| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 2060 .. 3757
12.07.12 10:16
Valeria01 

Re: Bräute 2013

gueten morgen zäme

mier gönd DI id Ferie ... chans chum erwarte mal chli abschalte... HZ technisch werdet mer aber viel denn z'italie mache will dete alles günstiger isch und au viel schöni sache hett...

@ Deko ich han fürs Zivile halt scho viel kauft aber das isch ja au scho im Febr.
fürd Kile gangi afangs jahr zunere Floristin
mis mami het gmeint ich söll frööge wer vor oder nach mir hüüratet und luege ob mer sich d'Koste vo de Blueme chan teile aber ich weiss nöd recht? :/
im Rest wirdi i de Ikea denn go wiisi tööpfli poste schöön dekoriere und denn au i de Ikea go es paar schöni Orchidee holle... Ufem Tisch selber wirds en runde Spiegel ha mit Teeliechtli und i de Mitti ebe die Orchidee... bringe sie denn am Mittwuch oder DO vor de HZ is Resti...die hebbed ja sicher bis denn (probiers ev. dehai us aber mini hebbet immer )
wennis vom Florist würd bringe la würd mi ei Orchidee ca. 50 CHF koste...

@ Nemo

Barca wotti au unnbedignt mal gha! muss sicher shön sii hesch viel gshoppet?
Schooo isches achoo? Krass es Swissweddingheftli...! Isch ja cool
Hesch froid gha a de Sache? Sind cooli Sache?

12.07.12 10:16
Valeria01 

@ nemo sry han vergesse..was hesch für Fächer bstellt? *neugierigbin*

12.07.12 10:18
schmetterling84 

Merci allne no fürs willkomme heisse und für d Antworte zu minär STD Charte Frog. Mir hei eus entschiede die Afang Oktober zverschicke oder sobald ig fertig bastlet ha.

Deko: ha mol probemässig paar Sach bstellt. Satinläufer, Stuhlhusse (3 Sorte) und Tüllstoff für Deko a dä Stuhlhusse. Ha mi echt miessä bremse, hät am liebschtä alles wo ig in Fliederfarbig gseh ha wellä bstelle.. Bi dä Serviette ha mi den no zrugg ghalte...

Hochzeitskleider: Wenn heit dir öbbe vor die goh ussuechä/probierä? Ig wett ebe uf d Kollektion 2013 warte ha aber kei Ahnig wenn die chömme. Gäll es paar vo euch hei d Kleider scho? Het mäh euch gseit wie lang d Lieferfrischt isch?

Nemo: Gäll Barcelona isch wunderschön, bi letsch Joohr gsi.. Die Stadt isch dr Hammer. Aber wenn dir Hochzytsmässig Deko, Stoff oder Assesoires sueched mached ä Trip nach Istanbul.. Ha so öbsi no nie gseh, ei Brutmodegschäft am anderä und das Dekozüg... Ha immer gseit vor dr Hochzyt gang i no..

Zuletzt bearbeitet am 12.07.12 10:20

12.07.12 10:29
bergeri 

@schmetterling: i han au beidi chleider schu, eis hani geerbt vur schwögerin und eis hani miar im januar z'thailand schnidera loh.

12.07.12 10:30
LadyWolverine 

Guten Morgen zusammen

was haltet ihr von meinem Gedicht?

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...enke-33_73.html

12.07.12 10:44
Noelle 

Hallo Zämä

Mir hüratet irgendwenn nöchst Jahr Zivil und am 1. Juni 2013 denn ider Chiuche. Mir hei scho einiges planet u glueget u irgendwie hani z gfüeu dass mir öpis wichtigs fäut... I schribe hie hurti churz ä uflischtig u wär froh um öii Tipps u Inputs.

Zivil, Datum offen
Kleidung: schlicht, elegant
Leute: Nur nahe Verwandschaft
Anschliessendes Apero und Brätlen bei uns Zuhause

Kirche, 1. Juni 2013 (fix)
Apero gebucht (müssen im April genau angeben was wir wollen)
Aperolocation gebucht, Deko wird von meiner Schwester organisiert
Einladungsliste erstellt
Karten werden Ende Jahr gedruckt und im Januar verschickt
Fotograph gebucht
Make-up gebucht
Haare gebucht
Trauzeugen haben wir auch
Restaurant gebucht, Menue ausgewählt, fehlt nur noch das Probeessen im August
Deko wird zusammen mit dem Resti besprochen und von ihnen erledigt
Torte, ist auch ausgewählt (nur noch Details fehlen, wird aber auch im April besprochen)
Blumen sind ausgewählt (auch nur noch Details besprechen)
Achja und Termine fürs Kleid useläsä hani ou scho 2i, d Chleider vo mim Partner wird denn nach mir usegläsä.
Und, Bluememeitli heimer ou

Unsere Trauzeugen bekommen die Aufgabe (wenn sie wollen) dass sie irgendetwas organisieren dass uns von der Kirche zur Aperolocation bringt.

So, das wärs glaube ich.

Danke fürs drüberschauen!

Zuletzt bearbeitet am 12.07.12 10:45

12.07.12 10:51
Lula 

@Nini: De ganz viu Glück u viu Spass bim Üebe...

@Nemo: Willkomme zruug, schön hesch Di Trip chönn gniesse

@reebee: Was seit de Di GG zu Dire Bstellig?

@LadyWolverine: Isch ämu no härzig, u mau chli was anders...

@Noelle: Gseht ämu guet us, oder was meinsch'

@MaLu: News gits nit, aber mi Schatz het gmeint er segi eismau ga Brutkleider schnöigge (u das isch scho dr Hammer, er hets nit so mit PC Sachene... ) u stuuni auso wieviu Lädes das es git... Wobi er mi gärn i so men flauschige Kleid wetti ha, u i e schlichte 2Teiler wetti, mo me närne ggf cha ifärbe... er het de schier Schreikrämpf brcho i gmeint das vermachi me doch dr Tochter!! Är wo geng seit, er zügi "nume" Buebe...

12.07.12 10:59
Valeria01 

@ LadyWolverine
tönt schöön

12.07.12 11:08
LadyWolverine 

Merci dir zwoi :)
Ich ha das uf euseri Hochzyts-HP gmacht, falls öpper nit wais was er sett schenkä :P

12.07.12 11:28
Daninici10

nicht registriert

@LadyWolverine: genial das gedicht. find i sehr guet

@Noelle: Ihr chömed ja super vorwärts. Tönt scho mal alles guet

1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 2060 .. 3757
Problem   eigentlich   langsam   natürli   vorallem   einfach   eigentli   himbeer   gspannt   schaffe   irgendwie   richtig   schnell   Hochzit   wirklich   Zeremonie   bearbeitet   Zuletzt   natürlich   Kollegin