| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1803 .. 3604 3605 3606 3607 3608 .. 3683 .. 3757
11.05.15 11:10
elea 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

Dandi, ou jo wörd mi mega öber föteli freue! Be jo gspannt :) aber wahnsenn wenn i eim monet scho ufrechti esch! Guet s wetter em mai schiint jo guet zai da heisst si chöne vollgas ge of de boustell :)
Hender före inneusbau jez scho alles usgsuecht oder send ehr det no dra?

Wönsche au allne e schöne mentig!
För me eschs leider se letscht frei mäntig. Ab nöchst woche schaffi weder ond du de au weder schön do jommere wi horror de mentig esch

11.05.15 11:15
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mir si fliessig am Sache uswähle. Hei praktisch nur no söttigi Termine. Freizig chunt im Moment völlig zchurz. Fix esch im Moment afe die ganze Sanitäralage und Plättli im Bad und Eingang. Jetz si mer am Parkett uswähle, restlichi Bodebeläg, Plättli für Terrasse, Kuchi usw. Das goht sicher no bis Endi Juni so. Bis de hoffi, dass mer s'Gröbschte hei. Aschliessend gohts de as Möbel ussueche. Es wird eus das Johr definitiv nid längwiilig

11.05.15 11:16
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ahh... Izugstermin esch im November

11.05.15 13:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

das gaht ja mega schnell! so spannend!

oh elea, demfall gnüss din letzte freie mäntig no. s wetter macht ja wunderbar mit, du glückspilz!

ich weiss sit am fritig, das mir werded d buebefraktion da inne verstärke! es isch natürli nie 100% sicher, aber de arzt hät gmeint es seg sehr wahrschinli es büebli jetzt gaht die astrengend namenssuechi los, ich bi total planlos. füres meitli hetted mer en name gha, de tueni jetz mal zur sicherheit eifach im chopf bhalte, me weiss ja nie, haha

11.05.15 13:13
dandi78 

Re: Bräute 2013

jööö himbeer, gratuliere zum büebli . so luschtig, dass es au be euch e bueb git. hi hi.
be eus gits im moment leider no nüt, ha grad bsuech vo der rote fee übercho

11.05.15 13:20
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme! Wow dandi, ufrichti, scho so bald, coooooool esch sicher spannend das alles uszläse, aber au aasträngend be eus setts jetzt au langsam los goh, aber mir hend sit meh als eme johr nüd meh vom architekt ghört guet, mir wüssed jetzt wieso, aber jetzt müend mer de gliich mol nochehogge...

Nei himbeer, au es büebli gratuliere!!!! Jo denn gids nur no eis, dandi und d lucylu müend luege dass eusi mädels verstärchig bechömed

Gratuliere übrigens zum huuschauf! Spaaaaannend alt, neu, renoviere oder ned...? Verzell

Elea, gnüss dine letscht frei mäntig! Also ich goh gärn goh schaffe, egal ob mäntig oder süscht en tag finds erholsam... Aber ich goh jo au nur eine... Das isch im momänt aber perfekt so.

Sodeli, de einti zwärg hed sich s näsli am laufgitter aagschlage - ich muess

11.05.15 13:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja es isch würkli lustig mit dene vielne büebli. haha stimmt, d lucy und dandi chönd sich schomal uf es meitli istelle

11.05.15 14:00
dandi78 

Re: Bräute 2013

hi hi, mir gäbe eus müehi . chönt aber scho no si, dass es de mou es meitli wird... es loht sich ömu lang zit. e bueb wär glaubs nid so wählerisch was der geburtstermin betrifft

11.05.15 14:15
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo zemeeee

melde mi au wedermal :)

wie gohts eu allne soo?? euse chlii hed bis jetzt nonig welle usecho mal luege wenn er sich entscheidet hihi... isch ja no en Woche bis zum eigendliche Termin...

Lucylu gratuliere zum Huus :) isch ja mega cool...!! freumi für eu!! chasch di freue!! mer hend eus au sehr guet igläbt i eusem neue huus

Himbeer hehe soo cool füehrsch d Buebetradition do enne witer hehe :))

elea gnüss no die freie täg :)))

liebe gruess a allne

11.05.15 20:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet:
@himpi: Viel Spass beim Käfelen mit Tolowu! Von den anderen Bräuten13 habe ich nie mehr etwas gehört, auch über FB ist ja ziemlich wenig los.

Was hast du denn für eine Wickelkommode bei Ikea gekauft? Wir haben unser Kinderzimmer auch günstig bekommen - haben das meiste Occasion gekauft. Erst am Wochenende haben wir noch ein gebrauchtes Laufgitter abgeholt

Wir hatten sogar einen ähnlichen Namen wie Igor

Super, dass das mit dem Mutterschaftsurlaub nun geklärt ist.

@lilly: Findest du denn das Schwangersein anstrengender mit einem Baby nebenbei? Was sucht ihr denn nun für eine Wohnung? 4.5-Zimmer oder grösser?

@valey: So schön, dass ihr eine so tolle Kontrolle hattet. Bei mir konnte man schon im US sehen, dass der Kleine meine Nase hat

@Emma: Ich hatte die rote Pest leider schon wieder 10 Wochen nach der Geburt. Aber es gibt schlimmeres im Leben. Auf jeden Fall hoffe ich nun immer, dass die rote Pest kommt und nicht irgendein unbemerkter Verhütungsunfall passiert ist oder so

Wo geht ihr nochmal in die Ferien? Wir werden dieses Jahr leider keinen Familienurlaub machen.

no zu dinere frag snet:
i dä ss mitem luis hani ja gschaffet... drum chani nöd säge das es jetzt mitem chline 'asträngender' isch... eigentlich isch es sogar schöner bim erschte mal isch ja alles neu und irgendwie weiss mer gar nöd so recht was alles uf ein zue chund!? und das mal nimmi alles viiiel bewusster wahr <3 scho mega schön!!! :) s einzig isch halt dasi die erschte 3 mönet ziemli glitte han (bim luis ja gaar nöd!) mir isch 24h übel gsi - schlimm und bin au immer sooo extrem müed und erschöpft gsi, das häts halt recht asträngend gmacht! aber zum glück hani mis mami und natürli au min ma wo immer sehr ghulfe händ und mich probiert z entlaschte... und dä luis isch ja wüki ganz en liebe mittlerwilä gahts mer zum glück besser und fühl mi langsam fitter - yuppi !!! am 18te hämer no dä gross untersuech, da bini scho bitz ufgregt ehrlichgseit...

wie gants dier und euem chline? ;)

 1 .. 1803 .. 3604 3605 3606 3607 3608 .. 3683 .. 3757
gspannt   irgendwie   bearbeitet   schaffe   natürlich   natürli   himbeer   richtig   Zeremonie   Kollegin   schnell   wirklich   eigentlich   vorallem   Zuletzt   langsam   eigentli   einfach   Hochzit   Problem