| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1804 .. 3606 3607 3608 3609 3610 .. 3684 .. 3757
18.05.15 20:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet:
Hey Lilly, ist heute nicht der grosse Untersuch? Wünsche dir ganz viel Spass beim Babytv.

Elea, dir wünsche ich einen schönen, ersten Arbeitstag!

So schade, dass das Wetter wieder schlechter aussieht für diese Woche. Hmm, bin nicht mehr ganz sicher mit den 60% arbeiten ab Dez... Irgendwie wäre mir 40% fast lieber, aber weiss nicht ob das mit dem Job geht.


hey snet ja hüt bini bim untersuech gsi, aber euses würmli hät sich nöd wüki welle zeige muess drum morn nomal gah zum nackefalte messe muess es anschinend e bestimmti position ha, suscht wird s resultat nöd gnau gnueg!? bim luis hani ebe dä mitem bluet gmacht, aber dä übernimmt ja t krankekasse nöd und dur das dassi im mom nöd arbetstätig bin isches das mal leider nöd drin glegä

wie gahts dier/eu? :)

19.05.15 08:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

apropos krankekasse: ha jetz grad gläse dass d helsana jetzt bi zuesatzversicherte d koste für de praenatest übernimmt. es wird sicher nüm lang gah bis all KK das zahlend und denn wird wohl routinemässig gscreent...

bi mir isch hüt halbziit

19.05.15 09:44
elea 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Sender weder flissig met schribe so cool :)

Lily hend ehr e wohnig gfonde? So cool! Of wenn zögle der?

himbi, es büebli! Mega! Werd demfall euses buebe team wiiter verstärcht :)
Jo de tipp vode sonne wegem isatz före maxicosi esch super. Mis winterbaby het das au brucht
Esch mega praktisch. de musch si ned emmer mega deck alegge. Hmmm ond am afang bruchscj vorallem langi bodys ond warmi strampler. Ha vell babysöckli ond pullys becho, aber woner no ganz chli gsi escj hani das unpraktisch gfonde. Wörd gar nonid gross selber go chleider chaufe. E huufe bechonsch eh ond met de zit merksch de was för de am rengste goht zom ehm alegge. Gwössi sache hani ehm gar nie agleit wels so unpraktisch send, dasvh au schad..
Ond bim chenderwaage wördi mer öberlegge wad ehr am meiste werdet mache. Wenn ehr vell ide stadt send de eher e chline wendige neh. Wenn ehr aber öfter em wald onderwegs send de eher eine me met rechte pneu :) ond i fende en handbremse meeeegaaaa praktisch. Hend halt ned all.esch eifach agnehmer wenns mol bez abegoht :)
Hender scho e favorit bim chenderwaage? Oder e marke wo eucj gfallt? ;)

Merci snet. Ha guet weder agfange schaffe :) s us de töre laufe esch bez hert gsi aber so bald i em büro be gsi beni voll ide arbet enne gsi. Ond morn hani jo scho weder de letscht arbetstag i dere woche. Scho mega cool nor 3täg schaffe :)

19.05.15 10:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hey lilly, schick der es bildli sobald ich dezue chume...

Süscht: liebe grüessli au a alli andere, muess scho wieder, und tschüss

19.05.15 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja das mit de chleider stimmt. ich ha eh au scho en recht en grosse sack chleider vo de kollegin übercho. die wotti denn mal no wäsche und sortiere sobald de schrank denn staht. die ganz chline grössene sind aber nöd debi, so bodys und strampler gangi denn mal no es paar go bsorge. ich bi au scho gspannt was da für chleidli als gschänk chömed ;-) ich ha ja vor monate scho en warme strampler mit kaputze kauft woni mim maa gseit ha dasi schwanger bi, aber jetz im nachhinein hani gmerkt dass de sicher z chlii isch bis mer de denn effektiv bruched. afängerfehler ;-)

ou ja chinderwage, mittlerwiile händ mer eus chli informiert und sogar au scho eine bstellt (teutonia). es isch sonen allrounder worde wo nöd allzu schwer isch und recht wendig, aber au für susch en stabile idruck macht. so viel sind mer denn au nöd i de stadt unterwegs. a dere stell namal merci lilly für dis agebot! dine hät au en guete idruck gmacht aber ich glaub min maa hät sichs au nöd welle neh lah selber ussueche, hahaha. er häts au super gmacht und e handbrems hät er au :-)

19.05.15 11:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

ah wüki himbeer, wirds vo dä kk übernoh? also dä tescht wo nur muesch bluet gäh und die es gnaus resultat chönd säge? bim 'normale' isch es ja nur e wahrschinlichkeit... welle häsch du eigentlich gmacht? mir sind hüt nomal gsi und euses chnöpfli isch das mal guet glegä und au mit dä organ gseht alles so us wies muess <3 bini natürli meega erliechteret!!!!
wow himbeer, scho i dä hälfti, wie schnell das das gaht - unglaublich! ich bin jetzt i dä 14te
hihi händer en chinderwaage gfunde? gratuliere!!! händer sicher uh freud... isch klar, vorallem bim erschte möcht mer scho gern selber ussueche und vorallem (wenn möglich) en neue poschte! isch bi eus nöd anderscht gsi jetzt bim gschwüschtertiwaage weissi genau welle dasi möcht und lueg zerscht glaubs nacheme guete occ., und suscht au wieder en neue, muess mi mal chli schlau mache was es so hät...
das mit dä chleider isch wüki so, mer weiss irgendwie vorher gar nöd so recht was mer alles brucht und was eim am ringschte gaht etc., drum besser nöd z viel chaufe! und mir z.b. händ vo ALLNE chleider becho, aber au viel woni dänn gar nie azoge han :/ hmm au schad...

elea, isch guet gange din erschte arbetstag? wie fühlsch di? 3 täg sind aber glich no gnueg, nöd? ich chönd mer glaubs nur max. 2 vorstelle... mal luege nachem zweite, suechi sicher öpis (20 - 40%) oder au nöd haha ... muess dänn je nach situation luege, wies mit 2 si wird und vorallem wie s zweite so isch, eher pflegeliecht oder ebe au nöd aber freu mi sicher wieder id bruefswelt izstiege, halt eifach nöd meh als 1-2 täg, meh chönd mer gar nöd vorstelle, wär ICH glaubs voll überforderet :/ chch

danke sonne! luegs mer dänn a ;)

wünsch allne en guete

19.05.15 12:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sorry elea, no zu dinere frag: JAAAAAAAA - halleluja händ doch no öpis gfunde! zügeltermin isch aber erscht uf nöchscht summer (für eus natürli grad ideal) s baby wird dänn ja scho halb jährig si :) chömer grad als kompletti familie zügle

19.05.15 13:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

also bisher isches nur d helsana wo de test schinbar bi zuesatzversicherte patiente übernimmt. aber ich nimm ah das wird signalwürkig haa und die andere ziehnd sicher au bald nah. min arzt hät no gmeint vor es paar wuche er gaht devo us dass früehner oder später die tests i jedem fall zahlt werded und denn au flächedeckend gmacht werded.

ich ha au de ETT gmacht gha, also nackefaltig in kombination mitere bluetuntersuechig und das hät denn sone wahrschinlichkeit ageh. isch halt denn wieder bi jedem selber zum entscheide, welles ergebnis für eim stimmt und welles nöd... mir hetted wahrschinli denn eifach bimene "schlechte" ergebnis no de ander bluettest gmacht zum e gnauers resultat übercho.

ja ich bi scho gspannt was da alles chunnt. am beste wärs ja würkli me würd eifach e liste umegeh mit sache wo mer würkli brucht, aber da mached die schenkende au nöd immer mit. uf e art bini no froh gits keis meitli, bestimmt hett sich mini faamilie voll usgläbt mit so ultrakitschige chleider. ich lieb ja rosa und pink heiss, aber grad bi babysache gits soviel kitschigs züg. ich finds nur scho schwer bi wickeluflage oder so, üüüberall häts herzli und tierli und blüemli druf. ich hett am liebste öpis schlichts, farbigs, mit streife oder pünkt oder so. es cha ja gern alles farbig sii, aber die teddybäre hanged mer jetz scho zum hals use, hahaha

19.05.15 15:35
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@lilly: Super, dass der ETT toll verlaufen ist. Wie geht es mittlerweile mit der Übelkeit? Was hast du denn letztes Mal testen lassen? Einfach den normalen Bluttest oder diesen speziellen?

Ich glaube nicht, dass ich einen Praena Test machen lassen würde. Schliesslich gibt dir der Test ja nur Auskunft darüber, ob die Anzahl der Chromosomen korrekt ist und nichts mehr. Ich z.B. habe einen leichten Chromosomendefekt auf dem 9. Chromosom und den könnte man mit diesem Test nicht feststellen.

Uns geht es gut. Der Kleine kann sich nun auch vom Rücken auf den Bauch rollen und mampft wahnsinnig viel Brei. Ich muss ihm 280g geben pro Mahlzeit und trotzdem würde er noch weiter essen.

@elea: wie läuft es mit dem Arbeiten? Ich bin mir plötzlich unsicher mit den 60%. Aber ich denke, dass ich es zuerst mal versuchen möchte.

@himpi: Also ich habe eine Wickelauflage in weiss :-) und elea eine in mintgrün (Manor). Sonst habe ich vielfach Sterne, Piraten, Streifen oder Tiere als Motive. Man kann einen Buben also auch toll ausstatten. Es gibt sooo schöne Looks von Petit Bateau im maritimen Stil, aber die sind ziemlich teuer.

19.05.15 15:40
elea 

Re: Bräute 2013

wele bluettest meinet ehr den? De ganz normal wome eifach e warschinlechkeit het oder de wome de grad alles definitiv weiss?

Lily dasch jo super wegem zögle. Schwanger zögle wers secher astrengend ond so passt jo tiptop. Das freut mi sehr!Wi gohts der met de übbelkeit? Esch besser worde?

Himbi, vor em hetti au angst gha, dass bimene meitli alli met hello kity chöme... Esch au ned so miis das kitschige..
has emmer super gfonde wend lüt bez gluegt hend was si i welere grössi schenket. Weisch zb hemmer chorzi hösli becho wo ehm werde go wenner öpe 9-12mt esch. Das werd aber bi ehm genau em winter so..... So werd er das nie chöne alegge... Has au bez schad gfonde das dlüt ned so froge was me chönt bruche..... Ha zb strompfhose becho ide grössi 120 :) das nötzt eus di nöchst 5johr nüt :p hasi de witer ge ;)
Mega cool hend ehr de chenderwaage scho! macht halt scho spass alles uszueche :)
Jo met em chenderzemmer hanis au schwer gfonde, has ned kunterbunt welle. De hani vell detail of dawanda bstellt. Weisch zb s Nästli ond so well mer ide läde eifach alles bez z bunt gsi esch... :D

Lily, met schaffe goht tiptop. Has gfüehl 3täg passe super. Wenni dra denke dassi nor no morn muss schaffe esch voll easy :D
I denke eh me a die vier freie täg als a die 3 arbetstäg :)
Merke aber dassi gar nöm bereit be öberzit zmache wie früehner. Vorher beni oft zobe länger blebe, das wetti jez nöm. Wet hai zo mim förtzli :p
Oder secher ned so regelmässig wie früehner.... Do beni jez eifach bez egoistisch... :/

 1 .. 1804 .. 3606 3607 3608 3609 3610 .. 3684 .. 3757
natürlich   Hochzit   Problem   bearbeitet   schnell   eigentlich   Kollegin   Zuletzt   wirklich   himbeer   natürli   einfach   gspannt   vorallem   langsam   eigentli   richtig   Zeremonie   irgendwie   schaffe