso vode toluwu weissi dass emmerno "nor" ehres büebli het. Ossert es wer öpis onderwegs ond si het nonix gseit ;) aber do weissi ned meh :)

29.04.15 11:45
himbeer 

jaa toluwu isch happy mit ihrem büebli und sowiit ich weiss blibts au bim einte. ich gseh sie mitti mai, mir händ zum käfele abgmacht, haha.

d wohnig isch echt super, mir fühled eus sehr wohl det und langsam nimmt au alles forme ah. nur es paar bilder sötted mer mal no ufhänke. gester abig sind mer i de ikea gsi und händ voll zuegschlage, en neue schribtisch häts geh und bi dere glägeheit händ mer au grad s chinderbett und de wickeltisch kauft. ich ha mega lang umegluegt aber irgendwie hani für möbel wo nöd so lang brucht werded eifach nöd so viel geld welle usgeh. mir händs jetz in wiss/grüen gholt, das isch schön unisex, mir wüssed ja nonig wases git. hoffentlich gits nächst wuche es outing :-D verschnurre chani mi fast nöd dandi, mir säged eusem chline jetz scho "igor" us witz, will das so schön zu eusem nachname passt. und lustigerwiis händs scho all rundume überno und fröged mich jetz immer wies am igor gaht... es wird sicher lustig wenns es meitli wird, haha

vorher hani no besprechig mitem HR gha, es isch jetz klar wenn bi mir de mutterschaftsurlaub afangt und ich cha definitiv no unbezahlt neh im aschluss, so dasi chli meh als 6 mönet dihei cha sii. leider isch nonig fix öbi nachher au wieder cha zruggcho, aber das hät no ziit.

29.04.15 11:46
Lilly4 

ehrlichgseit hanis zerscht gar nöd gmerkt dasi schwanger bin (wills halt au so schnell igschlage hät) bin eifach extrem müed gsi !! aber da das bi mier kei selteheit isch (da ich au viel isemangel han) hanis uf das abgschobe, bin sogar e ise infusion go mache, han tatsächlich en mangel gha, aber t müedigkeit isch eifach nöd weg und erschöpft bini gsi (immerno) ganz schlimm, dänn hani eifach mal en tescht gmacht und dä hät scho sehr dütlich azeigt gha
kei ahnig was mit dä 'aufgebauten Gebärmutterschleimhaut' passiert isch die wird wohl scho weg gange si... eimal hani ja mini täg becho, viellicht det... boh :)
also falls es es meitli sött si, dänn gspühri aber ganz klar dä unterschied zu dä ss vom luis, aber so öpis vo!!!

29.04.15 12:37
valey 

lilly isch aber echt mega dass es bi eu so guet und grad klapped hed vorallem au weg dem vom Zyklus... heddi jetzt ned denkt dasses glich chan klappe :)
aber isch ja natürli super so für eu :) hehehe

himbeer hihihi Igor so herzig, am schluss isches de sicher es meitli ;-) tuesch denn brichte wenn ehrs erfahred :D

elea dankeee :) hoffe goht alles guet und schnell tuen natürli denn brichte..
freumi scho mega uf de chlii... hüt hemmer ja kontrolle gha und de hemmer im Ultraschall sis gsichtli gseh hihi ned sooo super aber me heds gseh hed grad so mit de Zunge irgendwas gmacht soo herzig :))

ahh fohsch weder ah schaffe... isch das scho sooo schnell verbi die zit
wievel schaffsch denn? wie macheders denn med em chline? luegt din maa oder gänd ehr ehn ab?

29.04.15 12:41
Emma13 

Lilly au no da vo herze alles gueti zude zweite schwangerschaft sooo schön

freut mi zläse dases dir guet gaht valey, ich wünsch der alles gueti fürd geburt und no ä wunderschöni restlichi chugelrundi ziit gnüsses, nacher wird alles andersch si... schöner

himbeer ohh schön das ihr s chinderzimmer kauft hend und eu wohl fühlet ide neue wohnig.. findi super dass din muetterschaftsurlaub hesch chöne verlängere, d ziit gaht so schnell ume, ich bin froh gsi dasi nöd nach 14 wuche ham zrugg müesse..

ihihi snet, di roti pest isch bi mir nach fast 1.5 jahr cho, s lange stille het sich bewährt min chline macht grad sis mittagsschlöfli und ich han mi müesse go umzieh will er s spucke entdeckt het und's mega lustig gfunde het de brei usespucke juhuuuu i 2 wuche gömer id ferie, freumi scho riesig druf.. mal luege wie's flüge gaht miteme baby :)

29.04.15 14:04
snet 

@himpi: Viel Spass beim Käfelen mit Tolowu! Von den anderen Bräuten13 habe ich nie mehr etwas gehört, auch über FB ist ja ziemlich wenig los.

Was hast du denn für eine Wickelkommode bei Ikea gekauft? Wir haben unser Kinderzimmer auch günstig bekommen - haben das meiste Occasion gekauft. Erst am Wochenende haben wir noch ein gebrauchtes Laufgitter abgeholt

Wir hatten sogar einen ähnlichen Namen wie Igor

Super, dass das mit dem Mutterschaftsurlaub nun geklärt ist.

@lilly: Findest du denn das Schwangersein anstrengender mit einem Baby nebenbei? Was sucht ihr denn nun für eine Wohnung? 4.5-Zimmer oder grösser?

@valey: So schön, dass ihr eine so tolle Kontrolle hattet. Bei mir konnte man schon im US sehen, dass der Kleine meine Nase hat

@Emma: Ich hatte die rote Pest leider schon wieder 10 Wochen nach der Geburt. Aber es gibt schlimmeres im Leben. Auf jeden Fall hoffe ich nun immer, dass die rote Pest kommt und nicht irgendein unbemerkter Verhütungsunfall passiert ist oder so

Wo geht ihr nochmal in die Ferien? Wir werden dieses Jahr leider keinen Familienurlaub machen.

1 .. 1802 .. 3602 3603 3604 3605 3606 .. 3682 .. 3757
Problem   wirklich   eigentlich   gspannt   Zuletzt   schaffe   natürlich   schnell   himbeer   richtig   einfach   vorallem   Hochzit   bearbeitet   irgendwie   eigentli   Zeremonie   natürli   Kollegin   langsam