| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1806 .. 3609 3610 3611 3612 3613 .. 3685 .. 3757
26.05.15 15:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hey Valey!
Herzlichi Gratulation zu euem chline jetzt ischer entli da so schön... gnüssets ganz fescht !!!
Ohje, dini Geburt tönt aber nöd grad agnehm und das mit dä PDA isch ja mega doof, das es danach no gspührt häsch mit Chopfweh :( hoffentlich gahts jetzt berguf und hät dä Igriff hüt was bracht!!! Bisch im Uni gsi??
Und wiie heisst dänn eue chli Spatz? :) <3

26.05.15 15:27
elea 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Au of dem weg valey nomol AAAAALLLES LIEBI OND GUETI för dech ond din chline schatz! Ond vorallem vell gsondheit!


windle wördi nonid zvell chaufe. Ond zerst mol luege welli dass de öberhaupt passed. milchpulver hemmer so 4 einzel portione us de apothek bsorgt. Eifach för de "notfall". Ond e schoppe hesch jo eh au bim mami köfferli debi. Be aber au de meinig lieber ned zvell chaufe ond de vorzue luege was bruchsch ond was der gfallt. eus hend zb all gseit mer selle jo ke geld usgeh för chleider ide grössi 50 wel di wenigste babys die grössi öberhaupt je hend. Jä euse het si 2mt lang gha :) de semmer de halt no go poste. Dasch esch jo emmer schnell erledigt...
Mer bruche öbrigens au ke füechttüechli sondern normali wätteli ond wasser. Drom wördi au det ebe zerst mol luege was för euch am beste passt, bez verschednigs usprobiere ond denn chaufe :)

Emma, schön het das met em flüge ao super klappet. Euchi ferie töne ganz toll :)

26.05.15 15:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sonne, danke !! dä phil & teds hämer au scho agluegt, aber bin mer nöd ganz sicher, will s einte isch ja dänn ganz tüüf une und gseht gaaar nüd :( ha no dä abc zoom design gseh, det würet beid glich viel! was häsch eigentlich du für eine?? ;)

emma, sooo schön händers so guet gha i dä ferie und hät eue chli so super mitgmacht :)) <3 ich freu mi au scho MEGA uf eusi erschte ferie i knapp 3 wuche juhu :)) ha vorher scho mal t windle zählt und uf t siete gleit chch muess jetzt wuche für wuche es paar sache poschte, git scho einiges wo da dänn zäme chund
das mama (papa chani nonig mitrede :p) isch eifach zum dahischmelze

26.05.15 17:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Liebi valey, nomal vo herze alles liebi und gueti zude geburt vo euem süesse sohn! Hoffe fest für dich dass s chopfweh bald nahlaht und du dich ganz uf din chline chasch konzentriere! Gnüsset d kennelernziit

Danke elea, isch würkli traumhaft gsi.. bin selber positiv überrascht.. de chli het super mitgmacht! Wie gahts bi dir mitem schaffe? Wer luegt idere ziit zum evan?

lilly das machsch du guet scho jetz afange züüg zämesueche, s chunt nämli würkli einiges zäme obwohl mär nur e wuche weg isch.. mir hend eifach scho bide hotelsuechi gluegt gah dasses läde ide nöchi gitt vomer s nötigste bsorge chönti oder im schlimmste fall am flughafe am zielort, wenn de nöd so wiit entfernt isch vom ferieort aber schliessli chan mär nöd viel falsch mache.. esse, windle etc lauft ja glich wie dihei ich han mär meh sorge gmacht als nötig, mitere guete vorbereitig isch d hälfti scho gschafft, chunt scho guet!!!

Zuletzt bearbeitet am 26.05.15 17:55

26.05.15 17:57
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hey valey, härzliche glückwunsch!!! So schön! Usser das mit de pda, so en mischt! Ich hoff es goht jetzt aber ufwärts und ihr chönd de gmeinsami start gniesse!!! Erhol dich guet und alles liebi für euch!!!

Super emma, dass ihr d ferie hend chönne gniesse und alles so guet gange isch!!! Toll!!! Und das mit em schmützli gäh mit offenem muul könni vo mim gottemeitli schlabber aber soooo härzig!

Lilly, mir hend en easy walker duo, für eus en suuuuuper wage! Weiss aber ned ob de i de schwiiz überchunnsch... Mir hätted no zwe babywanne in olive zum usleihe de phil&teds isch halt wirklich eher wenn s ältere chind scho chli grösser isch und eifach en mitfahrglägeheit bruucht wenns nümm mag oder so, find ich... Ich ha eine welle wo d chinder näbenand sitzed, wo aber ned z breit isch, wo ned so schwär isch und sich guet zämeklappe loht und guet geignet isch für in de natur, wald und wiese (ich und mini aasprüch). Mir hend denn bim schneugge im internet es inserat gseh vom easy walker wo öppert hed welle verchaufe. Mir sind en goh aaluege und hend nochli vergliche und hend eus denn sehr schnell für dä wage entschiede. Mir hend en in vollusstattig mit allem chönne übernäh, sehr guet erhalte, und sind ächt sit em erschte usfährtli begeischteret und meeega z friede! Be jo gspannt was ihr denn für eine chaufed übrigens findi au dass mer sache wo mer cha wäsche super cha bruucht chaufe, me bruuchts jo denn doch ned ewig und alles neu - be eus wäri das z tüür worde, bzw do hätt mi s gäld greut. Mir hend gwüsses au bruucht kauft...

26.05.15 21:28
elea 

Re: Bräute 2013

Emma besch ned nervös gsi wegem flüge? Het so angst dass de chli di ganz zit brüehlet... Hesch ne eifach bider ofem schoss gha?
Das met de läde ide nöchi esch e gueti öberleggig. Das werdi mer merke för eusi erste ferie :)
Danke bim schaffr laufts tiptop. Es send jo 3täg woni schaffe. Ei tag esch papi-tag ond di andere 2 täg luege d grossmüettere. Mer send sehr dankbar dass mer so helf hebd us de familie.

Lily wo gönd ehr denn ed ferie?


Muss grad no öpis tolls verzelle! De chlii hez sech zom erste mol treit höt. Läck semmer stolz ubd ufgregt gsi er het sech vom rögge ove buch dreiht. e mega chrampf hetter gha sesch aber so cool

27.05.15 07:51
sonne13 

Re: Bräute 2013

Goht mir au so elea, hätt au schiss dass sie bem flüge die ganz ziit brüeled. Aber gluschte würds mi scho mol so es reisli z mache wirklich toll wenns so guet klappet!!! mir göhnd dä summer is wallis, be scho det gspannt. Vor allem frog mi, wie mer alles gepäck selled verstaue

Elea, so toll wägem chliine! Denn isch er aber früeh draa! So härzig! Es gid ihne halt wieder en andere blickwinkel, also eusi zwei hends gnosse d wält mol us ere andere perspektive z entdecke inzwüsche wetteds lieber vorwärts, aber das klappt noni so. Die chliiner dreit sech aber au erscht sit öppe eme monet ufe buuch, und erscht sit dere woche wirklich oft, sie ghört wohl zu de langsame sorte

Soeli, muess id breichuchi es schöns tägli euch allne!

27.05.15 08:47
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ou is wallis, das tönt mega toll! wörde der den e ferie wohnig ne? jo gell das pagasch wome met somene chline het esch wahnsenn. nome scho de chenderwaage euse plan wer em spootsommer met em Wohnmobil ed provance. mol luege ob das z stand chont

weisch s loschtige esch, bi andere Sache escher ehner bez hendedri. zb de chopf löpfe wenner ofem buch liit. das hasst er und machts gar ned gern. wo anderi i sim alter scho halbi liigestütz mache, dröckt er eifach sis gsecht i bode und brüehlet aber i ha gmerkt serigs döf eim eifach ned stresse, jedes chend het sis eigete tempo doof send de eifach so komentär vo wege "ah er löpft de chopf noni...?" nei macht er ned aber das foht jo bide hochzit a, goht witer bide Schwangerschaft und so witer.... Emmer die guet gmeinte komentär .....

wönsch euch allne e ganz e schöne tag :)

27.05.15 08:57
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@valey: Herzliche Gratulation zu deinem Sohnemann! So schön! Hoffentlich kannst du dich gut von der falsch gestochenen PDA erholen und dich nur noch den schönen Seiten im Leben zuwenden

@emma: Toll, dass ihr eure ersten gemeinsamen Ferien verbringen durftet! War das Meer schon genug warm um baden zu gehen?

@lilly: Wo geht ihr nochmal in die Ferien?

@elea: So toll, dass sich der Kleine gedreht hat! Ich war auch immer ganz stolz, wenn er etwas Neues konnte. Nun warten wir schon fest auf sein erstes Zähnchen.

@me: Bei uns zuhause ist etwas dicke Luft... Mein Mann war plötzlich dagegen, dass ich wieder 3 Tage pro Woche arbeiten gehe und wir hatten deswegen Streit. Ich werde aber bei meinem Plan bleiben, es kann ja wohl nicht sein, dass er 80% arbeiten "darf" und ich zurückstecken soll. Bei der Kita hat sich immer noch nichts getan bezüglich Zu- oder Absage.

Ansonsten bin ich nächste Woche schon gespannt wie gross und schwer der Kleine wohl ist. Ich habe stark die Vermutung, dass es gegen 10kg geht...

27.05.15 09:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea:
guete morge zeme

ou is wallis, das tönt mega toll! wörde der den e ferie wohnig ne? jo gell das pagasch wome met somene chline het esch wahnsenn. nome scho de chenderwaage euse plan wer em spootsommer met em Wohnmobil ed provance. mol luege ob das z stand chont

weisch s loschtige esch, bi andere Sache escher ehner bez hendedri. zb de chopf löpfe wenner ofem buch liit. das hasst er und machts gar ned gern. wo anderi i sim alter scho halbi liigestütz mache, dröckt er eifach sis gsecht i bode und brüehlet aber i ha gmerkt serigs döf eim eifach ned stresse, jedes chend het sis eigete tempo doof send de eifach so komentär vo wege "ah er löpft de chopf noni...?" nei macht er ned aber das foht jo bide hochzit a, goht witer bide Schwangerschaft und so witer.... Emmer die guet gmeinte komentär .....

wönsch euch allne e ganz e schöne tag :)

Elea, eusi hend au nur gschraue ufem buuch, und de chopf lüpfe - naja churz umeluege und denn losschreie erscht wo sie sälber hend chönne ufe buuch bzw wo sie gmerkt hend dass es ufem buuch au tolli sache z entdecke gid hed sich das gänderet. Und wägem hindedrii sii: ich ha de 1:1 bewiis und vergliich das sie eifach alli ihres eigene tempo hend - dene sind lehrbüecher egal defür esch die chlii mega gschickt mit de händli usw, sie sind eifach verschiede, mich stressts scho lang nümm. Am aafang hend mer eus alle au gedanke gmacht ob ächt alles ok isch usw, aber ich glaube, solang mer als mami de iidruck hed dass s chind gsund und glücklich und zfriede isch, isch glaub alles ok. Uf die tolle komentär chönnti alle au verzichte, am meischte närved mi die vo de schwimu härzig isch aber mol gseh bim spaziere: sind mit em velo zwei männer a mir verbii gfahre. Do ghöri wie de eint zum andere seid: ou du, do weisch am obe au was gmacht hesch, so met zwilling a das dänki alle wenns aahänkt

 1 .. 1806 .. 3609 3610 3611 3612 3613 .. 3685 .. 3757
Hochzit   natürlich   natürli   schaffe   Problem   irgendwie   richtig   gspannt   eigentli   einfach   himbeer   langsam   Kollegin   schnell   Zuletzt   vorallem   bearbeitet   wirklich   Zeremonie   eigentlich