| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1806 .. 3610 3611 3612 3613 3614 .. 3686 .. 3757
27.05.15 09:38
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ah jo, vergässe z schriibe: mir hend e feriewohnig. Mit zwei chinderstüehli usw mir sind au scho a dem ort gsii inere andere wohnig, wüssed aber dass es au mit (grossem) chinderwage viel sache hed wo mer chönd mache. Hoffentli macht s wätter mit... Euches projekt tönt super!!! Tolli idee!!! Würded ihr s wohnmobil miete oder hend ihr eis, bzw könned öpper wo eis hed? Lässig!!!

27.05.15 09:54
elea 

Re: Bräute 2013

snet, wiso esch denn din maa sauer wenn du wetsch go schaffe? esch er denn ned so Chreppe fan oder was steckt dehinder?

haha so wetzig sonne, dass dini zwee au ned gern ofem buch gsi send. esch jo au ned wetzig met somene schwere grosse chopf
jo gell am afang esch me sech so unsecher und macht sech de schnell sorge ob echt alles "normal " esch. emo i be so gsi. jo und wi du seisch, me gspührt as mami jo denn selber ob alles stemmt met de chline!
ja d bezihig met minere schwimu het sech au bez verschlechteret set de chlii do esch. si meint halt si wössi alles besser und si het Emmer s gfüehl er heigi buchweh. debi chani sehr guet ischätze ob de chlii buchweh het oder ned
dasch aber au e coole komentar vo dene velofahrer! ergendwie, wie bez e wertschätzig för die arbet. oder weiss ned wini sell sege...

cool dass i dere ferie wohnig scho alles dopplet vorhande esch das esch vell wert! send alles Sache wod weniger musch met schleppe :) jo und vorallem wenn ehr wössed dass es Sache geht zom mache wo au chenderwaage tauglech sind :) das esch Gold wert :)
mer werde s Wohnmobil miete. hend kes eigets. mer hend vor paar johr mol so ferie gmacht und eus hets super gfalle. hoffe em chline passts en au :)

Zuletzt bearbeitet am 27.05.15 10:01

27.05.15 09:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow herzlichi gratulation valey!

de mit de kommentär fangt ja i de schwangerschaft scho ah, da hät au jede en schlaue spruch parat. aber ich nimms als vorbereitig druf wenn s chind denn da isch, denn wirds sicher no schlimmer, haha.

mir händ gester au es highlight gha, min maa hät de chli s zerst mal gspürt vo usse! ich gspürs jetz au praktisch täglich immer stärker werde. und de buuch wachst au, ich ha s gfühl ich platz scho bald. bi ja gspannt wie das im oktober usgseht... haha

27.05.15 10:04
elea 

Re: Bräute 2013

himbi so schln het din ma s Baby gspührt das send so Moment wome gleb nie vergesst! und allgemein d chendsbewegige hani Emmer s beschte ade ganze ss gfonde!
hammer send au Emmer wenn eim Männer wend tips ge wege de ss e arbetskoleg het Emmer zo mer gseit "gell schwanger si eschs schönste öberhaupt" und i Emmer so "joooo... aber wiso wetsch du denn das wösse..."
aber s guete esch, me wird de selber vorsechtiger met so spröch und öberleit sech Emmer 2mol ob me jez wörkli no muss dsin Senf dezue ge...

27.05.15 10:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

ahaha ja de isch au guet

also mir isches ja immer guet gange und ich bi au nöd ungern schwanger irgendwie, aber dasses s schönst überhaupt isch würdi jetz au nöd säge. ich finds e schöni erfahrig bisher und bi froh, das ichs dörf erläbe, aber ich bi au froh wenns denn ume isch. debii isches ja nonig mal richtig astrengend gsi, haha.

ich finds nur immer lustig das mir soviel lüt alkohol abütet. ich ha da für mich würkli e zero tolerance policy während de schwangerschaft und jedesmal chunnt en spruch "aber eis glas schadt nöd", "chasch ja mal en schluck probiere" und so wiiter. ja das cha ja scho sii und jede sölls handhabe wie er bzw. sie wott, aber irgendwie hani denkt es seg viel selbstverständlicher das mer eifach nüt trinkt oder wenigstens nöd immer nahgfrögt wird. und grad das "ein schluck probiere" findi halt so sinnlos. ich lieb wii heiss und innig aber es isch doch no viel schlimmer wenn mer en schluck gno hät (anstatt nüt) und merkt, was mer sich entgah laht?

27.05.15 11:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

wow elea, das isch ja e super lösig mite betreuuig vo euem chline! vorallem de papi-tag, so schön.. ihr schaffet also würkli ame familiefründliche arbetsort, isch nöd selbstverständlich :-)

dass euses chind de ganzi flug durebrüellt, isch natürli au mini grössti angst gsi.. bin bis zum flug ane meega nervös gsi! chum simmer igstiege hets de chli aber soooo spannend gfunde das er grad agfange het s fächli vorne bim sitz mite ziitschrifte etc uszruume hets mega lässig gfunde und isch es ziitli so beschäftigt gsi, vonen denn han müsse aschnalle (isch bi mir ufem schoss gsi) het er denn chli gmötzlet, hend denn aber liedli gsunge und ihn chli abglenkt, bim starte hanen gstillt und vor luuter idrück isch er sofort igschlafe und het es stündli pfüselet voner denn verwachet isch, isch er mitem papi uf flugzüg-entdeckigsreis, het di viele lüüt beobachtet, gspielt und scho glii sind 2,5 stund ume gsi.. bim aschnalle wieder gstillt und alles isch tiptop gange :-) ganz ähnlich bim rückflug, nur dass det s flugzüg praktisch leer gsi isch und mir e ganzi reihe für eus gah hend zum spiele und seich mache ahaha

snet, nei s meer isch nochli zchalt gsi, hend drum nur im pool bädelet aber da nonig saison gsi isch, isches super agnehm gsi so :-)

jööö himbeer, so toll! han d chindsbewegige au s schönste ade ss gfunde, han mi jedes mal so gfreut und min ma isch natürli au jedes mal gflippt vor freud gnüsses und ja.... de buuch wird definitiv no viel grösser ahah

27.05.15 11:04
elea 

Re: Bräute 2013

jo das het mi au sehr erstuhnt himbi. weiss ned obs mittlerwiile bez "normal" worde esch dass fraue die ss trenke. aber i ha au ken tropfe tronke. i verurteile das ned wenn das anderi mache, aber ich för mech selber ha das ned welle. ja und glich wersch au met deckem buch no gfrogt obd au es glas wii möchtsch. scho speziell.... jo i ha de genau au dnekt, was brengt mer denn e schluck vo dem feine wii? de werdi nor no heisser druf
i ha vorher lang graucht und de hend mi all Emmer gfrogt "rauchsch Emmer no" natürlich ned! hallo aber ebe, geht jo nüt wos ned geht....
neuli hani zo mim ma gsiet dassi set öber emne johr ke Alkohol me gha han. wenni mol nöm stelle und es glas wii trenke de wird aber d post abgo


Emma, ja mer send froh hets euse Chef akzeptiert und mi maa cha ei tag weniger schaffe. esch gar ned selbstverständlich! mer schätzes sehr!

wow dasch jo wahnsenn wie super das gange esch bim flüge! so en liebe spatz hender do wer au voll nervös gsi vorher! aber ebe das esch wörkli toll het das guet klappet!!! get eim secher au bez selbstvertroue zom das weder mol zmache denki?

Zuletzt bearbeitet am 27.05.15 11:08

27.05.15 11:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

bim rauche chanis no eher nahvollzieh das öpper nöd grad vo hundert uf null cha abefahre, isch ja schliesslich no de suchtfaktor. aber bim trinke sötts weniger es problem sii findi (ich ha uf jede fall kei alkoholiker i mim umfeld). ich mein ich finds au ok wenn öpper mal es glas wii trinkt, muess jede selber wüsse. aber ich wär nie uf d idee cho das vo mir us azbüüte und denn no nahzfröge wenn e schwangeri ablehnt.

aber isch sicher au es phänomen vo hüt. ich cha chürzlich mine eltere ihres hochzitsalbum agluegt. mini eltere händ e doppelhochzit gfired miteme befründete paar. beid brüüt sind schwanger gsi, im 6. und 7. monet. und uf jedem bild händs e zigi und es glas wisse i de hand. schinbar isch das i de achzger no verbreiter gsi als jetz, haha. jänu, ich bi gsund uf d welt cho und au gnueg schwer

27.05.15 20:06
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme!
da isch ja einiges gloffe cool!! hoff gaht eu allne guet!

mir gönd mitti juni für 1 wuche uf mallorca und freuet eus scho riiiesig!! wies dänn im flüger wird gsehmer dänn aber hoffe natürli einigermasse guet... emma, gäll bim start und lande müends trinke? muess am luis dänn en shoppe azwinge

das mitem rauche und trinke i dä ss muess wüki jede selber wüsse, aber für mich wär das gar nüd gsi, rauche tueni ja eh nöd und trunke hani au nur im usgang... das isch mer aber gar nöd schwer gfalle we z lah und für mich isch es eifach klar gsi dasi druf verzichte! hät das NIEMALS chöne!!! klar, mal es schlückli oder so schadet ja wüki nöd :) aber ich hans grad ganz si lah und wirds au die ss so mache...

jöö himbeer, hät din ma s erscht mal dä chli gspührt? so schön hät er sicher uh freud gha
hihi wie t emma scho gschriebe häsch, dä buch chund erscht no also am schluss hani nöd mal meh allei vom sofa chöne ufstah min ma und ich händ immer mega müesse lache, bin mer ja fascht nöd vorcho wie en wal ...

elea, sooooo herzig hät sich eue chli s erscht mal allei trüllt platzt mer vor stolz, gäll? so herzig!!!! finds au super wie ihrs mit dä betreuuig händ chöne löse <3 perfekt!

wünsch eu allne en schöne abig!
grüessli

01.06.15 14:57
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Unglaublich, jetzt ist es bereits Juni geworden. Das Jahr saust ja nur so...

Die letzte Woche war ich ein wenig krankheitsgeplagt. Zuerst hatte ich eine Blasenentzündung und danach auch noch ein Fieberbläschen Und noch Eisprung der wirklich weh getan hat (dafür fast perfekt an ZT 15).

Heute waren wir mit unserem Kleinen in der 6 Monatskontrolle. Nun muss er zur Kontrolle in den Kinderspital, weil sein Köpfchen halt doch ziemlich gross ist. Nicht wirklich viel grösser als der Rest seiner Masse, aber da er bei Grösse und Gewicht schon zuoberst auf der Kurve ist, gibt es halt keinen "Normbereich" mehr gegen oben. Der Kinderarzt meinte, dass es zu 99% nichts ist, er sei halt einfach gross und habe einen grossen Kopf, trotzdem macht man sich dann halt doch etwas Sorgen...

 1 .. 1806 .. 3610 3611 3612 3613 3614 .. 3686 .. 3757
Hochzit   langsam   Problem   einfach   schaffe   gspannt   eigentli   natürlich   vorallem   himbeer   Zeremonie   Zuletzt   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   richtig   schnell   natürli   Kollegin   wirklich