Bräute 2013 |
|
1 .. 1805 .. 3608 3609 3610 3611 3612 .. 3685 .. 3757
|
|
|
|
|
|
23.05.15 18:50
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
ohja himbeer, eifach isch es ganz und gar nöd mitem name, es isch wüki uuuh schwierig! mir tüend eus au extrem schwer, aber schlussentlich muess mer sich dänn ja entscheide zum glück hämer beid no es bitz ziit mir sogar en monet länger als ihr phuu
jöö sonne, soo herzig!! das hani scho oft ghört/gseh das zwilling ihri eigeti sprach händ mega süess! und finds ja scho bim luis uh spannend wie er sich entwicklet und was er jede tag neus däzue lernt, und bi zwei isch es ja no ufregender hät mer no meh z beobachte hihi ... isch bi eu eini eher ruhiger als die ander? isch doch no meischtens so chch... nei wüki, hät eui gross au scho mama gseit dä luis hört nüm uf, hör dä ganz tag nur no mama, isch au s einzig woner chan womer verstaht und sit neuschtem git er mier au küsslis aaaw <3 natürlich mitem muul offe
supi, danke für dä tipp! wird bestimmt no was finde... wart glaubs bis mer wüsset was es wird und dänn legg mer eini zue! find so öpis chamer au guet occ. poschte, will mers ja au wäsche chan! was hät dini schwöschter dänn für en waage? muesch sie mal nach dä marke fröge und ob sie zfriede isch? mir sind grad hüt i dä läde gsi, aber eus nonig für eine entschiede... zerscht muess mal no en neue autositz ane, das pressiert jetzt meh!
|
|
|
25.05.15 10:44
sonne13
|
snet:
Auch wegen diesen Bechern sehe ich es anders. Die Frage ist ob du überhaupt stillen, resp. abpumpen kannst? Es gibt Frauen, bei denen klappt es an der Brust prima und beim Abstillen kommt nichts raus. Ausserdem haben die Avent Becher nur ein Fassungsvermögen von 240ml, was etwa 220g Brei entspricht und das ist für uns zu klein.
Das sind nur meine Gedanken dazu :-)
Snet, dann würdest du die kleinen becher empfehlen, verstehe ich das richtig? Wieso denn? Ich hab ihr ja nicht geraten im voraus becher zu kaufen, sondern den tipp gegeben gleich die grösseren zu nehmen falls sie welche kauft - damit sie sie allenfalls auch für den brei brauchen kann. Aber natürlich reichen 250g brei nicht jedem kind. Hab heute morgen übrigens mal gewogen wieviel ich in die becher mach, wären es nur 220g dann hätte ich ja jeweils einen riesenverlust! Also bei mir passen 250g rein, die becher sind dann zwar sehr voll, aber das stört mich nicht...
Lilly, sie hend en phil&teds. Mini schwö hed gmeint wenn de altersunderschied ned so gross seig denn seigs halt viellicht fürs grössere (wo jo au no chlii isch ;-)), wo denn unde liid, ned sooooo wahnsinnig komfortabel... Sie hend be ihrne jewiils e abstand vo mind zwei johr, sie hed denn gseid de grösseri heig denn eh oft sälber welle läufele und denn seigs ok gsii wenn er halt chli drunderdinn gläge seig will er jo ebe oft ned die ganz ziit im wägeli ghöckt isch... Sie findet es aber süscht en tolle, praktische wage. Sicher finded ihr öppis wo für euch passt, hend jo no es ziitli zum umeluege. Und es chunnt halt scho druuf ab für was, i welem gländ usw mer de wage so bruucht...
|
|
|
|
26.05.15 13:37
Emma13
|
Hallo zäme
Ohh wie schön zlese was all die kids scho chönd, so spannend
Mir sind grad vonere wuche ferie zrugg, sind s erstmal mitem chline gfloge und es het alles so super klappet, mir hend ganz tolli und wunderschöni ersti ferie als family erlebt viel bädelet, sunne tanket, fein gesse, langi spatziergäng am strand gmacht... herrlich
So lustig sonne, dass dini zwei mädels so komplett verschiede sind, s isch sowieso bi jedem chind mega spannend.. lilly de luis isch goldig, so herzig das er dich scho küsst mine chunt au immer mitem offne muul und kuschlet sich ane, oder streckt d ärmli entgege.. sooo süess :) und jetz sind bi eus au di erste 2 zähnli unterwegs und mamama und papapa plappere isch grad mega witzig ihhi es blibt spannend
ich find die avent becher super, han viel vodene diihei aber min chline isst niemals 240gr brei drum langet die vörig han sie aber erst ide breiziit kauft, han au nie milch igfrore, da min chline afänglich de schoppe komplett verweigeret het.. drum wür ich persönlich so sache nahdisnah bsorge, kauft sinds ja schnell :)
Zuletzt bearbeitet am 26.05.15 13:55
|
|
|
|
|
|
1 .. 1805 .. 3608 3609 3610 3611 3612 .. 3685 .. 3757
|