| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1804 .. 3605 3606 3607 3608 3609 .. 3683 .. 3757
11.05.15 20:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

ich meld mi au mal wieder... ha gar kei mails meh becho!?!? komisch...

lucylu, gratuliere zum huuschauf und allne andere wo am sache ussueche sind --> ganz viel spass däbi hihi ... so lässig und ufregend ! UND danke für t gratulatione zu eusere 2. ss :-*
mir händ übrigens au e wohnig gfunde - oh wunder es isch en neubau und erscht ab summer 2016 bezugsbereit! das isch aber perfekt für eus, da s chnöpfli dänn ca. halb jährig isch :) mir wüsset ja nonig was es wird, aber so wie ich mich die letschte 3 mönet gfühlt han müssts theoretisch es meitli si
himbeer, gratuliere zu euem büebli scho krass wie viel buebe das mer da händ :) alles grossi brüedere chch

himbeer, euse chinderwaage wird wüki zum verchaufe si ;) mir müend ja en gschwüschtertiwaage ha und dä jetzt chani dänn leider nüm bruche! also falls interesse hättisch eifach melde

wünsch eu no en schöne abig und liebi grüess

11.05.15 22:16
LucyLu 
Re: Bräute 2013

elea:
Lucylu, i 2woche fohni weder a schaffe (60%).
Wow so cool Wegrm huus! dDandi chader secher tipps ge wie me d nerve bhaltet :D dasch so es ufregends und tolls projekt. Ebe vorallem di ganz planig und s züg ussueche! Haltisch eus ofem laufennde gell? :)
Eschs schwerig gsi es passends grondstöck zfende?

@ elea: hoffe häsch din letzte freie Mentig na gnosse?! Wünsch dir denn ganz en guete Start id Arbetswelt.
Mir händ ebä keis Eifamiliehuus sondern es isch ä Überbauig mit zwei mal Drüfamiliehüser. Mir händ das Projekt per Zuefall bim schneugge uf Homegate entdeckt.

dandi78:
Eg ha die letschte paar Iträg leider erscht jetz gse. Ha wieder mou keni Mails me übercho :oop
Hey Lucylu, so cool dass der es Hus kauft heit. Gratuliere! Wie alt esch es denne? Und müesst der vöu dra mache bevor der chöit izieh? Soo spannend. Jetz chani mi ame chli mit öpperem ustusche wenns drum goht Sache uszsueche

LucyLu, dämfau sit dir au am "üebe" sozsäge? Eg wünsche euch ganz vöu Glück dass es gli klappet. Wär weiss, velich si mir zwöi jo de mou zäme schwanger

@ dandi: Es wird erst baut, also im Herbst söt Baubeginn sih und im Herbst/Winter 16 chömer denn ihzieh Wird sicher mal na mit de eint oder ander Frag uf dich zuecho :Lounge:

Ja mir sind au am "üebe" sind au scho bald es Jahr. Händ bis jetzt nanig wellä klappe. Aber wer weiss, viellicht tünd mir zwei den die Meitli mal na bringe und sind den zähme schwanger, das wäri na lässig

@ lilly: heiiii gratuliere zu de neue Wohnig, hätts doch na klappet, super. Das passt ja würkli prima mitem Summer 16.

@ himbeer: sooo lustig, gratuliere zum Büebli! 2013er-Brütlis sind würkli fast nume Buebe-Macher

@ valea: uiii nüm lang und Du häsch Dis Büebli i Dine Arme! Wünsch Dir en guete Endspurt!

@ me: nüd neus; ha nur wellä min Senf ta lah

Tschüüüssliiii

12.05.15 12:52
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Mittag miteinander

@elea: geniesse deine restlichen freien Tage. Wobei arbeiten finde ich auch ganz schön :-)

@dandi: Wow, das geht ja echt mega schnell vorwärts bei euch! Toll, dass ihr bereits im
Nov einziehen könnt. Habt ihr immer die gleichen Vorstellungen davon, wie das Haus aussehen soll und welche Materialien ihr verwendet?

@himpi: Gratuliere zum Jungen! Ich habe ja auf ein Mädchen getippt, aber gleichzeitig festgehalten, dass ich immer daneben liege :-)

@sonne: Wieso geht es denn bei euch nicht weiter mit dem Umbau?

@valey: Geniesse die restliche Zeit mit dem Kleinen im Bauch. Ich wünsche dir eine tolle Geburt.

@lilly: Schön, dass du die Schwangerschaft nun bewusster geniesst. Das ist toll, dass dich dein Mann während der ersten anstrengenden Zeit so gut unterstützt hat. Gratuliere zur Wohnung! Wie viele Zimmer hat sie denn?

@me: Ich bin hundemüde. Konnte bis um 6 Uhr morgens einfach nicht schlafen und weiss nicht weshalb. Dazu haben wir wieder Unstimmigkeiten mit den Ex-Vermietern, die aberwitzige Forderungen stellen. Wie z.B. aufwände für Nachreinigung, obwohl Putzfirma engagiert und Sauberkeit als gut empfunden und so abgenommen wurde. Nun ist die ganze Sache beim Rechtsschutz.

12.05.15 13:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh wow lilly, glückwunsch zu de wohnig! wo wird sie denn sii? händer doch no öpis gfunde wo allne asprüch gnüegt, hihi

was händer denn füren chinderwage? mir gönd am fritig mal go luege wases alles git und was mer eus überhaupt vorstelled, denn chönd mer de grad mal aluege und probefahre ;-)

12.05.15 13:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah und wenn öpper vo eu andere en guete tipp betreffend chinderwage, maxi cosi etc hät, nur ane demit! s shoppe gaht los ;-)

12.05.15 19:04
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet:
Guten Mittag miteinander

@elea: geniesse deine restlichen freien Tage. Wobei arbeiten finde ich auch ganz schön :-)

@dandi: Wow, das geht ja echt mega schnell vorwärts bei euch! Toll, dass ihr bereits im
Nov einziehen könnt. Habt ihr immer die gleichen Vorstellungen davon, wie das Haus aussehen soll und welche Materialien ihr verwendet?

@himpi: Gratuliere zum Jungen! Ich habe ja auf ein Mädchen getippt, aber gleichzeitig festgehalten, dass ich immer daneben liege :-)

@sonne: Wieso geht es denn bei euch nicht weiter mit dem Umbau?

@valey: Geniesse die restliche Zeit mit dem Kleinen im Bauch. Ich wünsche dir eine tolle Geburt.

@lilly: Schön, dass du die Schwangerschaft nun bewusster geniesst. Das ist toll, dass dich dein Mann während der ersten anstrengenden Zeit so gut unterstützt hat. Gratuliere zur Wohnung! Wie viele Zimmer hat sie denn?

@me: Ich bin hundemüde. Konnte bis um 6 Uhr morgens einfach nicht schlafen und weiss nicht weshalb. Dazu haben wir wieder Unstimmigkeiten mit den Ex-Vermietern, die aberwitzige Forderungen stellen. Wie z.B. aufwände für Nachreinigung, obwohl Putzfirma engagiert und Sauberkeit als gut empfunden und so abgenommen wurde. Nun ist die ganze Sache beim Rechtsschutz.


Ja das isch wüki super gsi hät mich min Ma so entlaschtet... halt vorallem am Abig und am Wuchenend... und dä Tag dur (wenns gar nöd gange isch mit dä Übelkeit und allem) isch mis Mami dä Chli go hole und bitz go spaziere! Sogar das isch mer uh schwer gfalle, echt nöd schön wenns eim so verwütscht :( aber jetzt gahts ja zum Glück wieder besser
Isch e 4.5 Zi. Wohnig... chliner wär natürli gar nöd in Frag cho :) und da mier eh 'nur' zwei Chind wend, langets au für spöter! Mit 3 wärs dänn scho wieder bitz z eng gsi hihi

12.05.15 19:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

Snet, unser architekt ist leider erkrankt...

Lilly, super wäg de wohnig

13.05.15 10:06
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ah übrigens: tipps wege usstattig channi ned gross gäh... Ussert dass mir mit eusem zwillingswage, em easy walker duo seeeeeehr zfriede sind. Gids i de schwiiz aber glaub nienets. De babyjoe hed glaub s einzelmodäll - chunnt jo be de meischte do inne sowieso eher in frog chunnt halt druuf ab für was mer de wage denn so bruucht, i welem gländ usw...

Wasi aber super find, vor allem be schätzelis wo eher in die chüehler johresziit gebore wärded, sind die deckeli für in maxicosi. Weiss ned ob die speziell heissed... Die cha mer drii legge und es hed löcher für gurte. Denn heds grad es kapüzli draa und me cha sie kuschlig warm iipacke, ohni müehsams jäggli aazieh, abzieh usw... Ich hätt no zwei so deckeli

Ah jo, und umstandschleider falls öppert bruucht. Würd sie günschtig verchaufe - nur ei ss treid

Sodeli, ich muess wieder. Hütt isch tag der unzufriedenheit

13.05.15 19:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey sonne... chasch mer vo dem teil für in maxicosi echt mal no es foti schicke?
euses zweite schätzli chund ja im nov uf t welt, wer weiss ;) liebs grüessli

18.05.15 11:15
snet 
Re: Bräute 2013

Hey Lilly, ist heute nicht der grosse Untersuch? Wünsche dir ganz viel Spass beim Babytv.

Elea, dir wünsche ich einen schönen, ersten Arbeitstag!

So schade, dass das Wetter wieder schlechter aussieht für diese Woche. Hmm, bin nicht mehr ganz sicher mit den 60% arbeiten ab Dez... Irgendwie wäre mir 40% fast lieber, aber weiss nicht ob das mit dem Job geht.

 1 .. 1804 .. 3605 3606 3607 3608 3609 .. 3683 .. 3757
himbeer   Hochzit   schaffe   Problem   natürlich   richtig   Kollegin   gspannt   irgendwie   schnell   eigentli   natürli   wirklich   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   einfach   vorallem   Zuletzt   langsam